Especialitzada
Presencial

Instagram Ads: Com gestionar la publicitat a posts i stories (NOVA!)

Actualment una de les publicitats més rendibles de les xarxes socials és la d'Instagram. Instagram Ads és una oportunitat per a grans i petites empreses per guanyar visibilitat i arribar a nous clients. En aquest curs aprendrem a crear publicitat efectiva en els diferents formats que ens ofereix la plataforma per aconseguir els objectius que ens proposem.

Objectius específics | Temari

- Aprendre a rendibilitzar econòmicament la meva presència a Instagram.

- Conèixer els diferents formats de publicitat a Instagram.
- Saber com crear un anunci per a cadascuna de les plataformes.
- Saber com avaluar la meva inversió en publicitat.

TEMARI

1. Definir els objectius de la nostra publicitat.
2. Quins són els diferents formats de publicitat a Instagram.
3. Com és l'estructura d'un anunci: Objectiu, audiència, contingut i pressupost.
4. Com fer un anunci pas a pas des d'Instagram.
Introducció al gestor d'anuncis de Facebook.
5. Eines de suport per fer continguts atractius pels nostres anuncis.
6. Anuncis que funcionen.
7. Què evitar en publicitat.
8. Estadístiques i mètriques per avaluar la nostra inversió. 

REQUERIMENT

S'aconsella tenir coneixements bàsics sobre el funcionament de l'Instagram. 

Edicions

Edició 1

Sessió presencial

dj. 21/11/19 (09:30-13:30h)

Cibernàrium-MediaTic

C/Roc Boronat, 117, 1er

Barcelona

Sense places

Informació general

>> No es permetrà l'entrada a l'aula després de 15 minuts del començament de la classe.

>> Les activitats Cibernàrium es realitzen en català, excepte en casos particulars i a no ser que la majoria dels assistents sol·licitin que es facin en castellà.

Qualsevol de les accions formatives de Cibernàrium podrà ser enregistrada a través d'un sistema de captació d'imatges que té com a finalitat la seva posterior difusió a través d'un mitjà o suport en l'àmbit de la missió de Barcelona Activa de contribuir a la promoció econòmica i a l'ocupació. En el procés de gravació es poden enregistrar eventualment imatges dels/de les assistents a la formació. La inscripció a les activitats de Cibernàrium implica l'autorització a Barcelona Activa de fer ús d'aquestes imatges per a l'anterior finalitat.

>> Per inscriure's a qualsevol activitat cal tenir un usuari web creat. Pots crear-te'l aquí.

>> És imprescindible passar a signar assistència pel taulell de Recepció abans d'accedir a l'aula.

dj. 21/11/19 (09:30-13:30h)
Durada: 1 sessió

Cibernàrium-MediaTic - C/Roc Boronat, 117, 1er
Barcelona
Sense places
Modalitat: Presencial
Durada: 1 sessió
Preu: Aquesta activitat és gratuïta
Nivell: Especialitzada
Tema: Màrqueting i comunicació

Valoració del curs

Mitjana
7

Formació impartida per

MÒNICA

URRUTIA AZCON

Mitjana
6.33

Cursos relacionats

Hi ha una nova versió de la Llei Orgànica de Protecció de Dades de Caràcter Personal.
Si us plau, accepta-la per poder continuar amb la inscripció.

Instagram Ads: Com gestionar la publicitat a posts i stories (NOVA!): Edició 1

Sessió presencial

dj. 21/11/19 09:30-13:30h

Cibernàrium-MediaTic C/Roc Boronat, 117, 1er Barcelona

Dades personals

Nom i Cognoms:

NIF/NIE: 10158

Email: default@liferay.com

Data de naixement: 28/06/2016

Accepto les condicions d'inscripció