Curs online - ITIL, la biblioteca d'infraestructura de tecnologies de la informació

Descripció

ITIL neix com un codi de bones pràctiques dirigides a assolir els objectius de gestió de les TIC. És, doncs, un estàndard de facto de bones pràctiques, processos i organització per a la gestió del servei TIC (ITSM o IT Service Management en anglès), amb una gran presència als departaments TIC i a les empreses de serveis.

Objectius específics

Proporcionar una adequada gestió de la qualitat, augmentar l'eficiència, alinear els processos de negoci amb la infraestructura tecnològica, reduir els riscos associats als serveis TI i generar negoci.

TEMARI

Introducció a ITIL

       Què és ITIL?
       ITIL i altres models TIC
       ITIL i les certificacions
       Resum del mòdul d'Introducció a ITIL

El llibre d'Estratègia del servei

       Conceptes i processos de l'Estratègia del servei
       Processos de gestió del portafoli i de la demanda
       El procés de gestió financera
       Resum del llibre d'Estratègia del servei

El llibre de Disseny del servei

       Els processos de gestió del catàleg, de nivell de serveis i de la capacitat
       Els processos de gestió de la disponibilitat i de la continuïtat
       Els processos de gestió de la seguretat de la informació i dels proveïdors
       Resum del llibre de Disseny del servei

El llibre de Transició del servei

       Els processos de planificació de la transició i de gestió del canvi
       El procés de gestió de la configuració i dels actius
       Els processos de validació i prova del servei, i de gestió del desplegament
       Resum del llibre de Transició del servei

El llibre d'Operació del servei


       Les funcions organitzatives del llibre d'Operació del servei
       Els processos de gestió d'esdeveniments i d'incidents
       El procés de gestió de problemes
       Resum del llibre d'Operació del servei

El llibre de Millora contínua del servei (CSI)


       Objectius i conceptes del llibre de Millora contínua del servei
       Tipus de mètriques i el cicle de Deming (PDCA)
       El procés de set passos per a la Millora contínua del servei (CSI)
       Resum del llibre de Millora contínua del servei

Edició 1

Sessió online

ds. 01/12/18 al dl. 31/12/18

Places disponibles: 998. Inscriure'm

Edició 2

Sessió online

dt. 01/01/19 al dj. 31/01/19

Obertura de la inscripció 31/12/2018 a les 23:59h.

Edició 3

Sessió online

dv. 01/02/19 al dj. 28/02/19

Obertura de la inscripció 31/01/2019 a les 23:59h.

Edició 4

Sessió online

dv. 01/03/19 al dg. 31/03/19

Obertura de la inscripció 28/02/2019 a les 23:59h.

Informació general

>> Aquesta activitat online té edició oberta entre l'u i el 30 de cada mes. És possible inscriure's encara que ja s'hagi iniciat. Pots accedir als materials de l'activitat mentre l'edició estigui activa.

>> Per inscriure's a qualsevol activitat online cal tenir un usuari web creat. Pots crear-te'l aquí.

>> Per obtenir el certificat de realització cal haver completat tots els mòduls de l'activitat abans que acabi l'edició en què s'ha fet la inscripció.

>> Per veure els vídeos subtitulats en castellà, clica sobre el botó CC que trobaràs a la barra de reproducció del vídeo i selecciona idioma.

Hi ha una nova versió de la Llei Orgànica de Protecció de Dades de Caràcter Personal.
Si us plau, accepta-la per poder continuar amb la inscripció.

Curs online - ITIL, la biblioteca d'infraestructura de tecnologies de la informació: Edició 1

Sessió online

ds. 01/12/18 al dl. 31/12/18

Curs online - ITIL, la biblioteca d'infraestructura de tecnologies de la informació: Edició 2

Sessió online

dt. 01/01/19 al dj. 31/01/19

Curs online - ITIL, la biblioteca d'infraestructura de tecnologies de la informació: Edició 3

Sessió online

dv. 01/02/19 al dj. 28/02/19

Curs online - ITIL, la biblioteca d'infraestructura de tecnologies de la informació: Edició 4

Sessió online

dv. 01/03/19 al dg. 31/03/19

Dades personals

Nom i Cognoms:

NIF/NIE: 10158

Email: default@liferay.com

Data de naixement: 28/06/2016

Accepto les condicions d'inscripció