Vés a ajuntament.barcelona.cat
L’espai de trobada amb la gestió de la ciutat
Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers per millorar l’experiència de navegació, i oferir continguts i serveis d’interès.
En continuar la navegació entenem que s’accepta la nostra política de cookies.
Les vostres preferències de consentiment
El següent panell us permet personalitzar les vostres preferències de consentiment per a qualsevol tecnologia de seguiment utilitzada per ajudar-nos a aconseguir les característiques i activitats descrites a continuació. Per obtenir més informació sobre com ens ajuden aquests rastrejadors i com funcionen, consulteu la política de cookies. Podeu revisar i modificar les vostres eleccions en qualsevol moment.
Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers per millorar l’experiència de navegació, i oferir continguts i serveis d’interès.
En continuar la navegació entenem que s’accepta la nostra política de cookies.
L’espai de trobada amb la gestió de la ciutat
Com crear histories sobre Facebook, Twitter, Pinterest o Instagram. Les tècniques dstorytelling permeten consolidar un perfil de marca, diferenciar-se, aconseguir més visibilitat per als continguts i crear vincles amb els clients i prescriptors.
L'art de explicar històries és la forma més antiga de transmetre coneixement. En l'actualitat, l'storytelling s'ha convertit en una eina molt eficaç per al màrqueting digital.
Les històries permeten construir la identitat d'una marca i connectar amb el seu públic. S'ha dit que l'storytelling és la manera més poderosa de posar idees al món actualment. Alguns autors encara van més enllà i aseguren: "màrqueting és storytelling ". Si entenem el màrqueting com l'art d'explicar històries que moguin a la gent a reaccionar, amb l'storytelling podem crear campanyes efectives, impactants i memorables.
L'storytelling funciona perquè les històries venen. L'storytellingés una oportunitat per donar vida a les marques i construir una identitat. En tota estratègia de màrqueting digital és imprescindible (encara que molt difícil) captar l'atenció. Les històries són perfectes per fer-ho i les xarxes socials són els canals idonis per transmetre aquestes històries. En una època de sobreabundància d'informació, soroll i competència, l'storytelling permet destacar a Internet.
OBJECTIUS
- Descobrir la importància de l'storytelling al màrqueting digital.
- Descobrir perquè l'storytelling és una bona oportunitat per promocionar un negoci a Internet.
- Aprendre els fonaments bàsics de l'storytellingen lera digital.
- Descobrir eines gratuïtes i plataformes online per la creació d'storytelling.
- Descobrir com utilitzen l'storytelling a Internet les grans marques.
- Aprendre a dissenyar storytelling per a una petita empresa.
- Aprendre a localitzar material per generar històries dins de la meva marca. Què puc explicar? Quines eines digitals tinc per fer-ho?
- Aprendre a dramatitzar missatges i transmitir històries memorables a les xarxes socials.
TEMARI
1. Introducció a l'storytelling i la seva importància pel màrqueting digital.
2. Com crear històries per Internet.
3. Bones pràctiques en storytelling a les xarxes socials.
4. Objetius de l'storytelling: com inspirar a l'acció.
5. Elements bàsics de l'storytelling.
6. Eines gratuïtes i plataformes online per generar storytelling.
7. L'storytelling en estratègies de màrqueting digital.
dc. 20/12/23 (16:00-20:00h)
Cibernàrium-22@
Carrer Roc Boronat, 117 - 127,
BARCELONA
dv. 19/01/24 (10:00-14:00h)
Aula virtual
dc. 21/02/24 (16:00-20:00h)
Aula virtual
IMPORTANT: En el cas que el format sigui virtual en streaming, es realitzarà a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic l'enllaç amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la sessió.
>> No es permetrà l'entrada a l'aula després de 15 minuts, un cop iniciada l'activitat.
>> L'idioma en que s'imparteix cada sessió està informat a la descripció de cada activitat.
>> Qualsevol de les accions formatives de Cibernàrium podrà ser enregistrada a través d'un sistema
de captació d'imatges que té com a finalitat la seva posterior difusió a través d'un mitjà o suport
en l'àmbit de la missió de Barcelona Activa de contribuir a la promoció econòmica i a l'ocupació.
En el procés de gravació es poden enregistrar eventualment imatges dels/de les assistents a la
formació. La inscripció a les activitats de Cibernàrium implica l'autorització a Barcelona Activa de
fer ús d'aquestes imatges per a l'anterior finalitat.