Vés a ajuntament.barcelona.cat
L’espai de trobada amb la gestió de la ciutat
L’espai de trobada amb la gestió de la ciutat
Les empreses necessiten estratègies de màrqueting i publicitat específiques pel món digital per connectar amb el consumidor multicanal, multidispositiu i multimitjans. Els formats actuals de publicitat digital (display, rich media, mobile) permeten dirigir el missatge de manera interactiva i rellevant, no importa el dispositiu, però alhora són tècnicament molt sofisticats per a poder ser personals i compartibles.
Aprendre a gestionar i crear l'estratègia de màrqueting i publicitat per crear un bon missatge i arribar als clients.
TEMARI
La publicitat digital
Formats publicitaris digitals
La planificació de campanyes
Impressions i CTR
La compra de publicitat
Les tarifes
Cookies publicitàries
Opcions de segmentació de campanyes
Del dl. 01/02/21 al dg. 28/02/21
Del dj. 01/04/21 al dv. 30/04/21
Del ds. 01/05/21 al dl. 31/05/21
Del dt. 01/06/21 al dc. 30/06/21
>> Aquesta activitat online té edició oberta entre l'u i el 30 de cada mes. És possible inscriure's encara que ja s'hagi iniciat. Pots accedir als materials de l'activitat mentre l'edició estigui activa.
>> Per inscriure's a qualsevol activitat online cal tenir un usuari web creat. Pots crear-te'l aquí.
>> Per obtenir el certificat de realització cal haver completat tots els mòduls de l'activitat abans que acabi l'edició en què s'ha fet la inscripció.
>> Per veure els vídeos subtitulats en castellà, clica sobre el botó CC que trobaràs a la barra de reproducció del video i selecciona idioma.