Copywriting: incorpora l'escriptura persuasiva per captar l'atenció a la teva clientela

Copywriting: incorpora l'escriptura persuasiva per captar l'atenció a la teva clientela
L'estructura i el to de la nostra redacció són claus per comunicar eficaçment en l'àmbit digital. S'han d'adequar tant als nostres objectius com als requeriments i característiques del suport sobre el qual emetem el missatge. Disposem de pocs segons per captar l'atenció de l'audiència i arribar-hi, i patim la competència de milers de publicacions amb les que compartim espai.
Objectius específics | Temari
Entendre la importància de redactar adequadament al mitjà digital.
Veure elements i estructures per millorar la redacció dels textos en línia.
Aprendre claus de redacció per afrontar diferents tipologies de textos.
TEMARI
1.- La importància dels textos en les publicacions en línia.
a- Exigències del mitjà online.
b- Àmbits redaccionals.
- Web: pàgines distribuïdor i pàgines de contingut.
- Blog.
- Botiga en línia.
- Xarxes socials.
c- Tipologies dels textos i característiques principals.
- Títols/titulars.
- Cos de text: textos llargs o curts?
- Xarxes: dir-hi molt amb molt poc.
2.- Com millorar la nostra redacció?
a- Consells bàsics i trucs.
- Estil directe i indirecte.
- Veu activa i passiva.
- Construccions gramaticals aconsellades.
- Xifres.
- Ús d'emoticones
3.- Auditoria de continguts i treball en equip de millora de continguts existents.
Edicions
Informació general
IMPORTANT: En el cas que el format sigui virtual en streaming, es realitzarà a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic l'enllaç amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la sessió.
>> No es permetrà l'entrada a l'aula després de 15 minuts, un cop iniciada l'activitat.
>> L'idioma en que s'imparteix cada sessió està informat a la descripció de cada activitat.
>> Qualsevol de les accions formatives de Cibernàrium podrà ser enregistrada a través d'un sistema
de captació d'imatges que té com a finalitat la seva posterior difusió a través d'un mitjà o suport
en l'àmbit de la missió de Barcelona Activa de contribuir a la promoció econòmica i a l'ocupació.
En el procés de gravació es poden enregistrar eventualment imatges dels/de les assistents a la
formació. La inscripció a les activitats de Cibernàrium implica l'autorització a Barcelona Activa de
fer ús d'aquestes imatges per a l'anterior finalitat.
Valoració del curs
Nom del formador
PLA I AUBIA
Cursos relacionats
- 10 recomanacions pràctiques per al Community Manager d'una empresa
- Aprèn a fer una campanya de màrqueting digital
- Aprèn a utilitzar Mailchimp
- Aprèn a utilitzar Mailchimp (Edició a mida)
- Bits de TIC - Com fer publicitat a l'era de l'Adblock
- Bits de TIC - Typeform: formularis i enquestes online amb estil!
- Branding: una eina imprescindible per fer màrqueting online
- Com dissenyar un pla de màrqueting digital
- Com escriure i crear contingut per a la web
- Com planificar la compra i venda de publicitat a Internet
Llei Orgànica de Protecció de Dades de caràcter Personal
Hi ha una nova versió de la Llei Orgànica de Protecció de Dades de Caràcter Personal.
Si us plau, accepta-la per poder continuar amb la inscripció.