1187725
Especialitzada
 

Facebook Ads per a responsables de màrqueting i petites empreses - Presencial

Criteris bàsics per dissenyar un plà de màrqueting amb focus a Facebook i utilitzant Facebook Advertising de manera eficaç.

Objectius específics | Temari

- Avançarem sobre la presència bàsica del perfil personal i de la pàgina inicial de fans de Facebook cap a on puguem entendre de quina manera, la conversa social ens dóna un espai per interactuar i promocionar la nostra marca, serveis i productes.


TEMARI

1. Màrqueting a Facebook: el més rellevant
- Posicionament obert de Google
- Casos i comentaris. Crisi de Reputació
- Facebook i les opcions per compartir. Nou timeline. On i què exposem
- Facebook com a filtre social. Facebook fora de Facebook: connect

2. Facebook Advertising
- Anuncis? Facebook per a Empreses
- Polítiques d'anuncis a Facebook: què pot fer-nos equivocar. Quin contingut es comparteix a Facebook i no funciona?
- Complementant campanyes de Facebook amb altres campanyes. Cas d'integració
- Mètriques dels anuncis: Analitzant el rendiment
- Quant val el teu amor? Anàlisi del ROI. Valor de la interacció per persona. Mesurant l'impacte
- Glossari de l'administrador d'anuncis i? l'informe complet de Facebook. Pautant

3. Estratègia a Facebook
- Dissenyant estratègies de comunitat efectives
- On veus el funnel? Dissenyant estratègies de publicitat i promoció temporals
- Fugint de la parròquia de 10 milions d'habitants. Si hi ha problemes, agrupa'ls!
- Mètriques de l'estratègia de màrqueting a Facebook. Personalització i creació d'aplicacions per a fan pages: jocs, e-commerce, etc.
- Lubricants vs. Captació

Pràctiques:
Pràctica 1. Contingut mobilitzador a la teva pàgina
Pràctica 2. Pautant anuncis.

Edicions

Edició 1

dl. 28/11/22 (15:00-19:00h)

Cibernàrium-22@

Carrer Roc Boronat, 117 - 127,

BARCELONA

Idioma: Català
Obertura de la inscripció 14/11/2022 a les 08:30h.

Informació general

>> No es permetrà l'entrada a l'aula després de 15 minuts, un cop iniciada l'activitat.

>> Les activitats Cibernàrium es realitzen en català, excepte en casos particulars i a no ser que la majoria dels assistents sol·licitin que es facin en castellà.

>> Qualsevol de les accions formatives de Cibernàrium podrà ser enregistrada a través d'un sistema de captació d'imatges que té com a finalitat la seva posterior difusió a través d'un mitjà o suport en l'àmbit de la missió de Barcelona Activa de contribuir a la promoció econòmica i a l'ocupació. En el procés de gravació es poden enregistrar eventualment imatges dels/de les assistents a la formació. La inscripció a les activitats de Cibernàrium implica l'autorització a Barcelona Activa de fer ús d'aquestes imatges per a l'anterior finalitat.

>> És imprescindible passar a signar assistència pel taulell de recepció abans d'accedir a l'aula.

dl. 28/11/22 (15:00-19:00h)
Durada: 1 sessió

Cibernàrium-22@ - Carrer Roc Boronat, 117 - 127,
BARCELONA
Obertura de la inscripció 14/11/2022 a les 08:30h.
Modalitat:
Durada: 1 sessió
Preu: Aquesta activitat és gratuïta
Nivell: Especialitzada
Tema: Màrqueting i comunicació

Valoració del curs

Mitjana
8.86

Formació impartida per

ARMANDO

LIUSSI DEPAOLI

Mitjana
9.1

Cursos relacionats

Hi ha una nova versió de la Llei Orgànica de Protecció de Dades de Caràcter Personal.
Si us plau, accepta-la per poder continuar amb la inscripció.

Facebook Ads per a responsables de màrqueting i petites empreses - Presencial: Edició 1

Sessió presencial

dl. 28/11/22 15:00-19:00h

Cibernàrium-22@

Carrer Roc Boronat, 117 - 127,

BARCELONA

Dades personals

Nom i Cognoms:

NIF/NIE: 10158

Email: default@liferay.com

Data de naixement: 28/06/2016

Accepto les condicions d'inscripció