Vés a ajuntament.barcelona.cat
L’espai de trobada amb la gestió de la ciutat
L’espai de trobada amb la gestió de la ciutat
Necessites aprendre a treballar amb Shotcut des de zero? Aquesta és una activitat on explicarem les eines bàsiques de ShotCut: (L'interfície, llistes de reproducció, propietats, linea de temps, inserir i editar videos-audios-imatges, efectes, exportar correctement...) Aprendrem a entendre i controlar les eines básiques que permeten: Configurar l'Interfície de ShotCut; Inserir i editar videos, audios i imatges; Aplicar filtres als videos, audios i imatges.; Exportar correctament. (Art final.)
IMPORTANT: Aquesta activitat s'impartirà de manera virtual en streaming a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic l'enllaç amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la sessió.
- Exportar correctement per a qualsevol tipus de dispositius de sortida. (Tvs, ordinadors, webs, xarxes socials...)
- Controlar l'extensa galeria de filtres de la qual disposa el programa per realitzar muntatges de video amb acabat professional. (Zooms, panoràmiques, chroma key, correcions de color...)
- Importar i editar videos de diferents grandàries i frame-rates amb més d'un track d'àudio i vídeo.
- Comprendre el flux de edició de video digital.
- Entendre i configurar correctament l'interficie de ShotCut.
TEMARI
1.- Què és ShotCut?
- L'Interficie i opcions de visualització,
2.- Les eines fonamentals:
- Llistes de reproducció
- Propietats
- Efectes
- Reproductor de video i controls
- Linea de temps
3.- Editar video, audio i imatges.
4.- Afegir i editar transiciones de video i audio.
5.- Els flltres i opcions: Video/audio.
6.- Tècniques d'exportació i compresió. (MPEG, AVI, MOV, MP4)
Aquesta temàtica es treballarà en vàries sessions, programades en dies diferents. Per al correcte aprofitament del contingut de la formació, us recomanem que us inscriviu i participeu en el mateix ordre en què s'han programat (sessió 1 de 2).
dl. 08/03/21 (09:30-11:30h)
Aula virtual
>> En les activitats de l'Aula Virtual es considerarà com a "assistides" a totes aquelles persones que hagin accedit a l'espai en els primers 30 minuts de la formació. Les persones que s'incorporin més tard es comptabilitzaran com a "no assistides" i no se'ls generarà el certificat corresponent
>> L'idioma en que s'imparteix cada sessió està informat a la descripció de cada activitat.
>> Qualsevol de les accions formatives de Cibernàrium podrà ser enregistrada a través d'un sistema
de captació d'imatges que té com a finalitat la seva posterior difusió a través d'un mitjà o suport
en l'àmbit de la missió de Barcelona Activa de contribuir a la promoció econòmica i a l'ocupació.
En el procés de gravació es poden enregistrar eventualment imatges dels/de les assistents a la
formació. La inscripció a les activitats de Cibernàrium implica l'autorització a Barcelona Activa de
fer ús d'aquestes imatges per a l'anterior finalitat.