Selector d'idioma

catalàespañolenglish
Català Castellano English

Visualització del menú

Ruta de navegació

Activity Record

Facebook Ads per a responsables de màrqueting i petites empreses

Criteris bàsics per dissenyar un plà de màrqueting amb focus a Facebook i utilitzant Facebook Advertising de manera eficaç.

Aula virtual

dilluns 29 d’abril · 10:00h - 12:00h

Aula virtual

dimarts 30 d’abril · 10:00h - 12:00h

Idioma d'impartició: Català

Objectius específics | Temari


Avançarem sobre la presència bàsica del perfil personal i de la pàgina inicial de fans de Facebook cap a on puguem entendre de quina manera, la conversa social ens dona un espai per interactuar i promocionar la nostra marca, serveis i productes.


TEMARI

1. Màrqueting a Facebook: el més rellevant
- Posicionament obert de Google
- Casos i comentaris. Crisi de Reputació
- Facebook i les opcions per compartir. Nou timeline. On i què exposem
- Facebook com a filtre social. Facebook fora de Facebook: connect

2. Facebook Advertising
- Anuncis? Facebook per a Empreses
- Polítiques d'anuncis a Facebook: què pot fer-nos equivocar. Quin contingut es comparteix a Facebook i no funciona?
- Complementant campanyes de Facebook amb altres campanyes. Cas d'integració
- Mètriques dels anuncis: Analitzant el rendiment
- Quant val el teu amor? Anàlisi del ROI. Valor de la interacció per persona. Mesurant l'impacte
- Glossari de l'administrador d'anuncis i l'informe complet de Facebook. Pautant

3. Estratègia a Facebook
- Dissenyant estratègies de comunitat efectives
- On veus el funnel? Dissenyant estratègies de publicitat i promoció temporals
- Fugint de la parròquia de 10 milions d'habitants. Si hi ha problemes, agrupa'ls!
- Mètriques de l'estratègia de màrqueting a Facebook. Personalització i creació d'aplicacions per a fan pages: jocs, e-commerce, etc.
- Lubricants vs. Captació

4. Pràctiques:
- Pràctica 1. Contingut mobilitzador a la teva pàgina
- Pràctica 2. Pautant anuncis.


Activitats recomanables i complementàries per incrementar en el coneixement de la matèria:

Com planificar la compra i venda de publicitat a Internet

Facebook com a eina de màrqueting i negoci

Com fer publicitat a l'era de l'Adblock



Altres dates disponibles per aquesta activitat

Edició 1

Sessió presencial

divendres 31 de maig · 09:30h -  13:30h

Cibernàrium-22@, Carrer Roc Boronat, 117 - 127, (Sant Martí) BARCELONA

Idioma d'impartició: Català

Informació general


IMPORTANT: En el cas que el format sigui virtual en streaming, es realitzarà a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic l'enllaç amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la sessió.


>> No es permetrà l'entrada a l'aula després de 15 minuts, un cop iniciada l'activitat.
>> L'idioma en que s'imparteix cada sessió està informat a la descripció de cada activitat.
>> Qualsevol de les accions formatives de Cibernàrium podrà ser enregistrada a través d'un sistema
de captació d'imatges que té com a finalitat la seva posterior difusió a través d'un mitjà o suport
en l'àmbit de la missió de Barcelona Activa de contribuir a la promoció econòmica i a l'ocupació.
En el procés de gravació es poden enregistrar eventualment imatges dels/de les assistents a la
formació. La inscripció a les activitats de Cibernàrium implica l'autorització a Barcelona Activa de
fer ús d'aquestes imatges per a l'anterior finalitat.