Coneix TikTok per connectar amb el públic més jove i descobreix noves tendències

Coneix TikTok per connectar amb el públic més jove i descobreix noves tendències
TikTok és l'estrella del moment, l'aplicació més descarregada, els últims mesos. És la xarxa preferida de la juventut adolescent. A TikTok, creen, s'inspiren i comparteixen els seus millors vídeos. Algunes marques ja han aprofitat l'oportunitat d'aquesta xarxa i els seus continguts s'estan viralitzant entre el públic més jove. En aquesta càpsula veurem exemples inspiradors de marques que ja l'estan utilitzant en la seva estratègia comunicativa.
Objectius específics | Temari
Conèixer estratègies comunicatives de marques a TikTok
Aprendre com comunicar en aquesta xarxa
Aprendre com arribar al nostre públic.
TEMARI
1.- Aprendrem com navegar per la xarxa i com localitzar a "tiktokers" i continguts
2.- Descobrirem com són els continguts que es comparteixen i que triomfen a la xarxa.
3.- Veurem exemples inspiradors de marques, ONGs, empreses etc. i la seva estratègia de comunicativa a TikTok
4.- Veurem com hem de comunicar en aquesta xarxa, quin to utilitzar.
5.- Què fer per tenir visibilitat.
6.- Publicitat a TikTok i tipus d'anuncis.
7.- Què són els hashtags challenges i com ens poden ajudar a guanyar audiència.
Activitats recomanables i complementàries per incrementar en el coneixement de la matèria:
Masterclass: Aprèn a fer vídeos curts per vendre a les xarxes socials
Edicions
Informació general
IMPORTANT: En el cas que el format sigui virtual en streaming, es realitzarà a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic l'enllaç amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la sessió.
>> No es permetrà l'entrada a l'aula després de 15 minuts, un cop iniciada l'activitat.
>> L'idioma en que s'imparteix cada sessió està informat a la descripció de cada activitat.
>> Qualsevol de les accions formatives de Cibernàrium podrà ser enregistrada a través d'un sistema
de captació d'imatges que té com a finalitat la seva posterior difusió a través d'un mitjà o suport
en l'àmbit de la missió de Barcelona Activa de contribuir a la promoció econòmica i a l'ocupació.
En el procés de gravació es poden enregistrar eventualment imatges dels/de les assistents a la
formació. La inscripció a les activitats de Cibernàrium implica l'autorització a Barcelona Activa de
fer ús d'aquestes imatges per a l'anterior finalitat.
Valoració del curs
Nom del formador
URRUTIA AZCON
Cursos relacionats
- Algorismes. Entén les xarxes socials i aconsegueix-hi visibilitat
- Bits de TIC - Crea contingut per a les xarxes socials amb Adobe Spark
- Bits de TIC - Youtube com a eina de màrqueting
- Com arribar als teus clients de forma segmentada amb LinkedIn Ads
- Comerç a través de les xarxes socials (social commerce)
- Crea i gestiona la teva identitat digital professional
- Facebook com a eina de màrqueting i negoci
- Fes memes i imatges animades per Instagram, X, Facebook i Linkedin
- Gamifica els teus continguts i engresca la teva audiència
- Gamifica les teves publicacions a Instagram, Facebook, X (Twitter) i Linkedin
Llei Orgànica de Protecció de Dades de caràcter Personal
Hi ha una nova versió de la Llei Orgànica de Protecció de Dades de Caràcter Personal.
Si us plau, accepta-la per poder continuar amb la inscripció.