Especialitzada
 

Copywriting: escriptura persuasiva per atreure clientela. NOVA! - Aula virtual

L'estructura i el to de la nostra redacció són claus per comunicar eficaçment en l'àmbit digital. S'han d'adequar tant als nostres objectius com als requeriments i característiques del suport sobre el qual emetem el missatge. Disposem de pocs segons per captar l'atenció de l'audiència i arribar-hi, i patim la competència de milers de publicacions amb les que compartim espai. En aquesta càpsula oferirem consells per guanyar en claredat, treballant els textos des del convenciment que són un element importantíssim per a la nostra comunicació corporativa en lína. Mantenint-hi, per descomptat, la correcció ortogràfica i gramatical.

Objectius específics | Temari


IMPORTANT: Aquesta activitat s'impartirà de manera virtual en streaming a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic l'enllaç amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la sessió.


- Entendre la importància de redactar adequadament al mitjà digital.

- Veure elements i estructures per millorar la redacció dels textos en línia.

- Aprendre claus de redacció per afrontar diferents tipologies de textos.



TEMARI

1.- La importància dels textos en les publicacions en línia.

a- Exigències del mitjà online.

b- Àmbits redaccionals.

- Web: pàgines distribuïdor i pàgines de contingut.
- Blog.
- Botiga en línia.
- Xarxes socials.

c- Tipologies dels textos i característiques principals.
- Títols/titulars.
- Cos de text: textos llargs o curts?
- Xarxes: dir-hi molt amb molt poc.

2.- Com millorar la nostra redacció?

a- Consells bàsics i trucs.

- Estil directe i indirecte.
- Veu activa i passiva.
- Construccions gramaticals aconsellades.
- Xifres.
- Ús d'emoticones

3.- Auditoria de continguts i treball en equip de millora de continguts existents.







Edicions

Edició 1

dt. 13/04/21 (10:00-12:00h)

Aula virtual

Idioma: Català
Places disponibles: 76. Inscriure'm

Informació general

>> En les activitats de l'Aula Virtual es considerarà com a "assistides" a totes aquelles persones que hagin accedit a l'espai en els primers 30 minuts de la formació. Les persones que s'incorporin més tard es comptabilitzaran com a "no assistides" i no se'ls generarà el certificat corresponent.
>> L'idioma en que s'imparteix cada sessió està informat a la descripció de cada activitat.
>> Qualsevol de les accions formatives de Cibernàrium podrà ser enregistrada a través d'un sistema de captació d'imatges que té com a finalitat la seva posterior difusió a través d'un mitjà o suport en l'àmbit de la missió de Barcelona Activa de contribuir a la promoció econòmica i a l'ocupació. En el procés de gravació es poden enregistrar eventualment imatges dels/de les assistents a la formació. La inscripció a les activitats de Cibernàrium implica l'autorització a Barcelona Activa de fer ús d'aquestes imatges per a l'anterior finalitat.

dt. 13/04/21 (10:00-12:00h)
Durada: 1 sessió

Aula virtual
Modalitat:
Durada: 1 sessió
Preu: Aquesta activitat és gratuïta
Nivell: Especialitzada
Tema: Creació web

Valoració del curs

Mitjana
0

Formació impartida per

JAUME

PLA AUBIA

Mitjana
0

Hi ha una nova versió de la Llei Orgànica de Protecció de Dades de Caràcter Personal.
Si us plau, accepta-la per poder continuar amb la inscripció.

Copywriting: escriptura persuasiva per atreure clientela. NOVA! - Aula virtual: Edició 1

dt. 13/04/21 10:00-12:00h

Aula virtual

Dades personals

Nom i Cognoms:

NIF/NIE: 10158

Email: default@liferay.com

Data de naixement: 28/06/2016

Accepto les condicions d'inscripció