Especialitzada
Presencial

Com usar Facebook des d'una perspectiva de negoci

Optimitzar la presència corporativa a Facebook exigeix un alt coneixement dels recursos d'aquesta xarxa social, la més utilitzada al món. Conèixer com funciona, quines particularitats presenta, quines serien les nostres obligacions i què hi podem fer per destacar hauria de ser punt central en qualsevol estratègia de màrqueting contemporània.

Objectius específics | Temari

- Entendre les principals funcionalitats empresarials de Facebook.
- Aprendre recursos per augmentar-ne la notorietat empresarial.
- Veure com integrar Facebook dins el pla de màrqueting de l'empresa.
- Adquirir consciència sobre les obligacions que comporta una presència corporativa a Facebook


TEMARI


1. Per què obrir pàgina a Facebook?
- Beneficis i perills.
- Personalització de la pàgina corporativa.
- Particularitats i funcionalitats principals.
- integració al pla de màrqueting/comunicació de l¿empresa: objectius i calendarització


2. Gestió dels continguts.
- Fem xarxa.
- Publicació i formats. Freqüència i reaprofitament.
- Gestió del feedback dels usuaris
- Ha funcionat? Repassem les mètriques.


3. I què més?
- Concursos i sortejos.
- Facebook Ads.


4. Conversions i objectius


5. Eines complementàries: Google Search Console i Google Tag Manager





Edicions

Edició 1

Sessió presencial

dl. 09/03/20 (09:30-13:30h)

Cibernàrium-MediaTic

Carrer Roc Boronat, 117 - 127,

BARCELONA

Obertura de la inscripció 02/03/2020 a les 08:30h.

Informació general

>> No es permetrà l'entrada a l'aula després de 15 minuts de començada la classe.

>> Les activitats Cibernàrium es realitzen en català, excepte en casos particulars i a no ser que la majoria dels assistents sol·licitin que es facin en castellà.

Qualsevol de les accions formatives de Cibernàrium podrà ser enregistrada a través d'un sistema de captació d'imatges que té com a finalitat la seva posterior difusió a través d'un mitjà o suport en l'àmbit de la missió de Barcelona Activa de contribuir a la promoció econòmica i a l'ocupació. En el procés de gravació es poden enregistrar eventualment imatges dels/de les assistents a la formació. La inscripció a les activitats de Cibernàrium implica l'autorització a Barcelona Activa de fer ús d'aquestes imatges per a l'anterior finalitat.

>> Per inscriure's a qualsevol activitat cal tenir un usuari web creat. Pots crear-te'l
aquí

>> És imprescindible passar a signar assistència pel taulell de Recepció abans d'accedir a l'aula.

dl. 09/03/20 (09:30-13:30h)
Durada: 1 sessió

Cibernàrium-MediaTic - Carrer Roc Boronat, 117 - 127,
BARCELONA
Obertura de la inscripció 02/03/2020 a les 08:30h.
Modalitat: Presencial
Durada: 1 sessió
Preu: Aquesta activitat és gratuïta
Nivell: Especialitzada
Tema: Màrqueting i comunicació

Valoració del curs

Mitjana
0

Formació impartida per

JAUME

PLA AUBIA

Mitjana
0

Cursos relacionats

Hi ha una nova versió de la Llei Orgànica de Protecció de Dades de Caràcter Personal.
Si us plau, accepta-la per poder continuar amb la inscripció.

Com usar Facebook des d'una perspectiva de negoci: Edició 1

Sessió presencial

dl. 09/03/20 09:30-13:30h

Cibernàrium-MediaTic Carrer Roc Boronat, 117 - 127, BARCELONA

Dades personals

Nom i Cognoms:

NIF/NIE: 10158

Email: default@liferay.com

Data de naixement: 28/06/2016

Accepto les condicions d'inscripció