Curs online - Mobile retention: aconsegueix fidelitzar els usuaris de la teva app

Descripció

Saps que només un 40% dels usuaris obre per segona vegada una app que té instal·lada al mòbil? Crear valor, fidelitzar i una bona comunicació són claus perquè la nostra app sutilitzi contínuament.

Objectius específics

En aquest curs explicarem quines són les claus per que la nostra app sigui eficaç.

TEMARI

Cicle de creació d'una app

       Cercle virtuós (i viciós) dels usuaris
       Descàrregues vs. usuaris actius
       Model de negoci

Mobile Retention

       Primers passos de la retenció mòbil
       Gamificació i socialització de l'app
       El següent pas: la recomanació

Edició 1

Sessió online

ds. 01/12/18 al dl. 31/12/18

Places disponibles: 996. Inscriure'm

Informació general

>> Aquesta activitat online té edició oberta entre l'u i el 30 de cada mes. És possible inscriure's encara que ja s'hagi iniciat. Pots accedir als materials de l'activitat mentre l'edició estigui activa.

>> Per inscriure's a qualsevol activitat online cal tenir un usuari web creat. Pots crear-te'l aquí.

>> Per obtenir el certificat de realització cal haver completat tots els mòduls de l'activitat abans que acabi l'edició en què s'ha fet la inscripció.

>> Per veure els vídeos subtitulats en castellà, clica sobre el botó CC que trobaràs a la barra de reproducció del vídeo i selecciona idioma.

Hi ha una nova versió de la Llei Orgànica de Protecció de Dades de Caràcter Personal.
Si us plau, accepta-la per poder continuar amb la inscripció.

Curs online - Mobile retention: aconsegueix fidelitzar els usuaris de la teva app: Edició 1

Sessió online

ds. 01/12/18 al dl. 31/12/18

Dades personals

Nom i Cognoms:

NIF/NIE: 10158

Email: default@liferay.com

Data de naixement: 28/06/2016

Accepto les condicions d'inscripció