Integra tècniques d'storytelling en la teva estratègia de màrqueting a les xarxes socials

Descripció

Com crear histories sobre Facebook, Twitter, Pinterest o Instagram. Les tècniques dstorytelling permeten consolidar un perfil de marca, diferenciar-se, aconseguir més visibilitat per als continguts i crear vincles amb els clients i prescriptors.

Objectius específics

L'art de explicar històries és la forma més antiga de transmetre coneixement. En l'actualitat, l'storytelling s'ha convertit en una eina molt eficaç per al màrqueting digital.

Les històries permeten construir la identitat d'una marca i connectar amb el seu públic. S'ha dit que l'storytelling és la manera més poderosa de posar idees al món actualment. Alguns autors encara van més enllà i aseguren: "màrqueting és storytelling ". Si entenem el màrqueting com l'art d'explicar històries que moguin a la gent a reaccionar, amb l'storytelling podem crear campanyes efectives, impactants i memorables.

L'storytelling funciona perquè les històries venen. L'storytellingés una oportunitat per donar vida a les marques i construir una identitat. En tota estratègia de màrqueting digital és imprescindible (encara que molt difícil) captar l'atenció. Les històries són perfectes per fer-ho i les xarxes socials són els canals idonis per transmetre aquestes històries. En una època de sobreabundància d'informació, soroll i competència, l'storytelling permet destacar a Internet.

OBJECTIUS

- Descobrir la importància de l'storytelling al màrqueting digital.
- Descobrir perquè l'storytelling és una bona oportunitat per promocionar un negoci a Internet.
- Aprendre els fonaments bàsics de l'storytellingen lera digital.
- Descobrir eines gratuïtes i plataformes online per la creació d'storytelling.
- Descobrir com utilitzen l'storytelling a Internet les grans marques.
- Aprendre a dissenyar storytelling per a una petita empresa.
- Aprendre a localitzar material per generar històries dins de la meva marca. Què puc explicar? Quines eines digitals tinc per fer-ho?
- Aprendre a dramatitzar missatges i transmitir històries memorables a les xarxes socials.

TEMARI

1. Introducció a l'storytelling i la seva importància pel màrqueting digital.
2. Com crear històries per Internet.
3. Bones pràctiques en storytelling a les xarxes socials.
4. Objetius de l'storytelling: com inspirar a l'acció.
5. Elements bàsics de l'storytelling.
6. Eines gratuïtes i plataformes online per generar storytelling.
7. L'storytelling en estratègies de màrqueting digital.

Edició 1

Sessió presencial

dc. 19/12/18 09:30-12:30h

Cibernàrium-MediaTic C/Roc Boronat, 117, 1er

Barcelona

Sense places.

Edició 2

Sessió presencial

dt. 08/01/19 09:30-12:30h

Cibernàrium-MediaTic C/Roc Boronat, 117, 1er

Barcelona

Obertura de la inscripció 01/01/2019 a les 08:30h.

Edició 3

Sessió presencial

dl. 04/02/19 16:00-19:00h

Cibernàrium-MediaTic C/Roc Boronat, 117, 1er

Barcelona

Obertura de la inscripció 28/01/2019 a les 08:30h.

Edició 4

Sessió presencial

dl. 04/03/19 16:00-19:00h

Cibernàrium-MediaTic C/Roc Boronat, 117, 1er

Barcelona

Obertura de la inscripció 25/02/2019 a les 08:30h.

Informació general

>> No es permetrà l'entrada a l'aula després de 15 minuts de començada la classe.

>> Les activitats Cibernàrium es realitzen en català, excepte en casos particulars i a no ser que la majoria dels assistents sol·licitin que es facin en castellà.

Qualsevol de les accions formatives de Cibernàrium podrà ser enregistrada a través d'un sistema de captació d'imatges que té com a finalitat la seva posterior difusió a través d'un mitjà o suport en l'àmbit de la missió de Barcelona Activa de contribuir a la promoció econòmica i a l'ocupació. En el procés de gravació es poden enregistrar eventualment imatges dels/de les assistents a la formació. La inscripció a les activitats de Cibernàrium implica l'autorització a Barcelona Activa de fer ús d'aquestes imatges per a l'anterior finalitat.

>> Per inscriure's a qualsevol activitat cal tenir un usuari web creat. Pots crear-te'l
aquí

>> És imprescindible passar a signar assistència pel taulell de Recepció abans d'accedir a l'aula.

Formació tecnològica per àrees temàtiques

Màrqueting i comunicació

Propera edició

dc. 19/12/18 09:30-12:30h

Cibernàrium-MediaTic - C/Roc Boronat, 117, 1er

Barcelona

Aquesta activitat és gratuïta

Sense places.

Veure més edicions

Valoració del curs

Mitjana
8.8

Formació impartida per

ANDREA

GARCÍA MÉNDEZ

Mitjana
9.05

Cursos relacionats

Hi ha una nova versió de la Llei Orgànica de Protecció de Dades de Caràcter Personal.
Si us plau, accepta-la per poder continuar amb la inscripció.

Integra tècniques d'storytelling en la teva estratègia de màrqueting a les xarxes socials: Edició 1

Sessió presencial

dc. 19/12/18 09:30-12:30h

Cibernàrium-MediaTic C/Roc Boronat, 117, 1er Barcelona

Integra tècniques d'storytelling en la teva estratègia de màrqueting a les xarxes socials: Edició 2

Sessió presencial

dt. 08/01/19 09:30-12:30h

Cibernàrium-MediaTic C/Roc Boronat, 117, 1er Barcelona

Integra tècniques d'storytelling en la teva estratègia de màrqueting a les xarxes socials: Edició 3

Sessió presencial

dl. 04/02/19 16:00-19:00h

Cibernàrium-MediaTic C/Roc Boronat, 117, 1er Barcelona

Integra tècniques d'storytelling en la teva estratègia de màrqueting a les xarxes socials: Edició 4

Sessió presencial

dl. 04/03/19 16:00-19:00h

Cibernàrium-MediaTic C/Roc Boronat, 117, 1er Barcelona

Dades personals

Nom i Cognoms:

NIF/NIE: 10158

Email: default@liferay.com

Data de naixement: 28/06/2016

Accepto les condicions d'inscripció