Com dissenyar un pla de màrqueting digital
Com dissenyar un pla de màrqueting digital
Els mercats han canviat per adaptar-se a les noves pautes de consum digital, i han aparegut múltiples oportunitats per a aquelles marques que saben seguir millor el ritme d'aquest canvi de les regles del joc. Dissenya un pla de marketing aprofitant, en especial els recursos dels social media.
Objectius específics | Temari
OBJECTIUS
- Aprèn a dissenyar un pla de màrqueting digital.
- Descobreix com analitzar la teva marca i l'entorn competitiu.
- Aprèn a planificar accions segons el teu públic objectiu.
- Aprèn a fer-ne el seguiment i l'avaluació posterior.
- Treballa el pla de mitjans socials per treure el màxim partit a les xarxes.
TEMARI
- El pla de màrqueting digital. Conceptes i recursos bàsics
- El pla de màrqueting digital i els seus objectius
- Anàlisi interna i externa: Model Canvas
- Anàlisi d'audiències en l'era digital
- Fixar objectius: SMART goals i KPI
- Planificació d'un calendari
- Tècniques de màrqueting digital
- Pressupost i avaluació del pla de màrqueting digital
- Accions de promoció generals i a través dels cercadors
- Social media dins del pla de màrqueting digital: Definició estratègica
- Auditoria de recursos digitals
- Investigació de la competència digital
- La segmentació de públics i el nou paradigma dels influencers
- Definició de meta, DAFO i resolució estratègica
- Social media dins del pla de màrqueting digital: Execució i avaluació
- Objectius: mètriques i KPI
- Pla i planificació del calendari d'accions
- La creació de continguts
- Gestió i eines de creació de continguts
- Prospectiva de futur
ITINERARI FORMATIU RECOMANAT EN MÀRQUETING DIGITAL
Nivell 0
Com dissenyar un pla de màrqueting digital
Nivell 1
Aprèn a fer una campanya de màrqueting digital
Nivell 2
Utilitza la IA per implementar més ràpid el teu Pla de Màrqueting Digital
Edicions
Informació general
Aprèn al teu ritme
Les formacions online són autoformatives, trimestrals i et pots inscriure en qualsevol moment.
Gaudeix aprenent des d'on vulguis, al teu ritme i sense horaris.
Accés
Les activitats estan disponibles al Campus Virtual de Barcelona Activa
Certificat
Per obtenir el certificat de realització cal completar el qüestionari final del curs. Un cop superat, podràs descarregar-lo al teu Espai personal.
Valoració del curs
Nom del formador
BARCELONA ACTIVA
Cursos relacionats
- 10 recomanacions pràctiques per al Community Manager d'una empresa
- Aprèn a fer una campanya de màrqueting digital
- Aprèn a utilitzar Mailchimp
- Avança't al futur: planifica estratègies innovadores de màrqueting digital
- Bits de TIC - Com fer publicitat a l'era de l'Adblock
- Bits de TIC - Typeform: formularis i enquestes online amb estil!
- Branding: una eina imprescindible per fer màrqueting online
- Com escriure i crear contingut per a la web
- Com planificar la compra i venda de publicitat a Internet
- Copywriting: incorpora l'escriptura persuasiva per captar l'atenció a la teva clientela
Llei Orgànica de Protecció de Dades de caràcter Personal
Hi ha una nova versió de la Llei Orgànica de Protecció de Dades de Caràcter Personal.
Si us plau, accepta-la per poder continuar amb la inscripció.