Crisi i reputació digital: com gestionar situacions d'hostilitat a la xarxa (NOU!)

Descripció

Una declaració desafortunada, una acció d'un treballador o fins i tot una confusió poden fer que es generi una crisis reputacional de gran magnitud a la nostra organització. En aquest taller aprendrem a planificar les actuacions que s'han de dur a terme i han d'estar prèviament preparades. També planificarem i ensenyarem la metodologia per tenir preparades les actuacions en casos que ens sorgeixi una crisis de reputació tant personal com organitzacional.

Objectius específics

Habilitar l'alumnat amb eines per enfrontar-se a situacions d'hostilitat digital.

Acabar el curs sent capaç de reconèixer una opinió o una crítica.

Aprendre a diferenciar la tipologia de Trolls a la xarxa, les seves motivacions i comportaments.

Ser capaç de presentar informes d'analítica i monitorització d'una forma professional i útil per a la intel·ligència de l'organització.


TEMARI:


-Introducció

- Introducció a ORM (Online Reputation Marketing)

- Què es el Online Reputation Management
- Social Media Intelligence
- Què no es reputació online
- Indicadors de criticitat
- Tipologia de trolls
- Anàlisi i metodologia


- Pla de reputació online

- Fases del pla de reputació online
- Cada cas requereix d'una Estrategia


- Monitorizació

- Explotació de dades a internet. Rastreig, indexació, medició de converses.
- Elaboració de quadres i reports de monitorització.
- Exemples d'Informes. Què busquem?


- Eines de monitorització

- Eines d'alerta: Google Alerts, Google Trends.
- Eines gratuïtes / Eines de pagament
- Mapa d'eines de pagament. Criteris d'elecció.


- Gestió de crisis, trolls i mencions negatives

- Casos d'exemple reals
- Exposició de casos de l'alumnat 

Edició 1

Sessió presencial

dv. 19/07/19 15:30-19:30h

Cibernàrium-MediaTic C/Roc Boronat, 117, 1er

Barcelona

Places disponibles: 18. Inscriure'm

Edició 2

Sessió presencial

dc. 25/09/19 16:00-20:00h

Cibernàrium-MediaTic C/Roc Boronat, 117, 1er

Barcelona

Obertura de la inscripció 18/09/2019 a les 08:30h.

Informació general

>> No es permetrà l'entrada a l'aula després de 15 minuts de començada la classe.
>> Les activitats Cibernàrium es realitzen en català, excepte en casos particulars i a no ser que la
majoria dels assistents sol·licitin que es facin en castellà.
Qualsevol de les accions formatives de Cibernàrium podrà ser enregistrada a través d'un sistema
de captació d'imatges que té com a finalitat la seva posterior difusió a través d'un mitjà o suport
en l'àmbit de la missió de Barcelona Activa de contribuir a la promoció econòmica i a l'ocupació.
En el procés de gravació es poden enregistrar eventualment imatges dels/de les assistents a la
formació. La inscripció a les activitats de Cibernàrium implica l'autorització a Barcelona Activa de
fer ús d'aquestes imatges per a l'anterior finalitat.
>> És imprescindible passar a signar assistència pel taulell de Recepció abans d'accedir a l'aula.

Capacitació tecnològica - Cibernàrium

Negoci i empresa

Propera edició

dv. 19/07/19 15:30-19:30h

Cibernàrium-MediaTic - C/Roc Boronat, 117, 1er

Barcelona

Aquesta activitat és gratuïta Inscriure'm

Veure més edicions

Valoració del curs

Mitjana
0

Formació impartida per

SELVA MARIA

OREJON LOZANO

Mitjana
0

Hi ha una nova versió de la Llei Orgànica de Protecció de Dades de Caràcter Personal.
Si us plau, accepta-la per poder continuar amb la inscripció.

Crisi i reputació digital: com gestionar situacions d'hostilitat a la xarxa (NOU!): Edició 1

Sessió presencial

dv. 19/07/19 15:30-19:30h

Cibernàrium-MediaTic C/Roc Boronat, 117, 1er Barcelona

Crisi i reputació digital: com gestionar situacions d'hostilitat a la xarxa (NOU!): Edició 2

Sessió presencial

dc. 25/09/19 16:00-20:00h

Cibernàrium-MediaTic C/Roc Boronat, 117, 1er Barcelona

Dades personals

Nom i Cognoms:

NIF/NIE: 10158

Email: default@liferay.com

Data de naixement: 28/06/2016

Accepto les condicions d'inscripció