Estratègies de Social Commerce: comerç electrònic a través de les xarxes socials

Descripció

Integrar components socials en el canal de venta on-offline per respondre als nous hàbits de compra multicanal dels consumidors.

Objectius específics

L'objectiu d'aquesta activitat és comprendre la importància dels hàbits de compra del nou consumidor social, local i mòbil. El procés de compra s'ha transformat en un procés multicanal. El consumidor, abans de prendre la decisió de compra, s'informa a través de contingut digital, blocs, xarxes socials, webs (opinions de producte; testimonis; comparadors de preus; ofertes; descomptes; etc.).

A causa d'això les empreses han d'integrar components socials al canal de venta on-offline, a través d'estratègies i solucions social commerce. Els canals de venta online hauran de dotar-se de plugins que integrin les xarxes socials per oferir una experiència social genuïnament única i podran gaudir del potencial de les oportunitats que ofereix el social commerce.

TEMARI

Estratègia social-commerce
- El nou consumidor social: els nous hàbits de compra.
- El viatge social del comprador: Zero Moment of Truth.
- La utilitat social: la intel·ligència social, vinculació social, estatus social.
- Multicanal: online & offline.

Solucions social-commerce
-
Canal online
Plugins e-commerce: (Social Connect; Share-a-Purchase; Share This; Get Reviewed; Social Wall).
Aplicacions xarxes socials. (Facebook Store; Viral-Flash Twitter; B2B LinkedIn; etc.).

- Canal offline
Aplicacions geolocalització (Foursquare).
Aplicacions mòbilS: In-Store (escaneig de codis de barra) / Publicitat realitat augmentada.

Monetització: experiències socials.

Anàlisi casos pràctics.

Preguntes, comentaris, dubtes.

Edició 1

Sessió presencial

dc. 20/02/19 09:30-12:30h

Cibernàrium-MediaTic C/Roc Boronat, 117, 1er

Barcelona

Places disponibles: 11. Inscriure'm

Edició 2

Sessió presencial

dl. 18/03/19 16:00-19:00h

Cibernàrium-MediaTic C/Roc Boronat, 117, 1er

Barcelona

Obertura de la inscripció 11/03/2019 a les 08:30h.

Informació general

>> No es permetrà l'entrada a l'aula després de 15 minuts de començada la classe.

>> Les activitats Cibernàrium es realitzen en català, excepte en casos particulars i a no ser que la majoria dels assistents sol·licitin que es facin en castellà.

Qualsevol de les accions formatives de Cibernàrium podrà ser enregistrada a través d'un sistema de captació d'imatges que té com a finalitat la seva posterior difusió a través d'un mitjà o suport en l'àmbit de la missió de Barcelona Activa de contribuir a la promoció econòmica i a l'ocupació. En el procés de gravació es poden enregistrar eventualment imatges dels/de les assistents a la formació. La inscripció a les activitats de Cibernàrium implica l'autorització a Barcelona Activa de fer ús d'aquestes imatges per a l'anterior finalitat.

>> Per inscriure's a qualsevol activitat cal tenir un usuari web creat. Pots crear-te'l
aquí

>> És imprescindible passar a signar assistència pel taulell de Recepció abans d'accedir a l'aula.

Contingut relacionat de la Mediateca de Barcelona Activa

Estratègies de Social Commerce_comerç electrònic a través de les xarxes socials

Capacitació tecnològica - Cibernàrium

Màrqueting i comunicació

Propera edició

dc. 20/02/19 09:30-12:30h

Cibernàrium-MediaTic - C/Roc Boronat, 117, 1er

Barcelona

Aquesta activitat és gratuïta Inscriure'm

Veure més edicions

Valoració del curs

Mitjana
7.67

Formació impartida per

CLARA

SOLER DOMENECH

Mitjana
8.67

Cursos relacionats

Hi ha una nova versió de la Llei Orgànica de Protecció de Dades de Caràcter Personal.
Si us plau, accepta-la per poder continuar amb la inscripció.

Estratègies de Social Commerce: comerç electrònic a través de les xarxes socials: Edició 1

Sessió presencial

dc. 20/02/19 09:30-12:30h

Cibernàrium-MediaTic C/Roc Boronat, 117, 1er Barcelona

Estratègies de Social Commerce: comerç electrònic a través de les xarxes socials: Edició 2

Sessió presencial

dl. 18/03/19 16:00-19:00h

Cibernàrium-MediaTic C/Roc Boronat, 117, 1er Barcelona

Dades personals

Nom i Cognoms:

NIF/NIE: 10158

Email: default@liferay.com

Data de naixement: 28/06/2016

Accepto les condicions d'inscripció