Vés a ajuntament.barcelona.cat
L’espai de trobada amb la gestió de la ciutat
L’espai de trobada amb la gestió de la ciutat
Com hem de gestionar una crisi a les xarxes socials? Com hem de gestionar un moment incert com l'actual en els nostres negocis, en les nostres comunicacions a Facebook, Instagram i Twitter? Com ens afecta això com a marca? En aquest curs veurem com encarar una situació de crisi, com comunicar durant aquest temps i fins i tot com poder convertir-la en una oportunitat per humanitzar la nostra presència a les xarxes i connectar amb el nostre públic.
IMPORTANT: Aquesta activitat s'impartirà de manera virtual en streaming a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic l'enllaç amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la sessió.
- Saber què és una crisi i com ens pot afectar
- Definir quins paràmetres hem de tenir en compte per afrontar-la
- Aprendre a comunicar en xarxes socials durant una crisi
- Descobrir com tractar l'actual crisi mundial a les nostres xarxes socials
TEMARI
1.- Què és una crisi?
2.- Claus per a la gestió de crisis en xarxes socials.
3.- Anticipació.
4.- Comunitat fidel.
5.- Monitoritzar.
6.- Analitzar el problema.
7.- Com comunicar.
8.- Després de la crisi.
9.- I què, la COVID-19?
dv. 12/02/21 (16:30-18:30h)
Aula virtual
>> En les activitats de l'Aula Virtual es considerarà com a "assistides" a totes aquelles persones que hagin accedit a l'espai en els primers 30 minuts de la formació. Les persones que s'incorporin més tard es comptabilitzaran com a "no assistides" i no se'ls generarà el certificat corresponent.
>> L'idioma en que s'imparteix cada sessió està informat a la descripció de cada activitat.
>> Qualsevol de les accions formatives de Cibernàrium podrà ser enregistrada a través d'un sistema de captació d'imatges que té com a finalitat la seva posterior difusió a través d'un mitjà o suport en l'àmbit de la missió de Barcelona Activa de contribuir a la promoció econòmica i a l'ocupació. En el procés de gravació es poden enregistrar eventualment imatges dels/de les assistents a la formació. La inscripció a les activitats de Cibernàrium implica l'autorització a Barcelona Activa de fer ús d'aquestes imatges per a l'anterior finalitat.