Especialitzada
Presencial

Google Adwords: crea una campanya de publicitat contextual

Planifica i fes el seguiment de la teva publicitat en els cercadors.

Objectius específics | Temari

Els programes publicitaris basats en el PPC (cost per clic), com Google Adwords, són una peça fonamental en l'estratègia de màrqueting online de qualsevol empresa o professional, ja que han demostrat una rendibilitat superior a la d'altres sistemes de promoció. Són sistemes basats en l'autoservei, que l'anunciant s'ha de gestionar directament, de manera que convé aprendre bé el seu funcionament i els conceptes clau per a no malgastar els clics i treure'n el màxim profit del pressupost.

En aquesta càpsula entendrem el funcionament de Google AdWords i aprendrem a planificar i estructurar les campanyes donant pautes per treure el màxim profit al nostre pressupost.

TEMARI

1. El model de Google AdWords

2. La xarxa de continguts de Google AdWords:
Què és la publicitat contextual
Com seleccionar els webs més adequats
Formats possibles i tarifes

3. Objectius i planificació de les campanyes
L'estructura d'una campanya
Com seleccionar les paraules clau

4. Com aconseguir clics

5. El pressupost i els preus
Quant he d'invertir? Com els preus condicionen la posició
Què és el nivell de qualitat i per què és important?
Dades bàsiques per avaluar el rendiment de les campanyes

Edicions

Edició 1

Sessió presencial

dc. 19/02/20 (09:30-12:30h)

Cibernàrium-MediaTic

Carrer Roc Boronat, 117 - 127,

BARCELONA

Sense places.
Edició 2

Sessió presencial

dj. 26/03/20 (16:00-19:00h)

Cibernàrium-MediaTic

Carrer Roc Boronat, 117 - 127,

BARCELONA

Obertura de la inscripció 19/03/2020 a les 08:30h.

Informació general

>> No es permetrà l'entrada a l'aula després de 15 minuts de començada la classe.

>> Les activitats Cibernàrium es realitzen en català, excepte en casos particulars i a no ser que la majoria dels assistents sol·licitin que es facin en castellà.

Qualsevol de les accions formatives de Cibernàrium podrà ser enregistrada a través d'un sistema de captació d'imatges que té com a finalitat la seva posterior difusió a través d'un mitjà o suport en l'àmbit de la missió de Barcelona Activa de contribuir a la promoció econòmica i a l'ocupació. En el procés de gravació es poden enregistrar eventualment imatges dels/de les assistents a la formació. La inscripció a les activitats de Cibernàrium implica l'autorització a Barcelona Activa de fer ús d'aquestes imatges per a l'anterior finalitat.

>> Per inscriure's a qualsevol activitat cal tenir un usuari web creat. Pots crear-te'l
aquí

>> És imprescindible passar a signar assistència pel taulell de Recepció abans d'accedir a l'aula.

dc. 19/02/20 (09:30-12:30h)
Durada: 1 sessió

Cibernàrium-MediaTic - Carrer Roc Boronat, 117 - 127,
BARCELONA
Sense places.
dj. 26/03/20 (16:00-19:00h)
Durada: 1 sessió

Cibernàrium-MediaTic - Carrer Roc Boronat, 117 - 127,
BARCELONA
Obertura de la inscripció 19/03/2020 a les 08:30h.
Modalitat: Presencial
Durada: 1 sessió
Preu: Aquesta activitat és gratuïta
Nivell: Especialitzada
Tema: Màrqueting i comunicació

Valoració del curs

Mitjana
0

Formació impartida per

ARMANDO

LIUSSI DEPAOLI

Mitjana
0

Cursos relacionats

Hi ha una nova versió de la Llei Orgànica de Protecció de Dades de Caràcter Personal.
Si us plau, accepta-la per poder continuar amb la inscripció.

Google Adwords: crea una campanya de publicitat contextual: Edició 1

Sessió presencial

dc. 19/02/20 09:30-12:30h

Cibernàrium-MediaTic Carrer Roc Boronat, 117 - 127, BARCELONA

Google Adwords: crea una campanya de publicitat contextual: Edició 2

Sessió presencial

dj. 26/03/20 16:00-19:00h

Cibernàrium-MediaTic Carrer Roc Boronat, 117 - 127, BARCELONA

Dades personals

Nom i Cognoms:

NIF/NIE: 10158

Email: default@liferay.com

Data de naixement: 28/06/2016

Accepto les condicions d'inscripció