Especialitzada
 

Els 5 KPIs que necessites controlar en el teu pla de màrqueting digital - Presencial

"El que no es mesura no es millora" és una màxima per a tot pla estratègic i en un ambient tantt canviant, enorme i difús com el digital és encara més important. Tot objectiu ha de ser mesurat per una suma d'indicadors claus (KPI) i pels que hem de tenir quotes, alertes, semàfors i eines d'actuació.

Objectius específics | Temari

- Comprendre metodologia estratègica de Meta pla de negoci - Meta pla de màrqueting - Meta pla de màrqueting digita - DAFO pdMD - DAFO Creuat - Apostes estratègiques per poder definir objectius per KPI
- Com interpretar objectius per estratègies i definir objectius temporals en calendari
- Aconseguir definir quota i semàfors en un Quadre de Comandament usable


TEMARI


1. Metodologia
- Meta pla de negoci - Meta pla de màrqueting - Meta pla de màrqueting digital - DAFO pdMD - DAFO Creuat - Apostes estratègiques per poder definir objectius per KPI
- Exercici: validar meta del PdMD
- Cas pràctic
- Exercici: dissenyar DAFO
- Exercici: resoldre DAFO

2. Objectius vàlids
- Com interpretar objectius per estratègies
- Definir objectius temporals en calendari
- Exercici: obtenir Objectius estratègics del DAFO creuat
- KPI vs PI vs mètriques
- Casos pràctics

3. Quota i semàfors
- Exercici: cuotificar semàfors
- Quadre de Comandament
- Exercici: assignar tasques a semàfors al QC

Requeriments tècnics per impartir l¿activitat: (equipament, programari, etc.)
Es recomana haver assistit a les sessions de planificació de pla de social mitjana màrqueting, tenir algun coneixement de màrqueting o planificació i tenir un projecte real per mesurar mètriques vàlides.





Edicions

Edició 1

dl. 26/09/22 (09:30-13:30h)

Cibernàrium-22@

Carrer Roc Boronat, 117 - 127,

BARCELONA

Idioma: Català
Obertura de la inscripció 12/09/2022 a les 08:30h.

Informació general

>> No es permetrà l'entrada a l'aula després de 15 minuts de començada la classe.
>> L'idioma en que s'imparteix cada sessió està informat a la descripció de cada activitat.
Qualsevol de les accions formatives de Cibernàrium podrà ser enregistrada a través d'un sistema de captació d'imatges que té com a finalitat la seva posterior difusió a través d'un mitjà o suport en l'àmbit de la missió de Barcelona Activa de contribuir a la promoció econòmica i a l'ocupació. En el procés de gravació es poden enregistrar eventualment imatges dels/de les assistents a la formació. La inscripció a les activitats de Cibernàrium implica l'autorització a Barcelona Activa de fer ús d'aquestes imatges per a l'anterior finalitat.


>> És imprescindible passar a signar assistència pel taulell de Recepció abans d'accedir a l'aula.

dl. 26/09/22 (09:30-13:30h)
Durada: 1 sessió

Cibernàrium-22@ - Carrer Roc Boronat, 117 - 127,
BARCELONA
Obertura de la inscripció 12/09/2022 a les 08:30h.
Modalitat:
Durada: 1 sessió
Preu: Aquesta activitat és gratuïta
Nivell: Especialitzada
Tema: Màrqueting i comunicació

Valoració del curs

Mitjana
10

Formació impartida per

ARMANDO

LIUSSI DEPAOLI

Mitjana
10

Cursos relacionats

Hi ha una nova versió de la Llei Orgànica de Protecció de Dades de Caràcter Personal.
Si us plau, accepta-la per poder continuar amb la inscripció.

Els 5 KPIs que necessites controlar en el teu pla de màrqueting digital - Presencial: Edició 1

Sessió presencial

dl. 26/09/22 09:30-13:30h

Cibernàrium-22@

Carrer Roc Boronat, 117 - 127,

BARCELONA

Dades personals

Nom i Cognoms:

NIF/NIE: 10158

Email: default@liferay.com

Data de naixement: 28/06/2016

Accepto les condicions d'inscripció