Especialitzada
 

Algorismes. Entén les xarxes socials i aconsegueix-hi visibilitat - Aula virtual

Les xarxes socials o els buscadors no mostren un contingut o un altre perquè sí. La visibilitat respon a una lògica molt concreta i on entren centenars de factors. Com a resultat, unes publicacions arriben a més usuaris de forma directa o com a suggeriment, mentre que altres queden en un cercle reduït que és difícil trencar. Entendre aquest funcionament, regit pels algorismes de cada aplicació, és fonamental per tal d'augmentar l'impacte de qualsevol presència corporativa a internet en general i a les xarxes socials en particular. La càpsula exposarà les principals regles de funcionament de les xarxes principals, n'explicarà els objectius, riscos i oportunitats de cadascuna i oferirà claus per publicar-hi a favor seu.

Objectius específics | Temari


IMPORTANT: Aquesta activitat s'impartirà de manera virtual en streaming a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic l'enllaç amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la sessió.

- Entendre les particularitats dels algorismes com a factors que defineixen la visibilitat digital del nostre negoci o activitat.

- Aprendre recursos per augmentar la notorietat corporativa a xarxes.

- Veure les conseqüències de certs algorismes sobre les publicacions a les principals xarxes socials.


TEMARI

1.- Què són els algorismes?

a. És intel·ligència artificial?
b. Aplicacions quotidianes fora d'Internet.
c. Un algorisme és neutral?
d. Oportunitats i perills dels algorismes: privacitat, foment del soroll comunicatiu...

2.- Algorismes a internet.

a. Fonaments i objectius de la seva actuació.

b. Els algorismes als buscadors i a les principals xarxes socials.

- Google.
- Facebook
- Twitter.
- Instagram.
- Altres: Spotify, YouTube... i Netflix.

c. Publicacions i estratègies més adequades a cada xarxa per guanyar-hi visibilitat.

- Freqüència, interès, comunitat, multimèdia.
- Formats.
- Estratègies de contingut: penalitzacions i premis.


Edicions

Edició 1

dj. 18/03/21 (16:00-18:00h)

Aula virtual

Idioma: Català
Obertura de la inscripció 11/03/2021 a les 08:30h.

Informació general

>> En les activitats de l'Aula Virtual es considerarà com a "assistides" a totes aquelles persones que hagin accedit a l'espai en els primers 30 minuts de la formació. Les persones que s'incorporin més tard es comptabilitzaran com a "no assistides" i no se'ls generarà el certificat corresponent.
>> L'idioma en que s'imparteix cada sessió està informat a la descripció de cada activitat.
>> Qualsevol de les accions formatives de Cibernàrium podrà ser enregistrada a través d'un sistema de captació d'imatges que té com a finalitat la seva posterior difusió a través d'un mitjà o suport en l'àmbit de la missió de Barcelona Activa de contribuir a la promoció econòmica i a l'ocupació. En el procés de gravació es poden enregistrar eventualment imatges dels/de les assistents a la formació. La inscripció a les activitats de Cibernàrium implica l'autorització a Barcelona Activa de fer ús d'aquestes imatges per a l'anterior finalitat.

dj. 18/03/21 (16:00-18:00h)
Durada: 1 sessió

Aula virtual
Obertura de la inscripció 11/03/2021 a les 08:30h.
Modalitat:
Durada: 1 sessió
Preu: Aquesta activitat és gratuïta
Nivell: Especialitzada
Tema: Màrqueting i comunicació

Valoració del curs

Mitjana
7.33

Formació impartida per

JAUME

PLA AUBIA

Mitjana
8.67

Hi ha una nova versió de la Llei Orgànica de Protecció de Dades de Caràcter Personal.
Si us plau, accepta-la per poder continuar amb la inscripció.

Algorismes. Entén les xarxes socials i aconsegueix-hi visibilitat - Aula virtual: Edició 1

dj. 18/03/21 16:00-18:00h

Aula virtual

Dades personals

Nom i Cognoms:

NIF/NIE: 10158

Email: default@liferay.com

Data de naixement: 28/06/2016

Accepto les condicions d'inscripció