Curs online - Estratègies de Social Commerce: comerç electrònic a través de les xarxes socials

Descripció

Comprèn la importància dels hàbits de compra del nou consumidor social, local i mòbil. El procés de compra s'ha transformat en un procés multicanal. El consumidor, abans de prendre la decisió de compra, s'informa a través de contingut digital a blocs, xarxes socials, webs (opinions de producte, testimonis, comparadors de preus, ofertes, descomptes, etc.). Les empreses han d'integrar components socials en el canal de venta on i offline, a través d'estratègies i solucions Social Commerce.

Objectius específics

Aprèn a posar en marxa un pla Social Commerce per aprofitar l'oportunitat que brinden les xarxes socials. Integra les xarxes socials en els diferents canals de venta on i offline. Aprèn a orientar campanyes a les xarxes socials orientades a la venta.

TEMARI


L'oportunitat de les xarxes socials
       El nou consumidor SOLOMO
       Els nous hàbits de compra
       L'embut de conversió és social

Definició de Social Commerce i tipologies d'integracions Social Commerce
       Tipologies de campanyes
       Integració de les xarxes socials en el canal de venda
       Apps per a les xarxes socials

Edició 1

Sessió online

ds. 01/12/18 al dl. 31/12/18

Places disponibles: 990. Inscriure'm

Informació general

>> Aquesta activitat online té edició oberta entre l'u i el 30 de cada mes. És possible inscriure's encara que ja s'hagi iniciat. Pots accedir als materials de l'activitat mentre l'edició estigui activa.

>> Per inscriure's a qualsevol activitat online cal tenir un usuari web creat. Pots crear-te'l aquí.

>> Per obtenir el certificat de realització cal haver completat tots els mòduls de l'activitat abans que acabi l'edició en què s'ha fet la inscripció.

>> Per veure els vídeos subtitulats en castellà, clica sobre el botó CC que trobaràs a la barra de reproducció del video i selecciona idioma.

Hi ha una nova versió de la Llei Orgànica de Protecció de Dades de Caràcter Personal.
Si us plau, accepta-la per poder continuar amb la inscripció.

Curs online - Estratègies de Social Commerce: comerç electrònic a través de les xarxes socials: Edició 1

Sessió online

ds. 01/12/18 al dl. 31/12/18

Dades personals

Nom i Cognoms:

NIF/NIE: 10158

Email: default@liferay.com

Data de naixement: 28/06/2016

Accepto les condicions d'inscripció