Com dissenyar un pla de màrqueting digital
Com dissenyar un pla de màrqueting digital
Els mercats han canviat per adaptar-se a les noves pautes de consum digital, i han aparegut múltiples oportunitats per a aquelles marques que saben seguir millor el ritme d'aquest canvi de les regles del joc. Dissenya un pla de marketing aprofitant, en especial els recursos dels social media.
Objectius específics | Temari
Aprèn a dissenyar un pla de màrqueting digital, descobreix com analitzar la teva marca i el teu entorn competitiu, com planificar accions en funció del teu públic objectiu i com fer-ne el seguiment i l'avaluació posterior. Ens centrarem en el pla de mitjans socials dins del pla general de màrqueting, per tal de poder treure el màxim partit de les xarxes socials, les seves dinàmiques i les seves interaccions.
TEMARI
El pla de màrqueting digital. Conceptes i recursos bàsics
El pla de màrqueting digital i els seus objectius
Anàlisi interna i externa: Model Canvas
Anàlisi d'audiències en l'era digital
Fixar objectius: SMART goals i KPI
Planificació d'un calendari
Tècniques de màrqueting digital
Pressupost i avaluació del pla de màrqueting digital
Accions de promoció generals i a través dels cercadors
Social media dins del pla de màrqueting digital: Definició estratègica
Auditoria de recursos digitals
Investigació de la competència digital
La segmentació de públics i el nou paradigma dels influencers
Definició de meta, DAFO i resolució estratègica
Ara et toca a tu: Analitza i defineix una línia d'estratègia!
Social media dins del pla de màrqueting digital: Execució i avaluació
Objectius: mètriques i KPI
Pla i planificació del calendari d'accions
La creació de continguts
Gestió i eines de creació de continguts
Prospectiva de futur
Ara et toca a tu: Implementa el pla de social media!
Posa't a prova!
Edicions
Del dt. 01/10/24 al dj. 31/10/24
Del dg. 01/12/24 al dt. 31/12/24
Informació general
Inscripció
>> Aquesta activitat online té edició oberta entre l'u i el darrer dia de cada mes.
>> És possible inscriure's encara que ja s'hagi iniciat.
>> Per inscriure's a qualsevol activitat online cal tenir un usuari web creat. Pots crear-te'l aquí.
>> Una vegada inscrit/a trobaràs el curs al teu Espai personal --> Activitats --> Activitats en curs (barcelonactiva.cat)
>> Pots accedir als materials de l'activitat mentre l'edició estigui activa.
>> Aquest curs online és d'autoformació.
>> Per veure els vídeos subtitulats en castellà, clica sobre el botó CC que trobaràs a la barra de reproducció del vídeo i selecciona idioma.
Certificat
>> Obtindràs un certificat de realització en completar tots els mòduls i superar les activitats / test, de la formació abans que acabi l'edició en què s'ha fet la inscripció.
>> Estatus realització del curs. Dintre del mateix curs trobaràs el Punt de menú Resultats, trobaràs l'opció Exportar (part superior dreta). Al cliclar s'obrirà un document que mostra un informe amb l'estatus de cada lliçó. Si hi ha alguna lliçó que no està aprovada, cal revisar de nou els continguts ja que resta alguna part sense visualitzar / realitzar.
>> Una vegada finalitzis la formació a partir de les 24 - 48h pots descarregar el certificat al teu Espai personal --> Activitats --> Activitats realitzades (barcelonactiva.cat)
Recomanacions
>> Es recomana realitzar la formació des d'un ordinador i no des de mòbils o tauletes.
>> Els navegadors més utilitzats són: Google Chrome, Safari (per Sistemes Operatius iOS), Microsoft Edge (per Sistemes Operatius Windows) i Mozilla Firefox.
Valoració del curs
Formació impartida per
BARCELONA ACTIVA
Cursos relacionats
Llei Orgànica de Protecció de Dades de caràcter Personal
Hi ha una nova versió de la Llei Orgànica de Protecció de Dades de Caràcter Personal.
Si us plau, accepta-la per poder continuar amb la inscripció.