Com arribar als teus clients de forma segmentada amb LinkedIn Ads

Descripció

Linkedin Ads és la plataforma de publicitat online de LinkedIn. Funciona amb un sistema de autoservei que permet la compra despais publicitaris de manera automàtica contractant per clic o per per impressió.

Objectius específics

Important: per fer aquesta activitat cal tenir creat un perfil de LinkedIn. Opcionalment, és útil també tenir creat un perfil d'empresa.

Una de les característiques més importants de la plataforma de LinkedIn Ads, igual que en altres xarxes socials, és que permet a l'anunciant decidir a quin públic es mostrarà el seu anunci, però en el cas de Linkedin les possibilitats de segmentació són molt amplies i amb criteris molt específics: sector, mida de l'empresa, càrrec específic, funció laboral, antiguitat, grups, sexe, edat, entre altres. D'aquesta manera, és possible mostrar un anunci només a usuaris que exerceixin determinades professions o que pertanyin a un sector donat. Aquesta possibilitat de segmentar tant l'audiència permet fer més eficient la inversió pels anunciants.

Els anuncis es poden organitzar dins de campanyes. D'aquesta manera, l'anunciant pot crear diverses versions d'un mateix anunci de manera senzilla i aquests s'aniran rotant. Hi ha la possibilitat de configurar la campanya de tal manera que els anuncis que millor funcionen es mostrin amb més freqüència, o per contra es pot triar que es mostrin tots amb una freqüència similar. L'aspecte d'aquests anuncis és bastant senzill: cal un titular, una descripció curta, una imatge petita (50x50 píxels) i una URL a la qual apuntar.

Els anuncis es mostren a les principals seccions de la plataforma: pàgina de perfil, pàgina d'inici, grups, bústia i recerca. Es poden presentar diversos formats: des dels anuncis de text més simples fins a campanyes de gran envergadura. Per iniciar una campanya sols és necessari disposar d'un compte d'empresa de LinkedIn i una targeta de crèdit.

OBJECTIUS GENERALS

Pels publicistes i professionals del màrqueting cada vegada és més difícil arribar als seus públics objectius a causa del gran volum d'informació i dades; a través de les campanyes de LinkedIn Ads permetrà a petits i grans anunciants promocionar productes i serveis de forma altament segmentada i efectiva.

OBJECTIUS ESPECÍFICS

Aprendre a crear i gestionar campanyes de publicitat a través de la Plataforma de LinkedIn Ads de forma eficaç.

TEMARI

1.El potencial de LinkedIn Ads

2.Identificació d'objectius (KPI's)

3.Com crear anuncis
3.1.Campanyes versus anuncis
3.2.Tipologies d'Anuncis
3.3.Construcció Anunci

4.Segmentació del públic.
4.1.Identificació del públic específic
4.2.Tipologia de segmentació

5.Construcció del pressupost
5.1.Comprendre el sistema de subhastes (licitacions)
5.2.Paga per clics o impressions
5.3.Pressupost diari versus total

6.Monitorització
6.1.Control del rendiment
6.2.Anàlisi dels resultats

7.Exemples casos d'èxit LinkedIn Ads

Edició 1

Sessió presencial

dt. 20/06/17 17:00-20:00h

MediaTic C/Sancho d´Àvila cantonada C/Roc Boronat

Barcelona

Inscripció tancada.

Informació general

"

>> No es permetrà l'entrada a l'aula després de 15 minuts de començada la classe.

>> Les activitats Cibernàrium es realitzen en català, excepte en casos particulars i a no ser que la majoria dels assistents sol·licitin que es facin en castellà.

Qualsevol de les accions formatives de Cibernàrium podrà ser enregistrada a través d'un sistema de captació d'imatges que té com a finalitat la seva posterior difusió a través d'un mitjà o suport en l'àmbit de la missió de Barcelona Activa de contribuir a la promoció econòmica i a l'ocupació. En el procés de gravació es poden enregistrar eventualment imatges dels/de les assistents a la formació. La inscripció a les activitats de Cibernàrium implica l'autorització a Barcelona Activa de fer ús d'aquestes imatges per a l'anterior finalitat.

>> Per inscriure's a qualsevol activitat cal tenir un usuari web creat. Pots crear-te'l
aquí

>> És imprescindible passar a signar assistència pel taulell de Recepció abans d'accedir a l'aula.

"

Més formació que pots trobar a Barcelona

Consulta altres ofertes formatives similars relacionades amb el tema del teu interès que pots trobar a Barcelona. Aquestes activitats no són organitzades ni tenen relació amb Barcelona Activa. Veure llistat de formacions relacionades

Contingut relacionat de la Mediateca de Barcelona Activa

Com arribar als teus clients de forma segmentada amb LinkedIn Ads

Formació tecnològica per àrees temàtiques

Màrqueting i comunicació

Aquesta activitat és gratuïta

Valoració del curs

Mitjana
6.71

Formació impartida per

CLARA

SOLER DOMENECH

Mitjana
6.53

Cursos relacionats

Hi ha una nova versió de la Llei Orgànica de Protecció de Dades de Caràcter Personal.
Si us plau, accepta-la per poder continuar amb la inscripció.

Com arribar als teus clients de forma segmentada amb LinkedIn Ads: Edició 1

Sessió presencial

dt. 20/06/17 17:00-20:00h

MediaTic C/Sancho d´Àvila cantonada C/Roc Boronat Barcelona

Dades personals

Nom i Cognoms:

NIF/NIE: 10158

Email: default@liferay.com

Data de naixement: 28/06/2016

Accepto les condicions d'inscripció