Especialitzada
 

Integra tècniques d'storytelling en la teva estratègia de màrqueting a les xarxes socials - Aula virtual

Com crear histories sobre Facebook, Twitter, Pinterest o Instagram. Les tècniques dstorytelling permeten consolidar un perfil de marca, diferenciar-se, aconseguir més visibilitat per als continguts i crear vincles amb els clients i prescriptors.

Objectius específics | Temari


IMPORTANT: Aquesta activitat es divideix en multisessions. S'impartiran de manera virtual en streaming a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic un enllaç únic amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la primera sessió. 


L'art de explicar històries és la forma més antiga de transmetre coneixement. En l'actualitat, l'storytelling s'ha convertit en una eina molt eficaç per al màrqueting digital.

Les històries permeten construir la identitat d'una marca i connectar amb el seu públic. S'ha dit que l'storytelling és la manera més poderosa de posar idees al món actualment. Alguns autors encara van més enllà i aseguren: "màrqueting és storytelling ". Si entenem el màrqueting com l'art d'explicar històries que moguin a la gent a reaccionar, amb l'storytelling podem crear campanyes efectives, impactants i memorables.

L'storytelling funciona perquè les històries venen. L'storytellingés una oportunitat per donar vida a les marques i construir una identitat. En tota estratègia de màrqueting digital és imprescindible (encara que molt difícil) captar l'atenció. Les històries són perfectes per fer-ho i les xarxes socials són els canals idonis per transmetre aquestes històries. En una època de sobreabundància d'informació, soroll i competència, l'storytelling permet destacar a Internet.

OBJECTIUS

- Descobrir la importància de l'storytelling al màrqueting digital.
- Descobrir perquè l'storytelling és una bona oportunitat per promocionar un negoci a Internet.
- Aprendre els fonaments bàsics de l'storytellingen lera digital.
- Descobrir eines gratuïtes i plataformes online per la creació d'storytelling.
- Descobrir com utilitzen l'storytelling a Internet les grans marques.
- Aprendre a dissenyar storytelling per a una petita empresa.
- Aprendre a localitzar material per generar històries dins de la meva marca. Què puc explicar? Quines eines digitals tinc per fer-ho?
- Aprendre a dramatitzar missatges i transmitir històries memorables a les xarxes socials.

TEMARI

1. Introducció a l'storytelling i la seva importància pel màrqueting digital.
2. Com crear històries per Internet.
3. Bones pràctiques en storytelling a les xarxes socials.
4. Objetius de l'storytelling: com inspirar a l'acció.
5. Elements bàsics de l'storytelling.
6. Eines gratuïtes i plataformes online per generar storytelling.
7. L'storytelling en estratègies de màrqueting digital.

Edicions

Edició 1

dt. 15/12/20 (15:30-17:30h)

dc. 16/12/20 (15:30-17:30h)

Aula virtual

Idioma: Català
Obertura de la inscripció 08/12/2020 a les 08:30h.
Edició 2

dt. 22/12/20 (09:30-11:30h)

dc. 23/12/20 (09:30-11:30h)

Aula virtual

Idioma: Català
Obertura de la inscripció 15/12/2020 a les 08:30h.

Informació general

>> En les activitats de l'Aula Virtual es considerarà com a "assistides" a totes aquelles persones que hagin accedit a l'espai en els primers 30 minuts de la formació. Les persones que s'incorporin més tard es comptabilitzaran com a "no assistides" i no se'ls generarà el certificat corresponent.

>> Les activitats Cibernàrium es realitzen en català, excepte en casos particulars i a no ser que la majoria dels assistents sol·licitin que es facin en castellà.

>> Qualsevol de les accions formatives de Cibernàrium podrà ser enregistrada a través d'un sistema de captació d'imatges que té com a finalitat la seva posterior difusió a través d'un mitjà o suport en l'àmbit de la missió de Barcelona Activa de contribuir a la promoció econòmica i a l'ocupació. En el procés de gravació es poden enregistrar eventualment imatges dels/de les assistents a la formació. La inscripció a les activitats de Cibernàrium implica l'autorització a Barcelona Activa de fer ús d'aquestes imatges per a l'anterior finalitat.

dt. 15/12/20 (15:30-17:30h)
dc. 16/12/20 (15:30-17:30h)
Durada: 2 sessions

Aula virtual
Obertura de la inscripció 08/12/2020 a les 08:30h.
Modalitat:
Durada: 2 sessions
Preu: Aquesta activitat és gratuïta
Nivell: Especialitzada
Tema: Màrqueting i comunicació

Valoració del curs

Mitjana
0

Formació impartida per

ANDREA

GARCÍA MÉNDEZ

Mitjana
0

Cursos relacionats

Hi ha una nova versió de la Llei Orgànica de Protecció de Dades de Caràcter Personal.
Si us plau, accepta-la per poder continuar amb la inscripció.

Integra tècniques d'storytelling en la teva estratègia de màrqueting a les xarxes socials - Aula virtual: Edició 1

dt. 15/12/20 15:30-17:30h

Aula virtual

dc. 16/12/20 15:30-17:30h

Aula virtual

Integra tècniques d'storytelling en la teva estratègia de màrqueting a les xarxes socials - Aula virtual: Edició 2

dt. 22/12/20 09:30-11:30h

Aula virtual

dc. 23/12/20 09:30-11:30h

Aula virtual

Dades personals

Nom i Cognoms:

NIF/NIE: 10158

Email: default@liferay.com

Data de naixement: 28/06/2016

Accepto les condicions d'inscripció