Copywriting: incorpora l'escriptura persuasiva per captar l'atenció a la teva clientela

Copywriting: incorpora l'escriptura persuasiva per captar l'atenció a la teva clientela
L'estructura i el to de la nostra redacció són claus per comunicar eficaçment en l'àmbit digital. S'han d'adequar tant als nostres objectius com als requeriments i característiques del suport sobre el qual emetem el missatge. Disposem de pocs segons per captar l'atenció de l'audiència i arribar-hi, i patim la competència de milers de publicacions amb les que compartim espai.
Objectius específics | Temari
OBJECTIUS
- Entendre la importància de redactar adequadament al mitjà digital.
- Veure elements i estructures per millorar la redacció dels textos en línia.
- Aprendre claus de redacció per afrontar diferents tipologies de textos.
TEMARI
- La importància dels textos en les publicacions en línia
- Exigències del mitjà online
- Àmbits redaccionals: web, blog, botiga en línia, xarxes socials
- Tipologies dels textos i característiques principals
- Títols/titulars i cos de text
- Redacció per a xarxes: dir-hi molt amb molt poc
- Com millorar la nostra redacció?
- Consells bàsics i trucs
- Estil directe i indirecte
- Veu activa i passiva
- Construccions gramaticals aconsellades
- Auditoria i millora de continguts
- Ús de xifres i emoticones
- Anàlisi de textos existents
- Treball en equip per millorar continguts
- Aplicació pràctica dels coneixements
- Revisió col·laborativa
- Conclusions i bones pràctiques
Edicions
Informació general
>> En el cas que el format sigui virtual en streaming, es realitzarà a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic l'enllaç amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la sessió.
>> No es permetrà l'entrada a l'aula després de 15 minuts, un cop iniciada l'activitat.
>> L'idioma en què s'imparteix cada sessió està informat a la descripció de cada activitat.
>> Qualsevol de les accions formatives de Cibernàrium podrà ser enregistrada a través d'un sistema de captació d'imatges que té com a finalitat la seva posterior difusió a través d'un mitjà o suport en l'àmbit de la missió de Barcelona Activa de contribuir a la promoció econòmica i a l'ocupació. En el procés de gravació es poden enregistrar eventualment imatges dels/de les assistents a la formació. La inscripció a les activitats de Cibernàrium implica l'autorització a Barcelona Activa de fer ús d'aquestes imatges per a l'anterior finalitat.
Persona formadora
PLA I AUBIA
Cursos relacionats
- 10 recomanacions pràctiques per al Community Manager d'una empresa
- Aprèn a fer una campanya de màrqueting digital
- Com escriure i crear contingut per a la web
- Crea campanyes amb inbound marketing o màrqueting d'entrada
- Crea el teu portafolis digital
- Crea i gestiona el teu butlletí digital
- Google Ads: crea campanyes de publicitat efectives
- Masterclass: Com construir una marca en 6 passos amb Javier Velilla
- Masterclass: Com es crea una newsletter d'èxit?
- Masterclass: Del Like al Love, captiva i fidelitza la teva clientela
Llei Orgànica de Protecció de Dades de caràcter Personal
Hi ha una nova versió de la Llei Orgànica de Protecció de Dades de Caràcter Personal.
Si us plau, accepta-la per poder continuar amb la inscripció.