Especialitzada
 

Posicionament fent servir Twitter en la comunicació de marca - Aula virtual

Si ja saps fer servir Twitter en aquesta activitat veurem usos avançats, estratègies i tàctiques per assolir objectius de comunicació i màrqueting a l'empresa.

Objectius específics | Temari

IMPORTANT: Aquesta activitat es divideix en multisessions. S'impartiran de manera virtual en streaming a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic un enllaç únic amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la primera sessió. 


IMPORTANT: per fer aquesta activitat cal que els assitents tinguin obert un compte de Twitter.

- Descobrirem quines opcions tenim per utilitzar Twitter en favor de la nostra empresa o de la nostra imatge professional i així poder treure'n el màxim profit.

TEMARI

1. Introducció
- La doble definició de Twitter
- Twitter en xifres: usos més freqüents al nostre mercat

2. Millorant un perfil a Twitter
- Avatar: què fer i què no fer amb la imatge del nostre perfil
- Bio: paraules clau i URL
- Imatge de fons: format i tipus
- Equilibri seguidors-seguits-missatges

3. Guanyant volum a Twitter
- Fer contactes i cercar a qui seguir
- Pautes per guanyar seguidors
- Ús de les llistes. Promocionar el nostre perfil

4. Els continguts i Twitter
- Derivant els usuaris de Twitter cap a la web
- Ús de paraules clau i etiquetes
- Pautes de redacció per a bons tweets

5. Eines avançades de Twitter
- Hootsuite i la gestió de diferents perfils
- Cercadors. Eines d'estadístiques i seguiment de perfils

6. Twitter i la Reputació Online
- Visibilitat de la empresa: què fer i què evitar. Visibilitat com a professionals
- Equilibri personal-professional
- Eines de valoració de perfils i influència

7. Twitter i el teu pla de màrqueting
- Objectius
- KPI's. Calendaris, protocols i llibres d'estil

8. Casos
- Twitter i les pimes
- Twitter i els professionals

9. Combinació de la part teòrica amb 3 pràctiques:
- Optimitzar el perfil: Avatar, bio i imatge de fons
- Establir objectius i KPI's pel nostre cas concret
- Redacció de tweets en funció dels objectius i el target

Edicions

Edició 1

dv. 28/05/21 (11:00-13:00h)

dl. 31/05/21 (11:00-13:00h)

Aula virtual

Idioma: Català
Obertura de la inscripció 21/05/2021 a les 08:30h.

Informació general

>> En les activitats de l'Aula Virtual es considerarà com a "assistides" a totes aquelles persones que hagin accedit a l'espai en els primers 30 minuts de la formació. Les persones que s'incorporin més tard es comptabilitzaran com a "no assistides" i no se'ls generarà el certificat corresponent.

>> L'idioma en que s'imparteix cada sessió està informat a la descripció de cada activitat.

>> Qualsevol de les accions formatives de Cibernàrium podrà ser enregistrada a través d'un sistema de captació d'imatges que té com a finalitat la seva posterior difusió a través d'un mitjà o suport en l'àmbit de la missió de Barcelona Activa de contribuir a la promoció econòmica i a l'ocupació. En el procés de gravació es poden enregistrar eventualment imatges dels/de les assistents a la formació. La inscripció a les activitats de Cibernàrium implica l'autorització a Barcelona Activa de fer ús d'aquestes imatges per a l'anterior finalitat.

dv. 28/05/21 (11:00-13:00h)
dl. 31/05/21 (11:00-13:00h)
Durada: 2 sessions

Aula virtual
Obertura de la inscripció 21/05/2021 a les 08:30h.
Modalitat:
Durada: 2 sessions
Preu: Aquesta activitat és gratuïta
Nivell: Especialitzada
Tema: Màrqueting i comunicació

Valoració del curs

Mitjana
6.75

Formació impartida per

ARMANDO

LIUSSI DEPAOLI

Mitjana
0

Cursos relacionats

Hi ha una nova versió de la Llei Orgànica de Protecció de Dades de Caràcter Personal.
Si us plau, accepta-la per poder continuar amb la inscripció.

Posicionament fent servir Twitter en la comunicació de marca - Aula virtual: Edició 1

dv. 28/05/21 11:00-13:00h

Aula virtual

dl. 31/05/21 11:00-13:00h

Aula virtual

Dades personals

Nom i Cognoms:

NIF/NIE: 10158

Email: default@liferay.com

Data de naixement: 28/06/2016

Accepto les condicions d'inscripció