Especialitzada
 

Aprèn a fer una campanya de màrqueting digital

Al pla de màrqueting anual d'un negoci es distingeixen dos elements diferenciats. D'una banda: l'activitat diària regular, i d'altre els moments d'alt impacte, com pot set el llançament d'un nou producte o servei o una promoció especial. Aquests moments especials necessiten una planificació especial: cal orquestrar diversos elements perquè la promoció sigui un èxit.

Objectius específics | Temari


- Entendre què és una campanya de màrqueting digital i en què es diferencia de l'activitat regular

- Descobrir diferents tipologies de campanyes

- Aprendre a conceptualitzar una campanya

- Aprendre els passos per implementar i avaluar una campanya.




TEMARI 


1.- Introducció:

- Diferència entre campanya específica i activitat regular.

- Recorregut per exemples de campanyes específques

2.- Planificació de la campanya:

- Objectius, fases, calendari

- Conceptualització de la campanya

- Elements bàsics per la campanya (adequació del web, Landing Page  específica, continguts per xarxes...)

- Aspectes a tenir en compte: com utilitzar l'humor, l'emoció, el suspens, l'storytelling  i altres activadors de la viralitat.

3.- Implementació de la campanya.

4.- Avaluació de la campanya.

Edicions

Edició 1

dt. 24/10/23 (16:00-20:00h)

dc. 25/10/23 (16:00-20:00h)

Cibernàrium-22@

Carrer Roc Boronat, 117 - 127,

BARCELONA

Obertura de la inscripció 09/10/2023 a les 08:30h.
Edició 2

dl. 27/11/23 (11:30-13:30h)

dt. 28/11/23 (11:30-13:30h)

dc. 29/11/23 (11:30-13:30h)

dj. 30/11/23 (11:30-13:30h)

Aula virtual

Idioma: Català
Obertura de la inscripció 12/11/2023 a les 08:30h.

Informació general


IMPORTANT: En el cas que el format sigui virtual en streaming, es realitzarà a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic l'enllaç amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la sessió.


>> No es permetrà l'entrada a l'aula després de 15 minuts, un cop iniciada l'activitat.
>> L'idioma en que s'imparteix cada sessió està informat a la descripció de cada activitat.
>> Qualsevol de les accions formatives de Cibernàrium podrà ser enregistrada a través d'un sistema
de captació d'imatges que té com a finalitat la seva posterior difusió a través d'un mitjà o suport
en l'àmbit de la missió de Barcelona Activa de contribuir a la promoció econòmica i a l'ocupació.
En el procés de gravació es poden enregistrar eventualment imatges dels/de les assistents a la
formació. La inscripció a les activitats de Cibernàrium implica l'autorització a Barcelona Activa de
fer ús d'aquestes imatges per a l'anterior finalitat.




dt. 24/10/23 (16:00-20:00h)
Modalitat: Sessió presencial
dc. 25/10/23 (16:00-20:00h)
Modalitat: Sessió presencial
Durada: 2 sessions

Cibernàrium-22@ - Carrer Roc Boronat, 117 - 127,
BARCELONA
Obertura de la inscripció 09/10/2023 a les 08:30h.
Durada: 2 sessions
Preu: Aquesta activitat és gratuïta
Nivell: Especialitzada
Tema: Màrqueting i comunicació

Valoració del curs

Mitjana
8.86

Formació impartida per

ANDREA

GARCÍA MÉNDEZ

Mitjana
9.21

Cursos relacionats

Hi ha una nova versió de la Llei Orgànica de Protecció de Dades de Caràcter Personal.
Si us plau, accepta-la per poder continuar amb la inscripció.

Aprèn a fer una campanya de màrqueting digital: Edició 1

Sessió presencial

dt. 24/10/23 16:00-20:00h

Cibernàrium-22@

Carrer Roc Boronat, 117 - 127,

BARCELONA

Sessió presencial

dc. 25/10/23 16:00-20:00h

Cibernàrium-22@

Carrer Roc Boronat, 117 - 127,

BARCELONA

Aprèn a fer una campanya de màrqueting digital: Edició 2

dl. 27/11/23 11:30-13:30h

Aula virtual

dt. 28/11/23 11:30-13:30h

Aula virtual

dc. 29/11/23 11:30-13:30h

Aula virtual

dj. 30/11/23 11:30-13:30h

Aula virtual

Dades personals

Nom i Cognoms:

NIF/NIE: 10158

Email: default@liferay.com

Data de naixement: 28/06/2016

Accepto les condicions d'inscripció