Especialitzada
Presencial

Influencers: La clau per connectar-se amb el sector més jove

Aquesta activitat està orientada a qui tingui interès per conèixer com treballen els Influencers i els avantatges que comporta promocionar a través d'ells un determinat producte o servei. Es donaran claus sobre com contactar amb els creadors de tendències més importants, així com a connectar-los amb les marques. Finalment, també s'explicarà quin és el tipus de contingut que pot ajudar a la teva empresa o marca a guanyar popularitat entre el públic més jove.

Objectius específics | Temari

- Tenir les eines necessàries per connectar amb un públic objectiu més jove
- Aprendre quins són els criteris i mecanismes per connectar la teva marca amb Influencers, que els/les ajudin a guanyar notorietat
- Obtenir un major coneixement sobre què és el màrqueting d'influència
- Conèixer les tàctiques i els termes clau que s'estan fent servir actualment en el màrqueting publicitari


TEMARI


1. Lideratge
- L'antic lideratge: em segueixes perquè jo ho dic
- El nou lideratge: em segueixes perquè confies en mi

2. Inbound marketing: lideratge d'opinió per persuasió
- Diferències entre màrqueting clàssic i inbound marketing
- Avantatges de l'inbound marketing
- Formes de fer un Inbound Marketing efectiu (ebooks, vídeos, webinars, events online, newsletters...)

3. Màrqueting d'Influència: Un pas més de l'Inbound Marketing
- Usos principals del màrqueting d'influència
- Tipus d'Influencers: Com identificar cada temàtica i Influencer segons el seu Target
- Com establim contacte amb l'Influencer
- Quin tipus de contingut pot generar l'Influencer per a la teva marca
- On entra l'agència o representant de l'Influencer
- Quin paper juga l'agència o representant
- Com calcular el pressupost aproximat d'una acció amb un Influencer
- Quines son les estadístiques més importants a la hora de triar un Influencer per l'acció
- Grups d'Influencers, aprofitant el Networking dels propis Influencers
- Casos pràctics


Edicions

Edició 1

Sessió presencial

dv. 20/12/19 (09:30-13:30h)

Cibernàrium-MediaTic

C/Roc Boronat, 117, 1er

Barcelona

Places disponibles: 7. Inscriure'm

Informació general

>> No es permetrà l'entrada a l'aula després de 15 minuts de començada la classe.

>> Les activitats Cibernàrium es realitzen en català, excepte en casos particulars i a no ser que la majoria dels assistents sol·licitin que es facin en castellà.

Qualsevol de les accions formatives de Cibernàrium podrà ser enregistrada a través d'un sistema de captació d'imatges que té com a finalitat la seva posterior difusió a través d'un mitjà o suport en l'àmbit de la missió de Barcelona Activa de contribuir a la promoció econòmica i a l'ocupació. En el procés de gravació es poden enregistrar eventualment imatges dels/de les assistents a la formació. La inscripció a les activitats de Cibernàrium implica l'autorització a Barcelona Activa de fer ús d'aquestes imatges per a l'anterior finalitat.


>> És imprescindible passar a signar assistència pel taulell de Recepció abans d'accedir a l'aula.

dv. 20/12/19 (09:30-13:30h)
Durada: 1 sessió

Cibernàrium-MediaTic - C/Roc Boronat, 117, 1er
Barcelona
Modalitat: Presencial
Durada: 1 sessió
Preu: Aquesta activitat és gratuïta
Nivell: Especialitzada
Tema: Màrqueting i comunicació

Valoració del curs

Mitjana
8.35

Formació impartida per

ARMANDO

LIUSSI DEPAOLI

Mitjana
9.14

Hi ha una nova versió de la Llei Orgànica de Protecció de Dades de Caràcter Personal.
Si us plau, accepta-la per poder continuar amb la inscripció.

Influencers: La clau per connectar-se amb el sector més jove: Edició 1

Sessió presencial

dv. 20/12/19 09:30-13:30h

Cibernàrium-MediaTic C/Roc Boronat, 117, 1er Barcelona

Dades personals

Nom i Cognoms:

NIF/NIE: 10158

Email: default@liferay.com

Data de naixement: 28/06/2016

Accepto les condicions d'inscripció