Vés a ajuntament.barcelona.cat
L’espai de trobada amb la gestió de la ciutat
L’espai de trobada amb la gestió de la ciutat
La mètrica web ens permet conèixer la nostra audiència per poder adequar la nostra web i aconseguir els nostres objectius de negoci. En aquest curs aprofundirem en conceptes i tècniques d'anàlisi web avançades amb Google Analytics.
Al final d'aquest curs podrem realitzar un pla de mètriques, configurar i utilitzar les funcions avançades de Google Analytics, com els filtres, les visualitzacions o els esdeveniments, i fer servir eines complementàries com Goole Tag Manager o Google Adwords.
TEMARI
Objectius
- Planificació de les mètriques
- Fes el teu pla de mètriques
- Implementar objectius a l'Analytics
- Quina classe d'objectius podem fer servir
Visualització i filtres
- Per què fer servir visualitzacions i filtres?
- Tipus de filtres
- Creació de visualitzacions i filtres
- Models de visualitzacions amb filtres
Tècniques d'anàlisi avançades
- Esdeveniments
- Esdeveniments i seguiment de campanyes
- Dimensions i mètriques
- Analitzar les dades
- Conversions
Eines complementàries
- Google Tag Manager
- Google Search Console
- Google AdWords
- Remàrqueting
Del dl. 01/02/21 al dg. 28/02/21
Del dl. 01/03/21 al dc. 31/03/21
>> Aquesta activitat online té edició oberta entre l'u i el darrer dia de cada mes. És possible inscriure's encara que ja s'hagi iniciat. Pots accedir als materials de l'activitat mentre l'edició estigui activa.
>> Per inscriure's a qualsevol activitat online cal tenir un usuari web creat. Pots crear-te'l aquí.
>> Per obtenir el certificat de realització cal haver completat tots els mòduls de l'activitat abans que acabi l'edició en què s'ha fet la inscripció.
>> Per veure els vídeos subtitulats en castellà, clica sobre el botó CC que trobaràs a la barra de reproducció del vídeo i selecciona idioma. Al final del curs hi ha un document amb els continguts textuals en castellà.