Estratègies de comunicació empresarial a Twitter

Descripció

Si ja saps fer servir Twitter en aquesta activitat veurem usos avançats, estratègies i tàctiques per assolir objectius de comunicació i màrqueting a l'empresa.

Objectius específics

Important: per fer aquesta activitat cal que els assitents tinguin obert un compte de Twitter.

N'hi ha prou en utilitzar Twitter per obtenir beneficis a l'empresa? La creació d'un compte a Twitter pot arribar a ser trivial si no s'utilitzen al darrere estratègies i tàctiques que ens permetin assolir els nostres objectius.

En aquesta activitat descobrirem quines opcions tenim per utilitzar Twitter en favor de la nostra empresa o de la nostra imatge professional i així poder treure'n el màxim profit.

TEMARI

1. Introducció
La doble definició de Twitter
Twitter en xifres: usos més freqüents al nostre mercat

2. Millorant un perfil a Twitter
Avatar: què fer i què no fer amb la imatge del nostre perfil
Bio: paraules clau i URL
Imatge de fons: format i tipus
Equilibri seguidors-seguits-missatges

3. Guanyant volum a Twitter
Fer contactes i cercar a qui seguir
Pautes per guanyar seguidors
Ús de les llistes
Promocionar el nostre perfil

4. Els continguts i Twitter
Derivant els usuaris de Twitter cap a la web
Ús de paraules clau i etiquetes
Pautes de redacció per a bons tweets

5. Eines avançades de Twitter
Hootsuite i la gestió de diferents perfils
Cercadors
Eines destadístiques i seguiment de perfils

6. Twitter i la Reputació Online
Visibilitat de la empresa: què fer i què evitar
Visibilitat com a professionals
Equilibri personal-professional
Eines de valoració de perfils i influència

7. Twitter i el teu pla de màrqueting
Objectius
KPI's
Calendaris, protocols i llibres d'estil

8. Casos
Twitter i les pimes
Twitter i els professionals

9. Combinació de la part teòrica amb 3 pràctiques:
Optimitzar el perfil: Avatar, bio i imatge de fons
Establir objectius i KPI's pel nostre cas concret
Redacció de tweets en funció dels objectius i el target

Edició 1

Sessió presencial

dl. 25/11/19 09:30-13:30h

Cibernàrium-MediaTic C/Roc Boronat, 117, 1er

Barcelona

Obertura de la inscripció 18/11/2019 a les 08:30h.

Informació general

"

>> No es permetrà l'entrada a l'aula després de 15 minuts de començada la classe.

>> Les activitats Cibernàrium es realitzen en català, excepte en casos particulars i a no ser que la majoria dels assistents sol·licitin que es facin en castellà.

Qualsevol de les accions formatives de Cibernàrium podrà ser enregistrada a través d'un sistema de captació d'imatges que té com a finalitat la seva posterior difusió a través d'un mitjà o suport en l'àmbit de la missió de Barcelona Activa de contribuir a la promoció econòmica i a l'ocupació. En el procés de gravació es poden enregistrar eventualment imatges dels/de les assistents a la formació. La inscripció a les activitats de Cibernàrium implica l'autorització a Barcelona Activa de fer ús d'aquestes imatges per a l'anterior finalitat.

>> Per inscriure's a qualsevol activitat cal tenir un usuari web creat. Pots crear-te'l
aquí

>> És imprescindible passar a signar assistència pel taulell de Recepció abans d'accedir a l'aula.

"

Capacitació tecnològica - Cibernàrium

Màrqueting i comunicació

Propera edició

dl. 25/11/19 09:30-13:30h

Cibernàrium-MediaTic - C/Roc Boronat, 117, 1er

Barcelona

Aquesta activitat és gratuïta

Obertura de la inscripció 18/11/2019 a les 08:30h.

Valoració del curs

Mitjana
0

Formació impartida per

ARMANDO

LIUSSI DEPAOLI

Mitjana
0

Cursos relacionats

Hi ha una nova versió de la Llei Orgànica de Protecció de Dades de Caràcter Personal.
Si us plau, accepta-la per poder continuar amb la inscripció.

Estratègies de comunicació empresarial a Twitter: Edició 1

Sessió presencial

dl. 25/11/19 09:30-13:30h

Cibernàrium-MediaTic C/Roc Boronat, 117, 1er Barcelona

Dades personals

Nom i Cognoms:

NIF/NIE: 10158

Email: default@liferay.com

Data de naixement: 28/06/2016

Accepto les condicions d'inscripció