Improve your business efficiency using a free CRM software

Description

Els sistemes de gestió de la relació amb els clients (CRM) permeten crear fidelització, ampliar la base de negoci, i són asequibles per a les petites empreses.

Specific goals

La utilització dels sistemes d'informació per a millorar la gestió de l'empresa ha arribat en els darrers anys a la gestió comercial amb les tecnologies CRM (Customer Relationship Management, o gestió de les relacions amb clients).

Les grans empreses estan utilitzant els CRM des de fa ja bastant anys, però fins fa molt poc temps aquestes tecnologies no han estat a l'abast de les petites i mitjanes empreses, gràcies a l'aparició de productes més simples d'implantar, en molt casos, basats en software lliure.

La utilització dels CRM per a la gestió dels clients permet automatitzar moltes tasques repetitives del procés de vendes (elaboració de pressupostos, per exemple), però sobretot ens ajuda a sistematitzar les relacions amb els nostres clients actuals o potencials.

Un sistema de CRM ens permet tenir disponible tota la informació sobre un client en el moment de relacionar-nos amb ell. Així, per exemple, podem tenir disponible directament informació sobre les darreres vendes, pressupostos acceptats o rebutjats i incidències en les entregues dels béns o serveis, a més a més, de tota la informació de la que disposem sobre l'organització del client.


TEMARI

1. Què és un CRM?
Definició
Per a què serveix
Tecnologies que el suporten

2. Mòduls principals d'un CRM
La base de dades de clients
La gestió d'usuaris
La gestió d'agenda, trucades i visites
La gestió de campanyes comercials
La gestió de pressupostos i vendes

3. La relació amb els clients amb el suport del CRM
Dades rellevants dels clients
Productes i serveis
Flux comercial d'una venda
Històrics de les relacions
Seguiment dels projectes
Seguiment de campanyes
Consolidació i previsions de vendes

4. Implantació del CRM a l'empresa
Aspectes tecnològics
Aspectes organitzatius
Aplicació de CRM o servei de CRM?

Pràctica
Durant les sessions es treballarà amb l'eina de CRM en programari lliure Vtiger:
Pràctica 1/ Altes de clients i productes. Recerca de dades.
Pràctica 2/ Creació d'una oferta i seguiment del flux comercial de la mateixa.
Pràctica 3/ Creació d'informes d'històrics i previsions de vendes

Edition 1

Onsite session

Mon 21/01/19 10:00-13:00h

Cibernàrium-MediaTic C/Roc Boronat, 117, 1er

Barcelona

Wed 23/01/19 10:00-13:00h

Cibernàrium-MediaTic C/Roc Boronat, 117, 1er

Barcelona

Places available: 4. Sign me up

General information

>> No es permetrà l'entrada a l'aula després de 15 minuts de començada la classe.

>> Les activitats Cibernàrium es realitzen en català, excepte en casos particulars i a no ser que la majoria dels assistents sol·licitin que es facin en castellà.

Related content of Barcelona Activa Media Library

Millora la teva eficiència comercial utilitzant un CRM

Capacitación tecnológica - Cibernàrium

Business and company

Next edition

Mon 21/01/19 10:00-13:00h

Wed 23/01/19 10:00-13:00h

Cibernàrium-MediaTic - C/Roc Boronat, 117, 1er

Barcelona

This activity is free Sign me up

Course ratings

Average
0.0

Lesson taught by

RAMON

SOLÉ ROMERO

Average
0.0

Related courses

There is a new version of Personal Information Protection law.
Please, accept it before continuing the registration.

Improve your business efficiency using a free CRM software: Edition 1

Onsite session

Mon 21/01/19 10:00-13:00h

Cibernàrium-MediaTic C/Roc Boronat, 117, 1er Barcelona

Wed 23/01/19 10:00-13:00h

Cibernàrium-MediaTic C/Roc Boronat, 117, 1er Barcelona

Personal information

Full name:

NIF/NIE: 10158

Email: default@liferay.com

Birthday: 28/06/2016

I agree registration conditions