Especialitzada
 

Google Analytics II: segmentació, objectius i esdeveniments - Aula virtual

Google Analytics és l'eina gratuïta més popular d'analítica web, però ofereix moltes opcions i possibilitats que cal conèixer per a poder analitzar la nostra audiència i el seu comportament. Cal entendre algunes funcionalitats avançades de Google Analytics per a millorar el teu lloc web com la segmentació, la determinació dels teus objectius de conversió i la programació d'esdeveniments.

Objectius específics | Temari

IMPORTANT: Aquesta activitat s'impartirà de manera virtual en streaming a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic l'enllaç amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la sessió.


- Entendre la importància de l'analítica web per a prendre decisions de negoci.

- Comprendre les mètriques més importants i extreure'n conclusions.

- Oferir consells per potenciar el web en base a les conclusions de les mètriques.


TEMARI

1.-  Com estructurar correctament un compte d'Analytics:

- Les vistes
- Els filtres

2.-  Conversions i objectius.

3.-  La importància de segmentar les dades.

4.-  Com programar esdeveniments.


Aquesta temàtica es treballarà en vàries sessions, programades en dies diferents. Per al correcte aprofitament del contingut de la formació, us recomanem que us inscriviu i participeu en el mateix ordre en què s'han programat (sessió 2 de 2)

Edicions

Edició 1

dc. 05/05/21 (11:30-14:30h)

Aula virtual

Idioma: Català
Obertura de la inscripció 28/04/2021 a les 08:30h.
Edició 2

dj. 03/06/21 (15:00-18:00h)

Aula virtual

Idioma: Català
Obertura de la inscripció 27/05/2021 a les 08:30h.

Informació general

>> En les activitats de l'Aula Virtual es considerarà com a "assistides" a totes aquelles persones que hagin accedit a l'espai en els primers 30 minuts de la formació. Les persones que s'incorporin més tard es comptabilitzaran com a "no assistides" i no se'ls generarà el certificat corresponent.
>> L'idioma en que s'imparteix cada sessió està informat a la descripció de cada activitat.
>> Qualsevol de les accions formatives de Cibernàrium podrà ser enregistrada a través d'un sistema
de captació d'imatges que té com a finalitat la seva posterior difusió a través d'un mitjà o suport
en l'àmbit de la missió de Barcelona Activa de contribuir a la promoció econòmica i a l'ocupació.
En el procés de gravació es poden enregistrar eventualment imatges dels/de les assistents a la
formació. La inscripció a les activitats de Cibernàrium implica l'autorització a Barcelona Activa de
fer ús d'aquestes imatges per a l'anterior finalitat.

dc. 05/05/21 (11:30-14:30h)
Durada: 1 sessió

Aula virtual
Obertura de la inscripció 28/04/2021 a les 08:30h.
Modalitat:
Durada: 1 sessió
Preu: Aquesta activitat és gratuïta
Nivell: Especialitzada
Tema: Màrqueting i comunicació

Valoració del curs

Mitjana
8.29

Formació impartida per

ALEJANDRA

FERRER BROTONS

Mitjana
0

Hi ha una nova versió de la Llei Orgànica de Protecció de Dades de Caràcter Personal.
Si us plau, accepta-la per poder continuar amb la inscripció.

Google Analytics II: segmentació, objectius i esdeveniments - Aula virtual: Edició 1

dc. 05/05/21 11:30-14:30h

Aula virtual

Google Analytics II: segmentació, objectius i esdeveniments - Aula virtual: Edició 2

dj. 03/06/21 15:00-18:00h

Aula virtual

Dades personals

Nom i Cognoms:

NIF/NIE: 10158

Email: default@liferay.com

Data de naixement: 28/06/2016

Accepto les condicions d'inscripció