Facebook Ads for marketing managers and small business

Description

Criteris bàsics per dissenyar un plà de màrqueting amb focus a Facebook i utilitzant Facebook Advertising de manera eficaç.

Specific goals

Quan un espai social involucra a tota la humanitat digitalitzada, necessitem tenir en compte la conveniència, la planificació i els objectius de ser-hi de forma corporativa. Per poder mantenir una presència a Facebook des d'una empresa, hem d'avaluar quines són les mètriques a mesurar, els recursos de què disposem, com encaixar el nostre pla de màrqueting en el digital i en particular, a la xarxa de xarxes.

En aquesta activitat avançarem sobre la presència bàsica del perfil personal i de la pàgina inicial de fans de Facebook cap a on puguem entendre de quina manera, la conversa social ens dóna un espai per interactuar i promocionar la nostra marca, serveis i productes.

TEMARI

1. Màrqueting a Facebook: el més rellevant
Posicionament obert de Google
Casos i comentaris
Crisi de Reputació
Facebook i les opcions per compartir
Nou timeline
On i què exposem
Facebook com a filtre social
Facebook fora de Facebook: Connect

2. Facebook Advertising
Anuncis? Facebook per a Empreses
Polítiques d'anuncis a Facebook: què pot fer-nos equivocar
Quin contingut es comparteix a Facebook i no funciona?
Complementant campanyes de Facebook amb altres campanyes
Cas d'integració
Mètriques dels anuncis: Analitzant el rendiment
Quant val el teu amor?
Anàlisi del ROI
Valor de la interacció per persona
Mesurant l'impacte
Glossari de l'administrador d'anuncis i? l'informe complet de Facebook
Pautant

3. Estratègia a Facebook
Dissenyant estratègies de comunitat efectives
On veus el funnel?
Dissenyant estratègies de publicitat i promoció temporals
Fugint de la parròquia de 10 milions d'habitants
Si hi ha problemes, ¡agrupa'ls!
Mètriques de l'estratègia de màrqueting a Facebook
Personalització i creació d'aplicacions per a fan pages: jocs, ecommerce, etc.
Lubricants vs. Captació

Pràctiques:
Pràctica 1/ Contingut mobilitzador a la teva pàgina
Pràctica 2/ Pautant anuncis.

Edition 1

Onsite session

Fri 14/12/18 09:30-13:30h

Cibernàrium-MediaTic C/Roc Boronat, 117, 1er

Barcelona

Registration closed.

General information

>> No es permetrà l'entrada a l'aula després de 15 minuts de començada la classe.

>> Les activitats Cibernàrium es realitzen en català, excepte en casos particulars i a no ser que la majoria dels assistents sol·licitin que es facin en castellà

Related content of Barcelona Activa Media Library

Facebook Ads per a responsables de màrqueting i petites empreses

Technology training by topic

online marketing and communication

Next edition

Fri 14/12/18 09:30-13:30h

Cibernàrium-MediaTic - C/Roc Boronat, 117, 1er

Barcelona

This activity is free

Registration closed.

Course ratings

Average
8.36

Lesson taught by

ARMANDO

LIUSSI DEPAOLI

Average
8.64

Related courses

There is a new version of Personal Information Protection law.
Please, accept it before continuing the registration.

Facebook Ads for marketing managers and small business: Edition 1

Onsite session

Fri 14/12/18 09:30-13:30h

Cibernàrium-MediaTic C/Roc Boronat, 117, 1er Barcelona

Personal information

Full name:

NIF/NIE: 10158

Email: default@liferay.com

Birthday: 28/06/2016

I agree registration conditions