Com crear el meu pla de comunicació per Instagram

Descripció

Instagram s'ha convertit en l'aparador online més important per captar nous clients. En aquest itinerari veurem totes les possibilitats que ens ofereix Instagram, les diferents plataformes de comunicació que hi ha dins la xarxa, quines accions podem fer per connectar amb el nostre públic, com presentar-nos i presentar els nostres productes/serveis de manera atractiva i quines possibilitats tenim la pròpia xarxa per vendre els teus productes. Farem un pla amb objectius concrets pel meu negoci i donarem recursos per passar a l'acció i aconseguir acomplir aquests objectius.

Objectius específics

- Conèixer els aspectes claus per tenir un bon perfil.
- Conèixer en profunditat les diferents plataformes d'Instagram: El mur, les stories, el live i IGTV i com les podem implementar en la meva estratègia comunicativa a la xarxa.
- Aprendre a fer un ús estratègic dels hashtags per arribar al meu públic objectiu.
- Conèixer les comunitats on hi participen els meus futurs clients.
- Aprendre recursos per crear continguts de qualitat i destacar entre els milions d'usuaris/àries.
- Descobrir quines accions puc fer per aconseguir seguidors de qualitat.
- Aprendre els diferents formats de publicitat a Instagram i com treure rendiment de la inversió.
- Aprendre com organitzar-me per optimitzar el temps que inverteixo a Instagram.

TEMARIO

Sessió 1. Comencem a Instagram.
Introducció a la xarxa. Definir quins són els meus objectius a Instagram.
Punts claus per tenir un perfil atractiu.
El mur, el meu aparador. Quins continguts publicar.
Estratègies visuals per impactar amb el meu mur.
Com utilitzar els hashtags i les etiquetes per aconseguir arribar a públic nou.

Sessió 2. Les Stories, el live i IGTV.
Com crear continguts efímers de manera senzilla per crear comunitat.
Com fidelitzar clients amb les stories.
Com crear comunitat amb els directes.
Com aprofitar continguts publicats pel meu canal de IGTV

Sessió 3. Què més puc fer per créixer?
Com fer publicitat. Diferents objectius i plataformes dins de Instagram.
Com organitzar un concurs a la xarxa i guanyar visibilitat.
Influencers i microinfluencers, com identificar-los i fer col·laboracions.

Sessió 4. La meva estratègia.
És la sessió més pràctica, amb tot el que hem après els dies anteriors veurem com
implementar la meva estratègia. Farem un pla amb objectius concrets pel meu negoci.
Donarem recursos per passar a l'acció i aconseguir acomplir aquests objectius.
Crearem un calendari de continguts,
Eines per explorar la creativitat i crear continguts.
Perfils inspiradors que serveixin d'exemple per a cada alumne.
Veurem eines per organitzar i optimitzar el temps que dediquem a la xarxa.
Aprendrem a analitzar i avaluar les meves accions a Instagram.

Edició 1

Sessió presencial

dl. 15/07/19 16:00-20:00h

Cibernàrium-MediaTic C/Roc Boronat, 117, 1er

Barcelona

dt. 16/07/19 16:00-20:00h

Cibernàrium-MediaTic C/Roc Boronat, 117, 1er

Barcelona

dc. 17/07/19 16:00-20:00h

Cibernàrium-MediaTic C/Roc Boronat, 117, 1er

Barcelona

dj. 18/07/19 16:00-20:00h

Cibernàrium-MediaTic C/Roc Boronat, 117, 1er

Barcelona

Sense places.

Informació general

>> No es permetrà l'entrada a l'aula després de 15 minuts de començada la classe.

>> Les activitats Cibernàrium es realitzen en català, excepte en casos particulars i a no ser que la majoria dels assistents sol·licitin que es facin en castellà.

Qualsevol de les accions formatives de Cibernàrium podrà ser enregistrada a través d'un sistema de captació d'imatges que té com a finalitat la seva posterior difusió a través d'un mitjà o suport en l'àmbit de la missió de Barcelona Activa de contribuir a la promoció econòmica i a l'ocupació. En el procés de gravació es poden enregistrar eventualment imatges dels/de les assistents a la formació. La inscripció a les activitats de Cibernàrium implica l'autorització a Barcelona Activa de fer ús d'aquestes imatges per a l'anterior finalitat.


>> És imprescindible passar a signar assistència pel taulell de Recepció abans d'accedir a l'aula.



*Aquesta activitat està cofinançada pel Fons Europeu de Desenvolupament Regional (FEDER) de la Unió Europea, en el marc del Programa Operatiu FEDER de Catalunya 2014-2020.FEDER - Operació 1. Millora del teixit econòmico-empresarial de la ciutat de Barcelona. Actuació 1.4. IT Academy.

Capacitació tecnològica - Cibernàrium

Estiu TIC

Propera edició

dl. 15/07/19 16:00-20:00h

dt. 16/07/19 16:00-20:00h

dc. 17/07/19 16:00-20:00h

dj. 18/07/19 16:00-20:00h

Cibernàrium-MediaTic - C/Roc Boronat, 117, 1er

Barcelona

Aquesta activitat és gratuïta

Sense places.

Valoració del curs

Mitjana
0

Formació impartida per

MÒNICA

URRUTIA AZCON

Mitjana
0

Hi ha una nova versió de la Llei Orgànica de Protecció de Dades de Caràcter Personal.
Si us plau, accepta-la per poder continuar amb la inscripció.

Com crear el meu pla de comunicació per Instagram: Edició 1

Sessió presencial

dl. 15/07/19 16:00-20:00h

Cibernàrium-MediaTic C/Roc Boronat, 117, 1er Barcelona

dt. 16/07/19 16:00-20:00h

Cibernàrium-MediaTic C/Roc Boronat, 117, 1er Barcelona

dc. 17/07/19 16:00-20:00h

Cibernàrium-MediaTic C/Roc Boronat, 117, 1er Barcelona

dj. 18/07/19 16:00-20:00h

Cibernàrium-MediaTic C/Roc Boronat, 117, 1er Barcelona

Dades personals

Nom i Cognoms:

NIF/NIE: 10158

Email: default@liferay.com

Data de naixement: 28/06/2016

Accepto les condicions d'inscripció