Facebook Ads per a responsables de màrqueting i petites empreses

Descripció

Criteris bàsics per dissenyar un plà de màrqueting amb focus a Facebook i utilitzant Facebook Advertising de manera eficaç.

Objectius específics

Quan un espai social involucra a tota la humanitat digitalitzada, necessitem tenir en compte la conveniència, la planificació i els objectius de ser-hi de forma corporativa. Per poder mantenir una presència a Facebook des d'una empresa, hem d'avaluar quines són les mètriques a mesurar, els recursos de què disposem, com encaixar el nostre pla de màrqueting en el digital i, en particular, a la xarxa de xarxes.

En aquesta activitat avançarem sobre la presència bàsica del perfil personal i de la pàgina inicial de fans de Facebook cap a on puguem entendre de quina manera, la conversa social ens dóna un espai per interactuar i promocionar la nostra marca, serveis i productes.

TEMARI

1. Màrqueting a Facebook: el més rellevant
Posicionament obert de Google
Casos i comentaris
Crisi de Reputació
Facebook i les opcions per compartir
Nou timeline
On i què exposem
Facebook com a filtre social
Facebook fora de Facebook: Connect

2. Facebook Advertising
Anuncis? Facebook per a Empreses
Polítiques d'anuncis a Facebook: què pot fer-nos equivocar
Quin contingut es comparteix a Facebook i no funciona?
Complementant campanyes de Facebook amb altres campanyes
Cas d'integració
Mètriques dels anuncis: Analitzant el rendiment
Quant val el teu amor?
Anàlisi del ROI
Valor de la interacció per persona
Mesurant l'impacte
Glossari de l'administrador d'anuncis i? l'informe complet de Facebook
Pautant

3. Estratègia a Facebook
Dissenyant estratègies de comunitat efectives
On veus el funnel?
Dissenyant estratègies de publicitat i promoció temporals
Fugint de la parròquia de 10 milions d'habitants
Si hi ha problemes, agrupa'ls!
Mètriques de l'estratègia de màrqueting a Facebook
Personalització i creació d'aplicacions per a fan pages: jocs, e-commerce, etc.
Lubricants vs. Captació

Pràctiques:
Pràctica 1/ Contingut mobilitzador a la teva pàgina
Pràctica 2/ Pautant anuncis.

Edició 1

Sessió presencial

dc. 22/11/17 16:00-20:00h

MediaTic C/Roc Boronat, 117

Barcelona

Sense places.

Edició 2

Sessió presencial

dl. 18/12/17 09:30-13:30h

MediaTic C/Roc Boronat, 117

Barcelona

Obertura de la inscripció 11/12/2017 a les 08:30h.

Informació general

"

>> No es permetrà l'entrada a l'aula després de 15 minuts de començada la classe.

>> Les activitats Cibernàrium es realitzen en català, excepte en casos particulars i a no ser que la majoria dels assistents sol·licitin que es facin en castellà.

Qualsevol de les accions formatives de Cibernàrium podrà ser enregistrada a través d'un sistema de captació d'imatges que té com a finalitat la seva posterior difusió a través d'un mitjà o suport en l'àmbit de la missió de Barcelona Activa de contribuir a la promoció econòmica i a l'ocupació. En el procés de gravació es poden enregistrar eventualment imatges dels/de les assistents a la formació. La inscripció a les activitats de Cibernàrium implica l'autorització a Barcelona Activa de fer ús d'aquestes imatges per a l'anterior finalitat.

>> Per inscriure's a qualsevol activitat cal tenir un usuari web creat. Pots crear-te'l
aquí

>> És imprescindible passar a signar assistència pel taulell de Recepció abans d'accedir a l'aula.

"

Més formació que pots trobar a Barcelona

Consulta altres ofertes formatives similars relacionades amb el tema del teu interès que pots trobar a Barcelona. Aquestes activitats no són organitzades ni tenen relació amb Barcelona Activa. Veure llistat de formacions relacionades

Contingut relacionat de la Mediateca de Barcelona Activa

Facebook Ads per a responsables de màrqueting i petites empreses

Facebook Ads per a responsables de màrqueting i petites empreses (vídeo)

Formació tecnològica per àrees temàtiques

Màrqueting i comunicació

Aquesta activitat és gratuïta

Valoració del curs

Mitjana
8.68

Formació impartida per

ARMANDO

LIUSSI DEPAOLI

Mitjana
8.68

Cursos relacionats

Hi ha una nova versió de la Llei Orgànica de Protecció de Dades de Caràcter Personal.
Si us plau, accepta-la per poder continuar amb la inscripció.

Facebook Ads per a responsables de màrqueting i petites empreses: Edició 1

Sessió presencial

dc. 22/11/17 16:00-20:00h

MediaTic C/Roc Boronat, 117 Barcelona

Facebook Ads per a responsables de màrqueting i petites empreses: Edició 2

Sessió presencial

dl. 18/12/17 09:30-13:30h

MediaTic C/Roc Boronat, 117 Barcelona

Dades personals

Nom i Cognoms:

NIF/NIE: 10158

Email: default@liferay.com

Data de naixement: 28/06/2016

Accepto les condicions d'inscripció