Especialitzada
 

Crea els teus podcasts per arribar a noves audiències - Aula virtual

L'ús del podcast és una tendència imparable dins del màrqueting digital. Tot tipus de marques comencen a crear podcast per connectar amb els seus clients i obrir noves audiències Tu també aprofitar-te d'aquest fenomen. Aquesta càpsula està destinada no només a les persones que volen fer el seu propi podcast, sinó també a les que busquen el modo d'aprofitar la tendència per promocionar el seu negoci.

Objectius específics | Temari

IMPORTANT: Aquesta activitat s'impartirà de manera virtual en streaming a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic l'enllaç amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la sessió.

- Decidir si la creació d'un podcast pot ser una bona idea per promocionar el meu negoci
- Descobrir els recursos i eines necessàries per crear un podcast.
- Descobrir el passos per crear/ distribuir i promocionar un podcast

TEMARI

1. Descobrir la tendència: conèix la relació entre podcast i marques

- Repasa exemples d'empreses i marques que fan servir podcast.
- Descobreix com es pot integrar un podcast dins d'una estratègia de màrqueting digital.
- Oberserva les possibilitats de l'us de podcast per a la petita empresa.

2. Aprofita la tendència: utilitza els podcast per promociona el teu negoci.

- Com plantejar la creació d'un podcast propi?
- Com beneficiarme de la tendència dels podcast sense tenir podcast propi?

Exercici pràctic. Em convé fer un podcast?
Farem servir un diagrama de forçes per considerar els apectes positius i negatius i decidir la creació o no d'un podcast


3.Crea un podcast amb pocs recursos
Descobreix pas a pas com es crea un podcast (preproducció, gravació, edició,
Distribución, promoció i monetizació

- Exercici pràctic: Planficarem un podcast fictici. Decidirim la categoría, el títol, l'imatge distintiva i prepararem el guió del primer capítol.

4. Descobreix més coses sobre els podcast
- Bateria de recursos, bibliografia i recomanaciones.

Edicions

Edició 1

dj. 19/11/20 (16:30-18:30h)

AULA VIRTUAL

--, --,

--

Idioma: Català
Obertura de la inscripció 12/11/2020 a les 08:30h.

Informació general

>> En les activitats de l'Aula Virtual es considerarà com a "assistides" a totes aquelles persones que hagin accedit a l'espai en els primers 30 minuts de la formació. Les persones que s'incorporin més tard es comptabilitzaran com a ¿no assistides¿ i no se¿ls generarà el certificat corresponent.

>> Les activitats Cibernàrium es realitzen en català, excepte en casos particulars i a no ser que la majoria dels assistents sol·licitin que es facin en castellà.

Qualsevol de les accions formatives de Cibernàrium podrà ser enregistrada a través d'un sistema de captació d'imatges que té com a finalitat la seva posterior difusió a través d'un mitjà o suport en l'àmbit de la missió de Barcelona Activa de contribuir a la promoció econòmica i a l'ocupació. En el procés de gravació es poden enregistrar eventualment imatges dels/de les assistents a la formació. La inscripció a les activitats de Cibernàrium implica l'autorització a Barcelona Activa de fer ús d'aquestes imatges per a l'anterior finalitat.

dj. 19/11/20 (16:30-18:30h)
Durada: 1 sessió

AULA VIRTUAL - --, --,
--
Obertura de la inscripció 12/11/2020 a les 08:30h.
Modalitat:
Durada: 1 sessió
Preu: Aquesta activitat és gratuïta
Nivell: Especialitzada
Tema: Màrqueting i comunicació

Valoració del curs

Mitjana
8.97

Formació impartida per

ANDREA

GARCÍA MÉNDEZ

Mitjana
9.09

Cursos relacionats

Hi ha una nova versió de la Llei Orgànica de Protecció de Dades de Caràcter Personal.
Si us plau, accepta-la per poder continuar amb la inscripció.

Crea els teus podcasts per arribar a noves audiències - Aula virtual: Edició 1

dj. 19/11/20 16:30-18:30h

AULA VIRTUAL --, --, --

Dades personals

Nom i Cognoms:

NIF/NIE: 10158

Email: default@liferay.com

Data de naixement: 28/06/2016

Accepto les condicions d'inscripció