1-15 de 135 resultats

Mostrar com

Molt aviat publicarem noves activitats.
No s'han trobat cursos
 
Avançada
Presencial
Van rebre el teu nom d'un amic o els vas donar una targeta de visita. El que passa a continuació és 100% predictible: et busquen en línia, però què troben? És la teva presència online creïble i brillant o és avorrida? Està creixent la teva xarxa professional o està estancada? En aquesta presentació aprendràs com crear consciència per la teva marca personal i (...)
Horari: dt. 14/04/20
(18:30-20:00h)
Durada: 1 sessió
Especialitzada
Presencial
Coneix què és i com funciona la intel·ligència artificial per desmitificar-la i tenir una visió crítica al respecte, saber aprofitar les seves oportunitats i identificar els reptes que planteja.
Horari: dc. 20/05/20
(18:00-20:00h)
Durada: 1 sessió
Especialitzada
Online
Les empreses necessiten estratègies de màrqueting i publicitat específiques pel món digital per connectar amb el consumidor multicanal, multidispositiu i multimitjans. Els formats actuals de publicitat digital (display, rich media, mobile) permeten dirigir el missatge de manera interactiva i rellevant, no importa el dispositiu, però alhora són tècnicament molt sofisticats (...)
Inici: dg. 01/03/20
Especialitzada
Online
Les aplicacions ERP (de planificació de recursos empresarials) integren totes les dades i processos d'una empresa en un sistema unificat. Aquests sistemes sempre shavien associat a les grans empreses degut al seu elevat cost, però amb l'arribada del cloud computing, les aplicacions ERP s'obren a la pime i a la micropime oferint solucions low cost.
Inici: dg. 01/03/20
Especialitzada
Online
La infografia és un mitjà de transmissió d'informació i coneixement de forma gràfica i s'ha convertit en la millor forma de mostrar dades de manera ordenada, creativa i molt visual.
Inici: dg. 01/03/20
Especialitzada
Online
Són adequats els continguts que ofereixes a la web als teus clients? El màrqueting de continguts és una estratègia que consisteix en oferir continguts interessants i útils per apropar-nos als nostres clients. Poden ser textos llargs o curts, vídeos, imatges... segons les característiques de l'audiència i també de la pròpia empresa.
Inici: dg. 01/03/20
Especialitzada
Online
L'Inbound Marketing és una metodologia de màrqueting digital, en alça en els darrers anys, que significa una nova visió de l'entorn d'Internet. A través de les accions d'Inbound Marketing intentem atraure l'interès de l'usuari per captar-lo i crear un lligam amb ell.
Inici: dg. 01/03/20
Especialitzada
Online
El networking aplicat als negocis consisteix a desenvolupar unes bones relacions personals sobre la base de la confiança i el respecte. La utilització d'Internet, la Web 2.0 i les diferents plataformes digitals existents ens poden servir com a potent reforç i complement de les relacions presencials.
Inici: dg. 01/03/20
Especialitzada
Online
Disposar d'una identitat digital acurada s'ha convertit en un element molt important per a la trajectòria professional. Descobreix com aconseguir una imatge personal treballada a la Xarxa.
Inici: dg. 01/03/20
Especialitzada
Online
De la mateixa manera que no escrivim igual quan ho fem per a un diari escrit, per a una nota de premsa o per a un guió de televisió, el llenguatge a Internet té unes característiques pròpies marcades pel mateix mitjà. Per transmetre correctament el nostre missatge -sigui en un blog, en una web o en una intranet-, cal saber com s'ha d'escriure a la xarxa.
Inici: dg. 01/03/20
Especialitzada
Online
En la societat de la informació estem inundats per grans volums de dades de difícil consum i interpretació. La visualització d'informació és una disciplina emergent que pretén amplificar la comprensió de la mateixa mitjançant la transformació d'informació o les dades en coneixement, utilitzant les capacitats innates del cervell per detectar patrons mitjançant la visió.
Inici: dg. 01/03/20
Especialitzada
Online
Conèixer HTML és imprescindible per a dissenyadors, desenvolupadors i per a tots aquells que estiguin interessats en gestionar una web, perquè és el format final de la major part de les aplicacions, continguts i interfícies que es fan servir actualment a Internet.
Inici: dg. 01/03/20
Especialitzada
Online
Aprèn a conèixer els teus recursos audiovisuals per crear vídeos propis, sota protocols d'estil, amb peces de productes i serveis per a agrupar-los en canals de vídeos, promocionar la teva marca i distribuir i captar clients a les xarxes socials amb el contingut més viral i més atractiu.
Inici: dg. 01/03/20
Especialitzada
Online
CSS és el llenguatge de presentació gràfica de la web. Mentre que amb HTML es defineix l'estructura del contingut d'un lloc web, amb CSS es defineix i aplica la capa de presentació que correspon a característiques com colors, tipus de lletra, mides, etc.
Inici: dg. 01/03/20
Especialitzada
Online
Decidim posar en marxa una web i encarregar-la a una empresa proveïdora o a l'equip amb qui treballem normalment. Som els darrers responsables i hem de seguir el curs del projecte. Per a què volem la web? Quins elements ha de tenir? Quins passos hem de dur endavant? Què no hem d'oblidar? Què hem de tenir en compte? Quins són els errors més comuns que hem d'evitar?
Inici: dg. 01/03/20
S'estan mostrant 1 - 15 de 135 resultats.