1-15 de 468 resultats

Mostrar com

Molt aviat publicarem noves activitats.
No s'han trobat cursos
 
Especialitzada
 
Les empreses necessiten estratègies de màrqueting i publicitat específiques pel món digital per connectar amb el consumidor multicanal, multidispositiu i multimitjans. Els formats actuals de publicitat digital (display, rich media, mobile) permeten dirigir el missatge de manera interactiva i rellevant, no importa el dispositiu, però alhora són tècnicament molt sofisticats (...)
Inici: dj. 01/04/21
Especialitzada
 
Les aplicacions ERP (de planificació de recursos empresarials) integren totes les dades i processos d'una empresa en un sistema unificat. Aquests sistemes sempre shavien associat a les grans empreses degut al seu elevat cost, però amb l'arribada del cloud computing, les aplicacions ERP s'obren a la pime i a la micropime oferint solucions low cost.
Inici: dj. 01/04/21
Especialitzada
 
Els gestors de processos de negoci (BPM) són aplicacions que estan entrant amb molta força a tot tipus dempreses. Poden aportar molta potència a les empreses, perquè van molt més enllà dels ERP i permeten una gran integració i automatització dels processos empresarials, inclosos els de qualitat.
Inici: dj. 01/04/21
Especialitzada
 
La Xarxa entesa com a canal de vendes obre una porta cap a la globalització dels productes per a empreses grans i petites, autònoms i start-ups. L'evolució de les webs corporatives avança cap a un nou entorn on cal estar preparats per arribar i aconseguir nous clients allà on estiguin.
Inici: dj. 01/04/21
Especialitzada
 
Amb Google My Business podreu aparèixer en els resultats de cerca de Google, a Google Maps i a Google+ de forma fàcil i gratuïta i crear nous espais per connectar amb els vostres clients.
Inici: dj. 01/04/21
Especialitzada
 
La infografia és un mitjà de transmissió d'informació i coneixement de forma gràfica i s'ha convertit en la millor forma de mostrar dades de manera ordenada, creativa i molt visual.
Inici: dj. 01/04/21
Especialitzada
 
El vídeo online és un dels canals més impactants per a la promoció empresarial a la Xarxa. Descobreix què cal fer per aprofitar YouTube com a eina de comunicació i interacció amb els potencials clients.
Inici: dj. 01/04/21
Especialitzada
 
Són adequats els continguts que ofereixes a la web als teus clients? El màrqueting de continguts és una estratègia que consisteix en oferir continguts interessants i útils per apropar-nos als nostres clients. Poden ser textos llargs o curts, vídeos, imatges... segons les característiques de l'audiència i també de la pròpia empresa.
Inici: dj. 01/04/21
Especialitzada
 
Pels publicistes i professionals del màrqueting cada vegada és més difícil arribar als seus públics objectius a causa del gran volum d'informació i dades existents. Aprèn a posar en marxa una campanya de publicitat a LinkedIn i a arribar als teus clients de forma segmentada i directa amb LinkedIn Ads.
Inici: dj. 01/04/21
Especialitzada
 
El networking aplicat als negocis consisteix a desenvolupar unes bones relacions personals sobre la base de la confiança i el respecte. La utilització d'Internet, la Web 2.0 i les diferents plataformes digitals existents ens poden servir com a potent reforç i complement de les relacions presencials.
Inici: dj. 01/04/21
Especialitzada
 
Disposar d'una identitat digital acurada s'ha convertit en un element molt important per a la trajectòria professional. Descobreix com aconseguir una imatge personal treballada a la Xarxa.
Inici: dj. 01/04/21
Especialitzada
 
De la mateixa manera que no escrivim igual quan ho fem per a un diari escrit, per a una nota de premsa o per a un guió de televisió, el llenguatge a Internet té unes característiques pròpies marcades pel mateix mitjà. Per transmetre correctament el nostre missatge -sigui en un blog, en una web o en una intranet-, cal saber com s'ha d'escriure a la xarxa.
Inici: dj. 01/04/21
Especialitzada
 
En la societat de la informació estem inundats per grans volums de dades de difícil consum i interpretació. La visualització d'informació és una disciplina emergent que pretén amplificar la comprensió de la mateixa mitjançant la transformació d'informació o les dades en coneixement, utilitzant les capacitats innates del cervell per detectar patrons mitjançant la visió.
Inici: dj. 01/04/21
Especialitzada
 
Conèixer HTML és imprescindible per a dissenyadors, desenvolupadors i per a tots aquells que estiguin interessats en gestionar una web, perquè és el format final de la major part de les aplicacions, continguts i interfícies que es fan servir actualment a Internet.
Inici: dj. 01/04/21
Especialitzada
 
Aprèn a conèixer els teus recursos audiovisuals per crear vídeos propis, sota protocols d'estil, amb peces de productes i serveis per a agrupar-los en canals de vídeos, promocionar la teva marca i distribuir i captar clients a les xarxes socials amb el contingut més viral i més atractiu.
Inici: dj. 01/04/21
S'estan mostrant 1 - 15 de 468 resultats.