Selector d'idioma

catalàespañolenglish
Català Castellano English

Visualització del menú

Ruta de navegació

Activity Record

Especialitzada
 

Com dissenyar un pla de màrqueting digital

Els mercats han canviat per adaptar-se a les noves pautes de consum digital, i han aparegut múltiples oportunitats per a aquelles marques que saben seguir millor el ritme d'aquest canvi de les regles del joc. Dissenya un pla de marketing aprofitant, en especial els recursos dels social media.

Objectius específics | Temari

Com dissenyar un pla de màrqueting digital

OBJECTIUS

  • Aprèn a dissenyar un pla de màrqueting digital.
  • Descobreix com analitzar la teva marca i l'entorn competitiu.
  • Aprèn a planificar accions segons el teu públic objectiu.
  • Aprèn a fer-ne el seguiment i l'avaluació posterior.
  • Treballa el pla de mitjans socials per treure el màxim partit a les xarxes.

TEMARI

  1. El pla de màrqueting digital. Conceptes i recursos bàsics
  2. El pla de màrqueting digital i els seus objectius
  3. Anàlisi interna i externa: Model Canvas
  4. Anàlisi d'audiències en l'era digital
  5. Fixar objectius: SMART goals i KPI
  6. Planificació d'un calendari
  7. Tècniques de màrqueting digital
  8. Pressupost i avaluació del pla de màrqueting digital
  9. Accions de promoció generals i a través dels cercadors
  10. Social media dins del pla de màrqueting digital: Definició estratègica
  11. Auditoria de recursos digitals
  12. Investigació de la competència digital
  13. La segmentació de públics i el nou paradigma dels influencers
  14. Definició de meta, DAFO i resolució estratègica
  15. Social media dins del pla de màrqueting digital: Execució i avaluació
  16. Objectius: mètriques i KPI
  17. Pla i planificació del calendari d'accions
  18. La creació de continguts
  19. Gestió i eines de creació de continguts
  20. Prospectiva de futur

ITINERARI FORMATIU RECOMANAT EN MÀRQUETING DIGITAL

Edicions

Edició 1
Modalitat: Online
Idioma: Català
Dates: Del 01/04/25 al 30/06/25
Places disponibles Inscriure'm

Informació general

Aprèn al teu ritme
Les formacions online són autoformatives, trimestrals i et pots inscriure en qualsevol moment.
Gaudeix aprenent des d'on vulguis, al teu ritme i sense horaris.

Accés
Les activitats estan disponibles al Campus Virtual de Barcelona Activa 

Certificat
Per obtenir el certificat de realització cal completar el qüestionari final del curs. Un cop superat, podràs descarregar-lo al teu Espai personal.

Modalitat: Online
Durada: 3 hores
Idioma: Català
Dates: Del 01/04/25 al 30/06/25

Valoració del curs

Mitjana
9.0

Nom del formador

DOCENT

BARCELONA ACTIVA

  Llei Orgànica de Protecció de Dades de caràcter Personal

Llei Orgànica de Protecció de Dades de caràcter Personal

Hi ha una nova versió de la Llei Orgànica de Protecció de Dades de Caràcter Personal.
Si us plau, accepta-la per poder continuar amb la inscripció.

  T'estàs inscrivint a

Com dissenyar un pla de màrqueting digital: Edició 1

Sessió online

dt. 01/04/25 al dl. 30/06/25

Dades personals

Nom sencer:

Nom d'usuari: 20101

Correu electrònic: default@liferay.com

Accepto les condicions d'inscripció