Vés a ajuntament.barcelona.cat
L’espai de trobada amb la gestió de la ciutat
L’espai de trobada amb la gestió de la ciutat
La tendència a un web visual i els més de 300 milions d'usuaris actius d'Instagram posicionen aquesta xarxa social de fotografia i vídeo com a una eina indispensable en la nostra estratègia de màrqueting digital. Aprendre a gestionar eficaçment el nostre compte d'Instagram ens ajudarà a fidelitzar clients, crear noves oportunitats per promocionar-nos i guanyar visibilitat a la xarxa entre d'altres beneficis.
IMPORTANT: Aquesta activitat es divideix en multisessions. S'impartiran de manera virtual en streaming a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic un enllaç únic amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la primera sessió.
REQUISIT: Per fer aquesta activitat cal tenir obert un compte a Instagram.
- Potenciar la creativitat dels usuaris com a eina poderosa per crear contingut visual.
- Descobrir com fer-nos visibles al nostre públic objectiu i crear una relació de proximitat.
- Aprendre diverses estratègies promocionals basades en casos reals d'èxit.
- Anar més enllà dels likes i crear experiències per atraure clients. Veure com podem crear aliances i sumar estratègies amb altres usuaris de la xarxa.
- Introduir conceptes bàsics sobre fotografia per crear contingut visual atractiu que generi engagment i participació.
TEMARI
Part teòrica
1.Introducció: la web visual.
2.Què és Instagram. Avantatges envers altres xarxes.
3.Característiques particulars de la comunitat d'instagramers.
4.Estratègies promocionals: com fer una activitat promocional que arribi al meu públic objectiu.
Concursos: exemples d'èxit i errors què cal evitar.
Accions amb influencers. Exemples inspiradors.
5.Claus per créixer a la xarxa.
6.Eines web per obtenir estadístiques i optimitzar la gestió.
Part pràctica
1.Configuració d'un bon perfil. Repàs per les principals eines i funcions de l'aplicació.
2.Ús estratègic dels hashtags.
3.Com localitzar públic objectiu i comunitats.
4.Introducció de les aplicacions més populars per crear i editar contingut visual atractiu.
dl. 10/05/21 (17:30-19:30h)
dc. 12/05/21 (17:30-19:30h)
Aula virtual
dc. 02/06/21 (16:00-18:00h)
dv. 04/06/21 (16:00-18:00h)
Aula virtual
>> En les activitats de l'Aula Virtual es considerarà com a "assistides" a totes aquelles persones que hagin accedit a l'espai en els primers 30 minuts de la formació. Les persones que s'incorporin més tard es comptabilitzaran com a "no assistides" i no se'ls generarà el certificat corresponent.
>> L'idioma en que s'imparteix cada sessió està informat a la descripció de cada activitat.
>> Qualsevol de les accions formatives de Cibernàrium podrà ser enregistrada a través d'un sistema
de captació d'imatges que té com a finalitat la seva posterior difusió a través d'un mitjà o suport
en l'àmbit de la missió de Barcelona Activa de contribuir a la promoció econòmica i a l'ocupació.
En el procés de gravació es poden enregistrar eventualment imatges dels/de les assistents a la
formació. La inscripció a les activitats de Cibernàrium implica l'autorització a Barcelona Activa de
fer ús d'aquestes imatges per a l'anterior finalitat.