Bits de TIC - Com fer publicitat a l'era de l'Adblock
Bits de TIC - Com fer publicitat a l'era de l'Adblock
Vols descobrir què son els sistemes de bloqueig de publicitat, qui els utilitza i per quins motius ho fa? O potser crees continguts? Repassarem alguns trucs i consells per poder connectar amb el públic mitjançant una publicitat respectuosa i amb contingut de valor. Anima't a oferir quelcom rellevant, útil i, fins i tot, divertit!
Objectius específics | Temari
El màrqueting ha canviat i cada vegada es fa més difícil mantenir la publicitat fresca i rellevant. No veure anuncis mentre es navega per internet pot ser un descans per les persones usuàries, però per a moltes empreses, mitjans de comunicació i productores de continguts s'ha convertit en un malson perquè l'ús de bloquejadors de publicitat a la web segueix creixent. En aquest curs trobaràs consells per poder connectar amb el teu públic mitjançant una publicitat respectuosa i amb contingut de valor.
TEMARI
- Què és l'Adblock i com funciona?
- Qui utilitza solucions d'Adblock i per què?
- La publicitat a la xarxa: formats, tipus i percepció
- Com podem arribar al nostre públic com a persones que anunciem? I com podem seguir monetitzant?
Edicions
Informació general
Aprèn al teu ritme
Les formacions online són autoformatives, trimestrals i et pots inscriure en qualsevol moment.
Gaudeix aprenent des d'on vulguis, al teu ritme i sense horaris.
Accés
Les activitats estan disponibles al Campus Virtual de Barcelona Activa
Certificat
Per obtenir el certificat de realització cal completar el qüestionari final del curs. Un cop superat, podràs descarregar-lo al teu Espai personal.
Valoració del curs
Nom del formador
CODINA SANTOS
Cursos relacionats
- 10 recomanacions pràctiques per al Community Manager d'una empresa
- Aprèn a fer una campanya de màrqueting digital
- Aprèn a utilitzar Mailchimp
- Aprèn a utilitzar Mailchimp (Edició a mida)
- Bits de TIC - Typeform: formularis i enquestes online amb estil!
- Branding: una eina imprescindible per fer màrqueting online
- Com dissenyar un pla de màrqueting digital
- Com escriure i crear contingut per a la web
- Com planificar la compra i venda de publicitat a Internet
- Copywriting: incorpora l'escriptura persuasiva per captar l'atenció a la teva clientela
Llei Orgànica de Protecció de Dades de caràcter Personal
Hi ha una nova versió de la Llei Orgànica de Protecció de Dades de Caràcter Personal.
Si us plau, accepta-la per poder continuar amb la inscripció.