1-15 de 123 resultats

Mostrar com

Molt aviat publicarem noves activitats.
No s'han trobat cursos
 
Avançada
Presencial
Aquest curs presencial es dirigeix a totes aquelles persones que tenen interès a treballar al món de la programació (software). Ja sigui perquè han decidit fer una reconversió cap aquest sector, o bé perquè volen actualitzar els seus coneixements.
Del dl. 06/01/20 al dt. 31/03/20
(09:00-14:00h)
Durada: 62 sessions
Especialitzada
Online
Les empreses necessiten estratègies de màrqueting i publicitat específiques pel món digital per connectar amb el consumidor multicanal, multidispositiu i multimitjans. Els formats actuals de publicitat digital (display, rich media, mobile) permeten dirigir el missatge de manera interactiva i rellevant, no importa el dispositiu, però alhora són tècnicament molt sofisticats (...)
Inici: dc. 01/01/20
Especialitzada
Online
Les aplicacions ERP (de planificació de recursos empresarials) integren totes les dades i processos d'una empresa en un sistema unificat. Aquests sistemes sempre shavien associat a les grans empreses degut al seu elevat cost, però amb l'arribada del cloud computing, les aplicacions ERP s'obren a la pime i a la micropime oferint solucions low cost.
Inici: dc. 01/01/20
Especialitzada
Online
Aprèn a posar en marxa una campanya de publicitat al Twitter i a arribar al teu públic de forma segmentada i directa.
Inici: dc. 01/01/20
Especialitzada
Online
Avui en dia no es pot concebre un pla de màrqueting online sense presència a Facebook. Els seu gran nombre d'usuaris fa imprescindible per a les empreses intentar aprofitar les connexions d'aquesta gran audiència. Sovint, però, les empreses no saben quina dedicació li han de donar ni quins recursos calen per treure'n profit.
Inici: dc. 01/01/20
Especialitzada
Online
Per poder mantenir una presència a Facebook des d'una empresa, hem d'avaluar quines són les mètriques a mesurar, els recursos de què disposem, com encaixar el nostre pla de màrqueting en el món digital i, en particular, a Internet.
Inici: dc. 01/01/20
Especialitzada
Online
La Xarxa entesa com a canal de vendes obre una porta cap a la globalització dels productes per a empreses grans i petites, autònoms i start-ups. L'evolució de les webs corporatives avança cap a un nou entorn on cal estar preparats per arribar i aconseguir nous clients allà on estiguin.
Inici: dc. 01/01/20
Especialitzada
Online
La infografia és un mitjà de transmissió d'informació i coneixement de forma gràfica i s'ha convertit en la millor forma de mostrar dades de manera ordenada, creativa i molt visual.
Inici: dc. 01/01/20
Especialitzada
Online
El vídeo online és un dels canals més impactants per a la promoció empresarial a la Xarxa. Descobreix què cal fer per aprofitar YouTube com a eina de comunicació i interacció amb els potencials clients.
Inici: dc. 01/01/20
Especialitzada
Online
L'Inbound Marketing és una metodologia de màrqueting digital, en alça en els darrers anys, que significa una nova visió de l'entorn d'Internet. A través de les accions d'Inbound Marketing intentem atraure l'interès de l'usuari per captar-lo i crear un lligam amb ell.
Inici: dc. 01/01/20
Especialitzada
Online
La revolució digital passa menys per la tecnologia que pel canvi de paradigma que s'emmarca en la comunicació en mitjans socials, on responsables i entitats (petites empreses, multinacionals o associacions) tenen diferents esglaons de transformació d'un negoci en social, començant per la planificació i escolta per poder aprendre. El problema d'aquest primer nivell sol ser (...)
Inici: dc. 01/01/20
Especialitzada
Online
Els gestors de processos de negoci (BPM) són aplicacions que estan entrant amb molta força a tot tipus dempreses. Poden aportar molta potència a les empreses, perquè van molt més enllà dels ERP i permeten una gran integració i automatització dels processos empresarials, inclosos els de qualitat.
Inici: dc. 01/01/20
Especialitzada
Online
N'hi ha prou en utilitzar Twitter per obtenir beneficis en l'empresa? La creació dun compte a Twitter pot arribar a ser trivial si no s'utilitzen al darrere estratègies i tàctiques que ens permetin assolir els nostres objectius.
Inici: dc. 01/01/20
Especialitzada
Online
Pels publicistes i professionals del màrqueting cada vegada és més difícil arribar als seus públics objectius a causa del gran volum d'informació i dades existents. Aprèn a posar en marxa una campanya de publicitat a LinkedIn i a arribar als teus clients de forma segmentada i directa amb LinkedIn Ads.
Inici: dc. 01/01/20
Especialitzada
Online
Decidim posar en marxa una web i encarregar-la a una empresa proveïdora o a l'equip amb qui treballem normalment. Som els darrers responsables i hem de seguir el curs del projecte. Per a què volem la web? Quins elements ha de tenir? Quins passos hem de dur endavant? Què no hem d'oblidar? Què hem de tenir en compte? Quins són els errors més comuns que hem d'evitar?
Inici: dc. 01/01/20
S'estan mostrant 1 - 15 de 123 resultats.