Aprèn a fer una campanya de màrqueting digital
Aprèn a fer una campanya de màrqueting digital
Al pla de màrqueting anual d'un negoci es distingeixen dos elements diferenciats. D'una banda: l'activitat diària regular, i d'altre els moments d'alt impacte, com pot set el llançament d'un nou producte o servei o una promoció especial. Aquests moments especials necessiten una planificació especial: cal orquestrar diversos elements perquè la promoció sigui un èxit.
Objectius específics | Temari
Entendre què és una campanya de màrqueting digital i en què es diferencia de l'activitat regular
Descobrir diferents tipologies de campanyes
Aprendre a conceptualitzar una campanya
Aprendre els passos per implementar i avaluar una campanya.
TEMARI
1.- Introducció:
- Diferència entre campanya específica i activitat regular.
- Recorregut per exemples de campanyes específques
2.- Planificació de la campanya:
- Objectius, fases, calendari
- Conceptualització de la campanya
- Elements bàsics per la campanya (adequació del web, Landing Page específica, continguts per xarxes...)
- Aspectes a tenir en compte: com utilitzar l'humor, l'emoció, el suspens, l'storytelling i altres activadors de la viralitat.
3.- Implementació de la campanya.
4.- Avaluació de la campanya.
Edicions
dt. 10/12/24 (16:00-18:00h)
dc. 11/12/24 (16:00-18:00h)
dj. 12/12/24 (16:00-18:00h)
dv. 13/12/24 (16:00-18:00h)
Aula virtual
Informació general
IMPORTANT: En el cas que el format sigui virtual en streaming, es realitzarà a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic l'enllaç amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la sessió.
>> No es permetrà l'entrada a l'aula després de 15 minuts, un cop iniciada l'activitat.
>> L'idioma en que s'imparteix cada sessió està informat a la descripció de cada activitat.
>> Qualsevol de les accions formatives de Cibernàrium podrà ser enregistrada a través d'un sistema
de captació d'imatges que té com a finalitat la seva posterior difusió a través d'un mitjà o suport
en l'àmbit de la missió de Barcelona Activa de contribuir a la promoció econòmica i a l'ocupació.
En el procés de gravació es poden enregistrar eventualment imatges dels/de les assistents a la
formació. La inscripció a les activitats de Cibernàrium implica l'autorització a Barcelona Activa de
fer ús d'aquestes imatges per a l'anterior finalitat.
Valoració del curs
Formació impartida per
GARCÍA MÉNDEZ
Cursos relacionats
Llei Orgànica de Protecció de Dades de caràcter Personal
Hi ha una nova versió de la Llei Orgànica de Protecció de Dades de Caràcter Personal.
Si us plau, accepta-la per poder continuar amb la inscripció.