Crisi i reputació digital: com gestionar situacions d'hostilitat a la xarxa (NOU!)

Descripció

Una declaració desafortunada, una acció d'un treballador o fins i tot una confusió poden fer que es generi una crisis reputacional de gran magnitud a la nostra organització. En aquest taller aprendrem a planificar les actuacions que s'han de dur a terme i han d'estar prèviament preparades. També planificarem i ensenyarem la metodologia per tenir preparades les actuacions en casos que ens sorgeixi una crisis de reputació tant personal com organitzacional.

Objectius específics

Habilitar l'alumnat amb eines per enfrontar-se a situacions d'hostilitat digital.

Acabar el curs sent capaç de reconèixer una opinió o una crítica.

Aprendre a diferenciar la tipologia de Trolls a la xarxa, les seves motivacions i comportaments.

Ser capaç de presentar informes d'analítica i monitorització d'una forma professional i útil per a la intel·ligència de l'organització.


TEMARI:


-Introducció

- Introducció a ORM (Online Reputation Marketing)

- Què es el Online Reputation Management
- Social Media Intelligence
- Què no es reputació online
- Indicadors de criticitat
- Tipologia de trolls
- Anàlisi i metodologia


- Pla de reputació online

- Fases del pla de reputació online
- Cada cas requereix d'una Estrategia


- Monitorizació

- Explotació de dades a internet. Rastreig, indexació, medició de converses.
- Elaboració de quadres i reports de monitorització.
- Exemples d'Informes. Què busquem?


- Eines de monitorització

- Eines d'alerta: Google Alerts, Google Trends.
- Eines gratuïtes / Eines de pagament
- Mapa d'eines de pagament. Criteris d'elecció.


- Gestió de crisis, trolls i mencions negatives

- Casos d'exemple reals
- Exposició de casos de l'alumnat 

Edició 1

Sessió presencial

dc. 25/09/19 16:00-20:00h

Cibernàrium-MediaTic C/Roc Boronat, 117, 1er

Barcelona

Places disponibles: 18. Inscriure'm

Informació general

>> No es permetrà l'entrada a l'aula després de 15 minuts de començada la classe.
>> Les activitats Cibernàrium es realitzen en català, excepte en casos particulars i a no ser que la
majoria dels assistents sol·licitin que es facin en castellà.
Qualsevol de les accions formatives de Cibernàrium podrà ser enregistrada a través d'un sistema
de captació d'imatges que té com a finalitat la seva posterior difusió a través d'un mitjà o suport
en l'àmbit de la missió de Barcelona Activa de contribuir a la promoció econòmica i a l'ocupació.
En el procés de gravació es poden enregistrar eventualment imatges dels/de les assistents a la
formació. La inscripció a les activitats de Cibernàrium implica l'autorització a Barcelona Activa de
fer ús d'aquestes imatges per a l'anterior finalitat.
>> És imprescindible passar a signar assistència pel taulell de Recepció abans d'accedir a l'aula.

Capacitació tecnològica - Cibernàrium

Negoci i empresa

Propera edició

dc. 25/09/19 16:00-20:00h

Cibernàrium-MediaTic - C/Roc Boronat, 117, 1er

Barcelona

Aquesta activitat és gratuïta Inscriure'm

Valoració del curs

Mitjana
9.6

Formació impartida per

SELVA MARIA

OREJON LOZANO

Mitjana
9.4

Hi ha una nova versió de la Llei Orgànica de Protecció de Dades de Caràcter Personal.
Si us plau, accepta-la per poder continuar amb la inscripció.

Crisi i reputació digital: com gestionar situacions d'hostilitat a la xarxa (NOU!): Edició 1

Sessió presencial

dc. 25/09/19 16:00-20:00h

Cibernàrium-MediaTic C/Roc Boronat, 117, 1er Barcelona

Dades personals

Nom i Cognoms:

NIF/NIE: 10158

Email: default@liferay.com

Data de naixement: 28/06/2016

Accepto les condicions d'inscripció