Vés a ajuntament.barcelona.cat
L’espai de trobada amb la gestió de la ciutat
L’espai de trobada amb la gestió de la ciutat
Per promocionar-se amb èxit a Internet és imprescindible tenir una bona base de branding. En aquesta càpsula aprendras els fonaments d'aquesta disciplina. A més a més, revisaràs el missatge i la imatge de la teva marca i crearàs un kit de branding per millorar la teva presència a les xarxes socials.
IMPORTANT: Aquesta activitat es divideix en multisessions. S'impartiran de manera virtual en streaming a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic un enllaç únic amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la primera sessió.
- Crear un kit de branding
- Descobre com altres empreses treballen temes de branding
- Utilitzar eines per millorar el branding en xarxes socials
TEMARI
1. Descobreix la importància del branding
- Introducció als fonaments del branding
- Marques i simbologia
- El cor de la teva marca
- Les manifestacions externes de la teva marca
2. Audita el teu branding
- Revisa la teva promesa de marca
- Revisa la teva visió de marca
- Revisa la salut de la teva marca
3. Millora el teu branding
- Treballa amb guies i protocols
- Crea un kit de branding
4. Branding i xarxes socials
- Adapta la teva marca al context actual
- Prepara la teva marca per canvis de paradigma
- Dissenya experiències de brandmàrqueting
dc. 12/05/21 (12:00-14:00h)
dv. 14/05/21 (12:00-14:00h)
Aula virtual
dl. 07/06/21 (16:00-18:00h)
dc. 09/06/21 (16:00-18:00h)
Aula virtual
>> En les activitats de l'Aula Virtual es considerarà com a "assistides" a totes aquelles persones que hagin accedit a l'espai en els primers 30 minuts de la formació. Les persones que s'incorporin més tard es comptabilitzaran com a "no assistides" i no se'ls generarà el certificat corresponent.
>> L'idioma en que s'imparteix cada sessió està informat a la descripció de cada activitat.
>> Qualsevol de les accions formatives de Cibernàrium podrà ser enregistrada a través d'un sistema de captació d'imatges que té com a finalitat la seva posterior difusió a través d'un mitjà o suport en l'àmbit de la missió de Barcelona Activa de contribuir a la promoció econòmica i a l'ocupació. En el procés de gravació es poden enregistrar eventualment imatges dels/de les assistents a la formació. La inscripció a les activitats de Cibernàrium implica l'autorització a Barcelona Activa de fer ús d'aquestes imatges per a l'anterior finalitat.