Vés a ajuntament.barcelona.cat
L’espai de trobada amb la gestió de la ciutat
L’espai de trobada amb la gestió de la ciutat
Per vendre més en una botiga online cal tenir en compte més coses que les visites: tipus de consumidors, tècniques de conversió, usabilitat, procés de compra, mitjans de pagament, mètriques
En qualsevol negoci, la clau per aconseguir vendes és generar confiança en el client. Però quan parlem d'un e-commerce, en canvi, tendim a pensar que la forma d'aconseguir vendes és augmentant el número de visites. Evidentment, aquesta és una via d'aconseguir-ho, però no és l'única. Una bona proposta de valor, un disseny acurat que ressalti els element de confiança de la pàgina, una navegació clara i senzilla i altres elements de persuasió a la venta faran que els usuaris es sentin segurs i acabin realitzant la compra.
En aquesta càpsula aprendrem les tècniques d'optimització a cada una de les fases del funnel de conversió: captació, conversió, venta, fidelització. També aprendrem a analitzar qui és el nostre client, quin és el seu cost d'adquisició (CAC) i el seu valor del cicle de vida (LTV) a fi de millorar el retorn de la inversió (ROI).
Activitat dirigida a persones amb una botiga virtual en funcionament o que tinguin previst posar-ne una en marxa i vulguin conèixer els elements que hauran de tenir en compte en fer-ho.
OBJECTIUS
Saber identificar les fases del funnel de conversió.
Saber calcular el ROI, CAC, LTV.
Aprendre els elements de la fòrmula e-commerce.
Aprendre a analitzar els resultats per prendre decisions basades en dades.
Entendre els elements claus de l'optimització.
Tenir referències de bones pràctiques.
TEMARI
1.L'oportunitat de la venda online
1.1.El nou consumidor online
2.La proposta de valor
3.La analítica per la presa de decisions
3.1.Publicitat digital
3.2.Fòrmula e-commerce
3.3.Funnel de conversió
4.El valor d'un client
4.1.Càlcul Cost Adquisió Client (CAC)
4.2.Life Time Value (LTV)
4.3.ChurnRate
5.Elements claus d'un e-commerce
5.1.Estudi sector e-commerce retail
6.Solucions e-commerce
7.Cas d'èxit: anàlisi pas a pas e-commerce
dl. 16/12/19 (09:30-13:30h)
Cibernàrium-MediaTic
C/Roc Boronat, 117, 1er
Barcelona
>> No es permetrà l'entrada a l'aula després de 15 minuts de començada la classe.
>> Les activitats Cibernàrium es realitzen en català, excepte en casos particulars i a no ser que la majoria dels assistents sol·licitin que es facin en castellà.
Qualsevol de les accions formatives de Cibernàrium podrà ser enregistrada a través d'un sistema de captació d'imatges que té com a finalitat la seva posterior difusió a través d'un mitjà o suport en l'àmbit de la missió de Barcelona Activa de contribuir a la promoció econòmica i a l'ocupació. En el procés de gravació es poden enregistrar eventualment imatges dels/de les assistents a la formació. La inscripció a les activitats de Cibernàrium implica l'autorització a Barcelona Activa de fer ús d'aquestes imatges per a l'anterior finalitat.
>> Per inscriure's a qualsevol activitat cal tenir un usuari web creat. Pots crear-te'l
aquí
>> És imprescindible passar a signar assistència pel taulell de Recepció abans d'accedir a l'aula.