Vés a ajuntament.barcelona.cat
L’espai de trobada amb la gestió de la ciutat
Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers per millorar l’experiència de navegació, i oferir continguts i serveis d’interès.
En continuar la navegació entenem que s’accepta la nostra política de cookies.
Les vostres preferències de consentiment
El següent panell us permet personalitzar les vostres preferències de consentiment per a qualsevol tecnologia de seguiment utilitzada per ajudar-nos a aconseguir les característiques i activitats descrites a continuació. Per obtenir més informació sobre com ens ajuden aquests rastrejadors i com funcionen, consulteu la política de cookies. Podeu revisar i modificar les vostres eleccions en qualsevol moment.
Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers per millorar l’experiència de navegació, i oferir continguts i serveis d’interès.
En continuar la navegació entenem que s’accepta la nostra política de cookies.
L’espai de trobada amb la gestió de la ciutat
Aprendràs a utilitzar la intel·ligència artificial per a optimitzar l'estratègia de màrqueting digital i la seva implantació tàctica. Comprendran eines com l'aprenentatge automàtic, la mineria de dades i l'anàlisi de sentiment, i com utilitzar-les per a millorar la segmentació de públic, la personalització del contingut i el mesurament del ROI.
IMPORTANT! És imprescindible tenir un pla de negoci i molt recomanable tenir un pla de màrqueting digital o haver assistit a cursos o càpsules de planificació de màrqueting digital.
Plantejar estructures complexes amb IA.
Resoldre mancances de recursos amb IA.
Calendarizar amb machine learning.
Automatitzar via apps intel·ligents.
Personalitzar contingut amb IA
Fer mineria de dades i anàlisis de sentiment
Segmentar audiències per IA
Generació de contingut.
TEMARI
1.- Estratègia/ Pla de Màrqueting digital
- Introducció eines IA més mediàtiques (oportunitats i riscos): ChatGPT, DALL-e 2 (OpenIA)/ BING AI / YOU / / MidJourney / Google BARD
- Tensió de DAFO i Meta (eines IA de Gestió del Temps, anàlisi de competència, segmentació d'audiències: MotionAI / Niikiis / Time Doctor / RescueTime / Tableau / H20.AI / CaffeAI / TensorFlow / Gong.IO / TimeHero)
- Automatització intel·ligent d'accions per alertes de quotes d'objectius (semàfors) en el Quadre de Comandament (eines IA de automatització: IFTTT / DLVR.IT / ZAPIER / MS PowerAutomate
- Estructuració de calendari per objectius i recursos via machine learning (CalendarHero / Calendly / Acuity / Sidekick / Julie Desk AI / Pla IO / Clockwise AI / Any.do / Fantastical / Woven)
2.- Estratègia de Continguts
-Prompt en eines de IA per a textos: metodología
- Generació de textos ( ChatGPT / Jasper / Grammarly / GPTZero / Otter.ai)
-Prompt en eines de IA per a imatges: metodología
- Generació d'imatges ( GeneratedPhotos AI / DALL e 2/ MidJourney / ChatGPT / Adobe Sensei Suite)
-Prompt en eines de IA per a Àudio: metodologia
- Generació d'Àudio (KRISP AI / AudioLM MusicLM / YouTube Àudio Gallery - Facebook Sound Collection / MusicRound AI / Adobe Sensei Suite)
-Prompt en eines de IA per a vídeo: metodología
- Generació de vídeo (Casablanca AI, NVIDIA AI SDK / FaceRecognition SDK / BIGVU)
-Prompt en eines de IA per a publicitat: metodología
- Generació d'audiències / pautación publicitària i creativitats (Adobe Sensei)
dv. 12/01/24 (01:00-12:00h)
Aula virtual
dt. 13/02/24 (16:00-19:00h)
Aula virtual
IMPORTANT: En el cas que el format sigui virtual en streaming, es realitzarà a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic l'enllaç amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la sessió.
>> No es permetrà l'entrada a l'aula després de 15 minuts, un cop iniciada l'activitat.
>> L'idioma en que s'imparteix cada sessió està informat a la descripció de cada activitat.
>> Qualsevol de les accions formatives de Cibernàrium podrà ser enregistrada a través d'un sistema
de captació d'imatges que té com a finalitat la seva posterior difusió a través d'un mitjà o suport
en l'àmbit de la missió de Barcelona Activa de contribuir a la promoció econòmica i a l'ocupació.
En el procés de gravació es poden enregistrar eventualment imatges dels/de les assistents a la
formació. La inscripció a les activitats de Cibernàrium implica l'autorització a Barcelona Activa de
fer ús d'aquestes imatges per a l'anterior finalitat.