Com planificar la compra i venda de publicitat a Internet
Com planificar la compra i venda de publicitat a Internet
Les empreses necessiten estratègies de màrqueting i publicitat específiques pel món digital per connectar amb el consumidor multicanal, multidispositiu i multimitjans. Els formats actuals de publicitat digital (display, rich media, mobile) permeten dirigir el missatge de manera interactiva i rellevant, no importa el dispositiu, però alhora són tècnicament molt sofisticats per a poder ser personals i compartibles.
Objectius específics | Temari
Aprendre a gestionar i crear l'estratègia de màrqueting i publicitat per crear un bon missatge i arribar als clients.
TEMARI
La publicitat digital
Formats publicitaris digitals
La planificació de campanyes
Impressions i CTR
La compra de publicitat
Les tarifes
Cookies publicitàries
Opcions de segmentació de campanyes
Edicions
Informació general
Aprèn al teu ritme
Les formacions online són autoformatives, trimestrals i et pots inscriure en qualsevol moment.
Gaudeix aprenent des d'on vulguis, al teu ritme i sense horaris.
Accés
Les activitats estan disponibles al Campus Virtual de Barcelona Activa
Certificat
Per obtenir el certificat de realització cal completar el qüestionari final del curs. Un cop superat, podràs descarregar-lo al teu Espai personal.
Valoració del curs
Formació impartida per

BENÍTEZ CALVELL
Cursos relacionats
Llei Orgànica de Protecció de Dades de caràcter Personal
Hi ha una nova versió de la Llei Orgànica de Protecció de Dades de Caràcter Personal.
Si us plau, accepta-la per poder continuar amb la inscripció.