Selector d'idioma

catalàespañolenglish
Català Castellano English

Visualització del menú

Ruta de navegació

Activity Record

Instagram Ads: com gestionar la publicitat a posts i stories

Actualment una de les publicitats més rendibles de les xarxes socials és la d'Instagram. Instagram Ads és una oportunitat per a grans i petites empreses per guanyar visibilitat i arribar a nous clients. En aquest curs aprendrem a crear publicitat efectiva en els diferents formats que ens ofereix la plataforma per aconseguir els objectius que ens proposem.

Sessió presencial

dimarts 14 de maig · 16:00h - 20:00h

Cibernàrium-22@, Carrer Roc Boronat, 117 - 127, (Sant Martí) BARCELONA

Idioma d'impartició: Català

Objectius específics | Temari

REQUERIMENT: S'aconsella tenir coneixements bàsics sobre el funcionament de l'Instagram.


Aprendre a rendibilitzar econòmicament la meva presència a Instagram.
Conèixer els diferents formats de publicitat a Instagram.
Saber com crear un anunci per a cadascuna de les plataformes.
Saber com avaluar la meva inversió en publicitat.


TEMARI

1. Definir els objectius de la nostra publicitat.
2. Quins són els diferents formats de publicitat a Instagram.
3. Com és l'estructura d'un anunci: Objectiu, audiència, contingut i pressupost.
4. Com fer un anunci pas a pas des d'Instagram.
Introducció al gestor d'anuncis de Facebook.
5. Eines de suport per fer continguts atractius pels nostres anuncis.
6. Anuncis que funcionen.
7. Què evitar en publicitat.
8. Estadístiques i mètriques per avaluar la nostra inversió. 


Activitats recomanables i complementàries per incrementar en el coneixement de la matèria:

Com planificar la compra i venda de publicitat a Internet

Atreu clientela amb Instagram i Instagram Stories

Com fer publicitat a l'era de l'Adblock





Altres dates disponibles per aquesta activitat

Edició 1

Sessió presencial

divendres 21 de juny · 09:30h -  13:30h

Cibernàrium-22@, Carrer Roc Boronat, 117 - 127, (Sant Martí) BARCELONA

Idioma d'impartició: Català

Informació general

IMPORTANT: En el cas de la sessió sigui virtual en streaming, es realitzarà a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic un enllaç únic amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la primera sessió.



>> No es permetrà l'entrada a l'aula després de 15 minuts, una vegada iniciada l'activitat.
>> L'idioma en què s'imparteix cada sessió està informat a la descripció de cada activitat.
>> La selecció de les accions formatives de Cibernàrium podrà ser gravada a través d'un sistema de
captació d'imatges que té com a finalitat la seva posterior difusió a través d'un mitjà o
suport en l'àmbit de la missió de Barcelona Activa de contribuir a la promoció econòmica i a la
ocupació. En el procés de gravació es poden gravar eventualment imatges dels/de les
assistents a la formació. La inscripció a les activitats de Cibernàrium implica l'autorització en
Barcelona Activa de fer ús d'aquestes imatges per a la finalitat anterior.