Vés a ajuntament.barcelona.cat
L’espai de trobada amb la gestió de la ciutat
Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers per millorar l’experiència de navegació, i oferir continguts i serveis d’interès.
En continuar la navegació entenem que s’accepta la nostra política de cookies.
Les vostres preferències de consentiment
El següent panell us permet personalitzar les vostres preferències de consentiment per a qualsevol tecnologia de seguiment utilitzada per ajudar-nos a aconseguir les característiques i activitats descrites a continuació. Per obtenir més informació sobre com ens ajuden aquests rastrejadors i com funcionen, consulteu la política de cookies. Podeu revisar i modificar les vostres eleccions en qualsevol moment.
Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers per millorar l’experiència de navegació, i oferir continguts i serveis d’interès.
En continuar la navegació entenem que s’accepta la nostra política de cookies.
L’espai de trobada amb la gestió de la ciutat
La tendència a un web visual i els més de 300 milions d'usuaris actius d'Instagram posicionen aquesta xarxa social de fotografia i vídeo com a una eina indispensable en la nostra estratègia de màrqueting digital. Aprendre a gestionar eficaçment el nostre compte d'Instagram ens ajudarà a fidelitzar clients, crear noves oportunitats per promocionar-nos i guanyar visibilitat a la xarxa entre d'altres beneficis.
IMPORTANT: Per fer aquesta activitat cal tenir obert un compte a Instagram.
OBJECTIUS
- Potenciar la creativitat dels usuaris com a eina poderosa per crear contingut visual.
- Descobrir com fer-nos visibles al nostre públic objectiu i crear una relació de proximitat.
- Aprendre diverses estratègies promocionals basades en casos reals d'èxit.
- Anar més enllà dels likes i crear experiències per atraure clients. Veure com podem crear aliances i sumar estratègies amb altres usuaris de la xarxa.
- Introduir conceptes bàsics sobre fotografia per crear contingut visual atractiu que generi engagment i participació.
TEMARI
Part teòrica
1.Introducció: la web visual.
2.Què és Instagram. Avantatges envers altres xarxes.
3.Característiques particulars de la comunitat d'instagramers.
4.Estratègies promocionals: com fer una activitat promocional que arribi al meu públic objectiu.
Concursos: exemples d'èxit i errors què cal evitar.
Accions amb influencers. Exemples inspiradors.
5.Claus per créixer a la xarxa.
6.Eines web per obtenir estadístiques i optimitzar la gestió.
Part pràctica
1.Configuració d'un bon perfil. Repàs per les principals eines i funcions de l'aplicació.
2.Ús estratègic dels hashtags.
3.Com localitzar públic objectiu i comunitats.
4.Introducció de les aplicacions més populars per crear i editar contingut visual atractiu.
dl. 27/02/23 (16:00-20:00h)
AC_Cibernàrium Nou Barris
Carrer Marie Curie, 8 - 14,
BARCELONA
dc. 15/03/23 (16:00-20:00h)
Cibernàrium-22@
Carrer Roc Boronat, 117 - 127,
BARCELONA
>> No es permetrà l'entrada a l'aula després de 15 minuts, un cop iniciada l'activitat.
>> Les activitats Cibernàrium es realitzen en català, excepte en casos particulars i a no ser que la
majoria dels assistents sol·licitin que es facin en castellà.
>> Qualsevol de les accions formatives de Cibernàrium podrà ser enregistrada a través d'un sistema
de captació d'imatges que té com a finalitat la seva posterior difusió a través d'un mitjà o suport
en l'àmbit de la missió de Barcelona Activa de contribuir a la promoció econòmica i a l'ocupació.
En el procés de gravació es poden enregistrar eventualment imatges dels/de les assistents a la
formació. La inscripció a les activitats de Cibernàrium implica l'autorització a Barcelona Activa de
fer ús d'aquestes imatges per a l'anterior finalitat.
>> És imprescindible passar a signar assistència pel taulell de Recepció abans d'accedir a l'aula.