Vés a ajuntament.barcelona.cat
L’espai de trobada amb la gestió de la ciutat
Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers per millorar l’experiència de navegació, i oferir continguts i serveis d’interès.
En continuar la navegació entenem que s’accepta la nostra política de cookies.
El següent panell us permet personalitzar les vostres preferències de consentiment per a qualsevol tecnologia de seguiment utilitzada per ajudar-nos a aconseguir les característiques i activitats descrites a continuació. Per obtenir més informació sobre com ens ajuden aquests rastrejadors i com funcionen, consulteu la política de cookies. Podeu revisar i modificar les vostres eleccions en qualsevol moment.
Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers per millorar l’experiència de navegació, i oferir continguts i serveis d’interès.
En continuar la navegació entenem que s’accepta la nostra política de cookies.
L’espai de trobada amb la gestió de la ciutat
La tendència a un web visual i els més de 300 milions d'usuaris actius d'Instagram posicionen aquesta xarxa social de fotografia i vídeo com a una eina indispensable en la nostra estratègia de màrqueting digital. Aprendre a gestionar eficaçment el nostre compte d'Instagram ens ajudarà a fidelitzar clients, crear noves oportunitats per promocionar-nos i guanyar visibilitat a la xarxa entre d'altres beneficis.
IMPORTANT: Per fer aquesta activitat cal tenir obert un compte a Instagram.
OBJECTIUS
- Potenciar la creativitat dels usuaris com a eina poderosa per crear contingut visual.
- Descobrir com fer-nos visibles al nostre públic objectiu i crear una relació de proximitat.
- Aprendre diverses estratègies promocionals basades en casos reals d'èxit.
- Anar més enllà dels likes i crear experiències per atraure clients. Veure com podem crear aliances i sumar estratègies amb altres usuaris de la xarxa.
- Introduir conceptes bàsics sobre fotografia per crear contingut visual atractiu que generi engagment i participació.
TEMARI
Part teòrica
1.Introducció: la web visual.
2.Què és Instagram. Avantatges envers altres xarxes.
3.Característiques particulars de la comunitat d'instagramers.
4.Estratègies promocionals: com fer una activitat promocional que arribi al meu públic objectiu.
Concursos: exemples d'èxit i errors què cal evitar.
Accions amb influencers. Exemples inspiradors.
5.Claus per créixer a la xarxa.
6.Eines web per obtenir estadístiques i optimitzar la gestió.
Part pràctica
1.Configuració d'un bon perfil. Repàs per les principals eines i funcions de l'aplicació.
2.Ús estratègic dels hashtags.
3.Com localitzar públic objectiu i comunitats.
4.Introducció de les aplicacions més populars per crear i editar contingut visual atractiu.
dj. 22/09/22 (09:30-13:30h)
Cibernàrium-22@
Carrer Roc Boronat, 117 - 127,
BARCELONA
>> No es permetrà l'entrada a l'aula després de 15 minuts, un cop iniciada l'activitat.
>> Les activitats Cibernàrium es realitzen en català, excepte en casos particulars i a no ser que la
majoria dels assistents sol·licitin que es facin en castellà.
>> Qualsevol de les accions formatives de Cibernàrium podrà ser enregistrada a través d'un sistema
de captació d'imatges que té com a finalitat la seva posterior difusió a través d'un mitjà o suport
en l'àmbit de la missió de Barcelona Activa de contribuir a la promoció econòmica i a l'ocupació.
En el procés de gravació es poden enregistrar eventualment imatges dels/de les assistents a la
formació. La inscripció a les activitats de Cibernàrium implica l'autorització a Barcelona Activa de
fer ús d'aquestes imatges per a l'anterior finalitat.
>> És imprescindible passar a signar assistència pel taulell de Recepció abans d'accedir a l'aula.