Selector d'idioma

catalàespañolenglish
Català Castellano English

Visualització del menú

Ruta de navegació

Activity Record

Especialitzada
 

Aprèn a fer una campanya de màrqueting digital

Al pla de màrqueting anual d'un negoci es distingeixen dos elements diferenciats. D'una banda: l'activitat diària regular, i d'altre els moments d'alt impacte, com pot set el llançament d'un nou producte o servei o una promoció especial. Aquests moments especials necessiten una planificació especial: cal orquestrar diversos elements perquè la promoció sigui un èxit.

Objectius específics | Temari


Entendre què és una campanya de màrqueting digital i en què es diferencia de l'activitat regular

Descobrir diferents tipologies de campanyes

Aprendre a conceptualitzar una campanya

Aprendre els passos per implementar i avaluar una campanya.







TEMARI



1.- Introducció:


- Diferència entre campanya específica i activitat regular.

- Recorregut per exemples de campanyes específques


2.- Planificació de la campanya:

- Objectius, fases, calendari

- Conceptualització de la campanya

- Elements bàsics per la campanya (adequació del web, Landing Page específica, continguts per xarxes...)

- Aspectes a tenir en compte: com utilitzar l'humor, l'emoció, el suspens, l'storytelling i altres activadors de la viralitat.


3.- Implementació de la campanya.


4.- Avaluació de la campanya.


Edicions

Edició 1

dt. 10/12/24 (16:00-18:00h)

dc. 11/12/24 (16:00-18:00h)

dj. 12/12/24 (16:00-18:00h)

dv. 13/12/24 (16:00-18:00h)

Aula virtual

Idioma: Català
Obertura de la inscripció 25/11/2024 a les 08:30h.

Informació general


IMPORTANT: En el cas que el format sigui virtual en streaming, es realitzarà a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic l'enllaç amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la sessió.


>> No es permetrà l'entrada a l'aula després de 15 minuts, un cop iniciada l'activitat.
>> L'idioma en que s'imparteix cada sessió està informat a la descripció de cada activitat.
>> Qualsevol de les accions formatives de Cibernàrium podrà ser enregistrada a través d'un sistema
de captació d'imatges que té com a finalitat la seva posterior difusió a través d'un mitjà o suport
en l'àmbit de la missió de Barcelona Activa de contribuir a la promoció econòmica i a l'ocupació.
En el procés de gravació es poden enregistrar eventualment imatges dels/de les assistents a la
formació. La inscripció a les activitats de Cibernàrium implica l'autorització a Barcelona Activa de
fer ús d'aquestes imatges per a l'anterior finalitat.




dt. 10/12/24 (16:00-18:00h)
Modalitat: Aula virtual
dc. 11/12/24 (16:00-18:00h)
Modalitat: Aula virtual
dj. 12/12/24 (16:00-18:00h)
Modalitat: Aula virtual
dv. 13/12/24 (16:00-18:00h)
Modalitat: Aula virtual
Durada: 4 sessions
Aula virtual
Obertura de la inscripció 25/11/2024 a les 08:30h.
Durada: 4 sessions
Preu: Aquesta activitat és gratuïta
Nivell: Especialitzada
Tema: Màrqueting i comunicació

Valoració del curs

Mitjana
9.2

Formació impartida per

ANDREA

GARCÍA MÉNDEZ

Mitjana
9.2

Cursos relacionats

  Llei Orgànica de Protecció de Dades de caràcter Personal

Llei Orgànica de Protecció de Dades de caràcter Personal

Hi ha una nova versió de la Llei Orgànica de Protecció de Dades de Caràcter Personal.
Si us plau, accepta-la per poder continuar amb la inscripció.

  T'estàs inscrivint a

Aprèn a fer una campanya de màrqueting digital: Edició 1

dt. 10/12/24 16:00-18:00h

Aula virtual

dc. 11/12/24 16:00-18:00h

Aula virtual

dj. 12/12/24 16:00-18:00h

Aula virtual

dv. 13/12/24 16:00-18:00h

Aula virtual

Dades personals

Nom sencer:

Nom d'usuari: 20101

Correu electrònic: default@liferay.com

Accepto les condicions d'inscripció