Especialitzada
 

Project Management. Procés de millora contínua i gestió de la satisfacció del client en projectes tecnològics - Presencial

Durant el curs s'explicarà en detall el procés de millora contínua, la gestió del canvi de la metodologia Àgil així com els processos que es fan servir per avaluar la satisfacció del client i la gestió de riscos dels projectes tecnològics. Es proposaran eines i estratègies per implantar l'avaluació de la satisfacció en els projectes. Per últim, s'estudiarà en detall el procés de l'assegurament de la qualitat del projecte i quines són les mètriques més importants a tenir en consideració.

Objectius específics | Temari


- El concepte de millora continua com una actitud de l'equip del projecte

- La gestió del canvi com a eina per a controlar les expectatives

- Agile com a eina per afavorir la millora contínua i la gestió del canvi

- L'oficina de gestió de programa com a organisme per la gestió del catàleg d'eines de l'organització

- Avaluar la satisfacció i la seva relació amb la gestió dels riscos i dels problemes



TEMARI


1.- Millora continua i gestió del canvi

Factors de la millora continua

- La millora continua és avaluació continua
- Participació proactiva
- Agile és la resposta

Aplicació de la millora continua

- Cicle general de la millora continua
- Millora continua en el projecte. Refinament (els monogràfics)
- Millora continua en els processos de gestió. Business Agility

a.- Entendre el context de l'organització
b.- Conèixer el tipus d'organització i cap a on vol dirigir-se
c.- El model Agile and Lean de Patrick Steyaert
d.- Alinear-se amb el que volem canviar
e.- Push i Pull. Com millorar la productivitat general dels projectes TIC


2.- Establir una gestió de programa

Factors en l¿establiment d¿una gestió de programa

- El projecte té implicacions més enllà de l'àrea de negoci al que va destinat
- La PMO
Aplicació d¿una oficina de gestió de programa
- Cicle general d¿assegurament de la qualitat
- La PMO com a eina per a millorar l'equip de projecte
- Els cicles d'assegurament de la qualitat:

Exemple 1:

AQ-Inicia - Assegurament de la qualitat en l¿inici d'un projecte

Exemple 2:

AQ-R -  Assegurament de riscos

Exemple 3:

AQ-Agile - Assegurament del flux Agile-Scrum


3.- Establir un canal constant per avaluar la satisfacció

Factors de l'avaluació de la satisfacció

- Habilitar canals
- La satisfacció és bidireccional
- La gestió dels riscos i dels problemes és fonamental per a la satisfacció

Aplicació d'eines per l'avaluació de la satisfacció

- Gestió eficient dels riscos i dels problemes
- Identificació de riscos
- Monitorització de riscos
- Habilitar canals per avaluar la satisfacció

Edicions

Edició 1

dj. 27/01/22 (15:30-19:30h)

dv. 28/01/22 (15:30-19:30h)

Cibernàrium-22@

Carrer Roc Boronat, 117 - 127,

BARCELONA

Idioma: Català
Obertura de la inscripció 20/01/2022 a les 08:30h.
Edició 2

dt. 22/02/22 (10:00-14:00h)

dj. 24/02/22 (10:00-14:00h)

AC_Cibernàrium Nou Barris

Carrer Marie Curie, 8 - 14,

BARCELONA

Idioma: Català
Obertura de la inscripció 15/02/2022 a les 08:30h.
Edició 3

dt. 22/03/22 (15:30-19:30h)

dj. 24/03/22 (15:30-19:30h)

AC_Cibernàrium Nou Barris

Carrer Marie Curie, 8 - 14,

BARCELONA

Idioma: Català
Obertura de la inscripció 15/03/2022 a les 08:30h.

Informació general

>> No es permetrà l'entrada a l'aula després de 15 minuts, un cop iniciada l'activitat.
>> L'idioma en que s'imparteix cada sessió està informat a la descripció de cada activitat.
>> Qualsevol de les accions formatives de Cibernàrium podrà ser enregistrada a través d'un sistema
de captació d'imatges que té com a finalitat la seva posterior difusió a través d'un mitjà o suport
en l'àmbit de la missió de Barcelona Activa de contribuir a la promoció econòmica i a l'ocupació.
En el procés de gravació es poden enregistrar eventualment imatges dels/de les assistents a la
formació. La inscripció a les activitats de Cibernàrium implica l'autorització a Barcelona Activa de
fer ús d'aquestes imatges per a l'anterior finalitat.

dj. 27/01/22 (15:30-19:30h)
dv. 28/01/22 (15:30-19:30h)
Durada: 2 sessions

Cibernàrium-22@ - Carrer Roc Boronat, 117 - 127,
BARCELONA
Obertura de la inscripció 20/01/2022 a les 08:30h.
Modalitat:
Durada: 2 sessions
Preu: Aquesta activitat és gratuïta
Nivell: Especialitzada
Tema: Programació

Valoració del curs

Mitjana
0

Formació impartida per

JOSEP LLUÍS

MONTE GALIANO

Mitjana
0

Hi ha una nova versió de la Llei Orgànica de Protecció de Dades de Caràcter Personal.
Si us plau, accepta-la per poder continuar amb la inscripció.

Project Management. Procés de millora contínua i gestió de la satisfacció del client en projectes tecnològics - Presencial: Edició 1

Sessió presencial

dj. 27/01/22 15:30-19:30h

Cibernàrium-22@

Carrer Roc Boronat, 117 - 127,

BARCELONA

Sessió presencial

dv. 28/01/22 15:30-19:30h

Cibernàrium-22@

Carrer Roc Boronat, 117 - 127,

BARCELONA

Project Management. Procés de millora contínua i gestió de la satisfacció del client en projectes tecnològics - Presencial: Edició 2

Sessió presencial

dt. 22/02/22 10:00-14:00h

AC_Cibernàrium Nou Barris

Carrer Marie Curie, 8 - 14,

BARCELONA

Sessió presencial

dj. 24/02/22 10:00-14:00h

AC_Cibernàrium Nou Barris

Carrer Marie Curie, 8 - 14,

BARCELONA

Project Management. Procés de millora contínua i gestió de la satisfacció del client en projectes tecnològics - Presencial: Edició 3

Sessió presencial

dt. 22/03/22 15:30-19:30h

AC_Cibernàrium Nou Barris

Carrer Marie Curie, 8 - 14,

BARCELONA

Sessió presencial

dj. 24/03/22 15:30-19:30h

AC_Cibernàrium Nou Barris

Carrer Marie Curie, 8 - 14,

BARCELONA

Dades personals

Nom i Cognoms:

NIF/NIE: 10158

Email: default@liferay.com

Data de naixement: 28/06/2016

Accepto les condicions d'inscripció