Vés a ajuntament.barcelona.cat
L’espai de trobada amb la gestió de la ciutat
Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers per millorar l’experiència de navegació, i oferir continguts i serveis d’interès.
En continuar la navegació entenem que s’accepta la nostra política de cookies.
El següent panell us permet personalitzar les vostres preferències de consentiment per a qualsevol tecnologia de seguiment utilitzada per ajudar-nos a aconseguir les característiques i activitats descrites a continuació. Per obtenir més informació sobre com ens ajuden aquests rastrejadors i com funcionen, consulteu la política de cookies. Podeu revisar i modificar les vostres eleccions en qualsevol moment.
Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers per millorar l’experiència de navegació, i oferir continguts i serveis d’interès.
En continuar la navegació entenem que s’accepta la nostra política de cookies.
L’espai de trobada amb la gestió de la ciutat
Aprèn a gestionar eficaçment les dades de la teva clientela, per aconseguir experiències inoblidables i dotar d'emoció la relació amb la marca, i descobreix les claus per fidelitzar-la.
La CX o Experiència del Client és la interacció entre una organització i un client durant la durada de la seva relació: el recorregut del client (journey map), els punts de contacte de la marca amb què el client interactua i els entorns experimenta (inclòs i sobretot, l'entorn digital).
Hem de buscar el Like. Però no n'hi ha prou. Aquesta masterclass pretén mostrar com passar d'una CX acceptable a una experiència recomanable i contínua. Del Like a Love.
Hi ha tres objectius digitals clau (que et vegin, que et vulguin, que et comprin), hem de buscar el Like. Però habitualment, la petita empresa no sol rendibilitzar (o de vegades, aconseguir) una millora en l'experiència del client.
Aprendre a gestionar eficaçment les dades dels teus clients, per aconseguir experiències inoblidables i dotar d'emoció la relació amb la marca, en entorns digitals així com claus per a la fidelització del nou consumidor.
TEMARI
-Digitalització del client, CX digital
-Com i quan auditar expectatives
-Generació SKIP
-Mobile first
-Tres Objectius digitals
-Contextualitat
-Omnicanal
-Ètica Digital
Del dl. 01/08/22 al dc. 31/08/22
Del dj. 01/09/22 al dv. 30/09/22
>> Aquesta activitat online té edició oberta entre l'u i el darrer dia del mes. És possible inscriure's encara que ja s'hagi iniciat. Pots accedir als materials de l'activitat mentre l'edició estigui activa.
>> Per inscriure's a qualsevol activitat online cal tenir un usuari web creat. Pots crear-te'l aquí.
>> Per obtenir el certificat de realització cal haver completat tots els mòduls de l'activitat abans que acabi l'edició en què s'ha fet la inscripció.
>> Per veure els vídeos subtitulats en castellà, clica sobre el botó CC que trobaràs a la barra de reproducció del vídeo i selecciona idioma.