Vés a ajuntament.barcelona.cat
L’espai de trobada amb la gestió de la ciutat
L’espai de trobada amb la gestió de la ciutat
Fes servir una estratègia 2.0 oposada als missatges comercials tradicionals. Produeix continguts dinterès per als teus clients per enfortir la relació amb ells i obrir noves vies de negoci.
Són adequats els continguts que ofereixes a la web als teus clients? El màrqueting de continguts és una estratègia que consisteix en oferir continguts interessants i útils per apropar-nos als nostres clients. Poden ser textos llargs o curts, vídeos, imatges... segons les característiques de l'audiència i també de la pròpia empresa. És un plantejament 2.0 que fuig de demanar a l'usuari que compri determinats productes o serveis i aposta per parlar amb ell, de tu a tu, en els diferents canals on ja és present el públic objectiu.
En aquesta activitat veurem quines característiques han de tenir els continguts en la web 2.0 i com conceptualitzar una estratègia de continguts que defineixi sobre què cal escriure i on fer-ho.
TEMARI
1. Introducció: què és el màrqueting de continguts i com afecta a l'empresa?
2. Tipus de continguts 2.0
3. El paper de l'empresa com a editora de continguts
4. Disseny d'una estratègia de continguts:
Establir un objectiu
Conèixer l'audiència
Definir la línia editorial
Distribuir els continguts
Mesurar els resultats
dc. 13/02/19 16:30-19:30h
Cibernàrium-MediaTic C/Roc Boronat, 117, 1er
Barcelona
dt. 26/02/19 16:00-19:00h
Cibernàrium-MediaTic C/Roc Boronat, 117, 1er
Barcelona
dt. 26/03/19 09:30-12:30h
Cibernàrium-MediaTic C/Roc Boronat, 117, 1er
Barcelona
>> No es permetrà l'entrada a l'aula després de 15 minuts de començada la classe.
>> Les activitats Cibernàrium es realitzen en català, excepte en casos particulars i a no ser que la majoria dels assistents sol·licitin que es facin en castellà.
Qualsevol de les accions formatives de Cibernàrium podrà ser enregistrada a través d'un sistema de captació d'imatges que té com a finalitat la seva posterior difusió a través d'un mitjà o suport en l'àmbit de la missió de Barcelona Activa de contribuir a la promoció econòmica i a l'ocupació. En el procés de gravació es poden enregistrar eventualment imatges dels/de les assistents a la formació. La inscripció a les activitats de Cibernàrium implica l'autorització a Barcelona Activa de fer ús d'aquestes imatges per a l'anterior finalitat.
>> Per inscriure's a qualsevol activitat cal tenir un usuari web creat. Pots crear-te'l
aquí
>> És imprescindible passar a signar assistència pel taulell de Recepció abans d'accedir a l'aula.
Màrqueting de continguts dialoga amb els teus clients oferint los materials útils
dc. 13/02/19 16:30-19:30h
Cibernàrium-MediaTic - C/Roc Boronat, 117, 1er
Barcelona
Aquesta activitat és gratuïtaInscripció tancada.
dt. 26/02/19 16:00-19:00h
Cibernàrium-MediaTic - C/Roc Boronat, 117, 1er
Barcelona
Aquesta activitat és gratuïtaObertura de la inscripció 19/02/2019 a les 08:30h.